Jump to content

Renate

Forumlid
  • Content Count

    668
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Renate

  • Rank
    Senior Member
  • Birthday 06/16/1976

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Location
    Rotterdam

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Renate

    Fasttech.com

    Deze kreeg je er sowieso bij als je bij de eerste batch zat met bestellen. Omdat we zo lang moesten wachten was dit een "troostprijsje" erbij. Daarna is de Kayfun even uit de roulering gegaan omdat de fabrikant niet zo snel was als de klanten die ze bestelde. FT heeft toen aangekondigd in de forums dat we dit erbij konden verwachten Ah, ok. Dank je wel. Dan is dat ook weer duidelijk. Ik vind het evengoed aardig van ze. Dat is het zeker. Ik heb er iig veel plezier van. De driptip van de Kayfun zelf vind ik niks.
  2. Renate

    Fasttech.com

    Deze kreeg je er sowieso bij als je bij de eerste batch zat met bestellen. Omdat we zo lang moesten wachten was dit een "troostprijsje" erbij. Daarna is de Kayfun even uit de roulering gegaan omdat de fabrikant niet zo snel was als de klanten die ze bestelde. FT heeft toen aangekondigd in de forums dat we dit erbij konden verwachten
  3. Renate

    Fasttech.com

    LOL Hij lijkt mijn dochter wel! Hahaha!
  4. Renate

    Fasttech.com

    Die van de 23-11 van mij is er ook nog niet. Alles wat ik erna besteld heb is al binnen. Zal wel weer ergens in een vergeethoekje liggen. Gebeurd wel vaker
  5. Renate

    Fasttech.com

    De Taifun vandaag binnen gekregen Gelijuk helemaal schoongemaakt en opgebouwd met een micro-coil op 1.5 ohm en katoen, gevuld en hij dampt super! En zoals ik vaak hoorde (youtube) dat hij moeilijk op te bouwen was : BS dus. Niks moeilijk
  6. Renate

    Fasttech.com

    Dit is misschien fijn om te weten voor de mensen die nog steeds hun pakketje niet hebben mogen ontvangen die via HK post verstuurd zijn; dit mailtje kreeg ik vanmorgen als antwoord op mijn vraag : We apologize for the time the shipping carrier has taken. Due to increased customs and aviation safety scrutiny that started at the end of August, some packages have spent an unusual amount of time at HK post facility queuing up for the said safety check. Unfortunately, in extreme cases it can take weeks for packages to get past this queue. Hong Kong Post often refuses to acknowledge the existence of the tracking code in their system when the package has not been taken the security scan, while other packages that do not appear online at all still end up delivered. For this reason, FastTech has a “8-week†refund policy for the protection of customers. If your package is stuck at Hong Kong Post, not getting past their local processing for 8 weeks, FastTech unconditionally refunds your order via the way your payment was originally made. For more information about this policy, please visit the following announcement page: http://www.fasttech.com/forums/stickies/t/1084876/hong-kong-post-untrackable-packages-refund-status The reason for the time limit to be set to 8-week is that whenever FastTech makes offline enquiries and complaints, Hong Kong Post gives a maximum response time of 2 months. Within this time, they could choose to continue shipping your order or return it to us, completely at their discretion. Please be assured that your order *is covered* by this policy. When it has reached the 8-week limit, you may request for an unconditional refund. For your reference, your order was originally shipped on 10/24/2013. Please rest assured you are fully covered and at FastTech, we are doing everything we can to speed up this process. We appreciate your patience and understanding.
  7. Renate

    Fasttech.com

    Ja Foggy, die versturen ze gewoon. Ik heb er ook enkele binnen gehad en er zijn er nog ondereg
  8. Renate

    Fasttech.com

    Inderdaad. En nu gaat het toch via SG, dus komt je pakje sowieso aan, tenminste die ervaring heb ik tot nu toe.
  9. Renate

    Fasttech.com

    Ja precies. Ik moet zeggen dat ik de Swiss post nog niet was tegen gekomen in de opties. Toevallig keek ik er vanmiddag naar om die optie eens te proberen, maar hij stond er niet bij. Gelukkig gaat alles gewoon weer via SP. HK s*cks bigtime Ik zag wel dat er een optie is en dat kost je dan 22 dollar geloof ik, maar daar heb ik de knip niet altijd naar aangezien ik vaak daar bestel Ik moet zeggen dat ik ook altijd alles netjes afgehandeld heb gekregen. Dat er 2 pakjes teruggestuurd zijn hebben ze (FT) uit zichzelf ook netjes afgehandeld. Ik had nog geeneens een ticket ingediend over die HK pakjes.
  10. Renate

    Fasttech.com

    Dat was een pakketje via HK post zeker Foggy? HK post gebruiken ze niet meer voor buiten de USA. Dus je kunt gerust bestellen.
  11. Renate

    Fasttech.com

    Over de ego batterijen hoeven de rest van de mensen zich geen zorgen te maken, die komen gewoon door de douane. Ik heb ze zelf ook ontvangen en er is er net 1 weer overseas gegaan.
  12. Renate

    Fasttech.com

    Die van mij niet, maar is wel aardig, belt altijd aan als ik een pakje in de bus heb (woon in een flat)
  13. Renate

    Fasttech.com

    Ik wil niet heel vervelend doen hoor, maar het is nu natuurlijk ook wel een hele drukke periode. De feestdagen komen er aan, en gelukkig besteld de hele wereld daar, dus ik snap hun antwoord ook wel.
  14. TY Ozzy! En ook bedankt voor de tip
×
×
  • Create New...