Jump to content

Phate

Uitgeschreven Lid
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

125 Good

About Phate

  • Rank
    Newbie
  • Birthday April 8

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

1047 profile views
  1. In ieder geval niet het eerste jaar
  2. Voorkomen: prima, jammer dat de (tevergeefs blijkbaar) er zo nodig bijgezet moet worden. U heeft erg weinig geduld en lange tenen blijkbaar. Ik ben wel weer klaar voor vandaag, deze week, deze maand en tot aan de kerst.
  3. Ik citeer Marrig Alive: ' Gisteren las ik over het dampen op Tc,wat zou voor deze combinatie de juiste instelling zijn voor mij om op te dampen? ' Het lijkt mij dat TS zelf begint over TC, daarop zijn reacties gekomen of TC al dan niet voordelen heeft. Om de replies daarop 'geheel niet relevant' te noemen vind ik nogal kortzichtig. Heb je het topic helemaal gelezen?
  4. Ik was bezig de Griffin bij te vullen, en dan draai je de tank eerst dicht zodat de liquid er niet uit loopt. Moet je hem wel weer open draaien anders krijgt de coil geen liquid meer en heb je een pracht van een dry hit, zeker op iets van 35-40 Watt ;). Staat volkomen los van TC of VW. En ik ben een chaotische damper, ik merk vaak te laat dat de tank (bijna) leeg is. PG heeft niets met Nikkel te maken, maar nikkel is geen product dat ik zou kiezen. Titanium is me veel te springerig.Kanthal bevalt mij ook het best.
  5. Het schijnt zo te zijn dat de verdamping constanter is en dat het risico op dry hits (vrijwel) nihil is, afhankelijk van de instellingen die je gekozen hebt. Ik damp zowel op VW als op TC, en die laatste is wel relaxed: ik hoef nergens naar te kijken, hij stopt vanzelf als de liquid per ongeluk toch echt op is. Handig bij het autorijden, bijvoorbeeld in het donker... Maar dampen en autorijden is ook niet altijd een prettige combinatie Persoonlijk ervaar ik in de Crius en de Griffin een prettiger en 'lekkerder' smaak op VW met kanthal coils. Wellicht dat het er mee te maken heeft dat ik 90-95% damper ben, en niet voor de volle 100%. Je moet op VW alleen niet vergeten de sluizen weer open te zetten als je hebt gevuld (spreek ik uit eigen ervaring ) Zoveel moeite is het niet om het juiste wattage te kiezen.
  6. Heel verstandig Tim. Mocht je iets willen proberen, dan kan dat. Kom je niet met een kat in de zak thuis, en een stuk handiger dan kiezen van een plaatje. Het moet vooral leuk blijven
  7. @Sub-Ωhm: Ik word er zo moe van om constant citaten van zaken die toch echt duidelijk op het internet te vinden zijn te moeten verdedigen. Er wordt door Blob iets geroepen dat onjuist is, simpele informatie die makkelijk op internet te vinden is. Ik geef enkel grenzen aan, zodat iemand weet wat de mogelijke consequenties zijn. Zo kan iemand voor zichzelf besluiten of, en voor welke waarde per zending hij/zij iets besteld en wat mogelijk het handigst is. Dus zoals jij het roept is het prima: Je besteld dus orders onder de €22,-, wanneer je boven de €22,- bestelt ga je geen bestellingen doen boven de €150,- Kortom, als iemand stellig iets roept, zorg dan dat het juist is en ander kan je beter niets roepen.
  8. Correctie: Boven 22 euro alleen BTW., boven 150 euro invoerrechten + BTW, daarnaast inklaringskosten. Het totaal kan aardig in de papieren lopen, waardoor het voordeel eerder een nadeel wordt.
  9. @Caved Heb je nog zo gezegd dat je niet moest reageren in deze schimmige wereld van betweters en zelf-verklaarde specialisten
  10. Los van het feit dat een shophouder ook vaste kosten heeft voor een pand, water/electriciteit etc. en de shophouder graag ook nog iets wil overhouden om van te leven verlies jij een belangrijk punt uit het oog. Reken voor het pand en een minimumloon minimaal € 2.000,--, dat zal eerst moeten worden verdiend, zeg maar € 100.-- winst per dag. Zolang je onder de ca. 22.-- besteld in China, en met een beetje geluk daarboven ook nog, betaal je geen BTW. De verzendkosten worden gesubsidieerd door de Chinese overheid, zodat je het gratis door je brievenbus gemikt krijgt. Een shophouder moet boven de 22.-- BTW gaan betalen, die hij weer aan jou door moet belasten, daarom is een NL shop gelijk 21% duurder. Boven de 150.-- ook nog invoerrechten en inklaringskosten. Mogelijk ook nog verzendkosten omdat het een zakelijke transactie is. Tel dat bij mekaar op, en dan is het geen wonder dat een shophouder met al het genoemde (veel) meer moet gaan vragen voor hetzelfde product uit China. Ik denk dat jouw passage erg kort door de bocht is. Verder is de consument tegenwoordig erg prijsbewust en struint vaak internet af voordat hij iets koopt. De verkoper heeft het recht om iets voor een bepaalde prijs te verkopen, en jij hebt het recht om al dan niet op het aanbod in te gaan. Ik snap het probleem niet. Zijn shophouders trouwens geen 'échte dampers'?
  11. Had me ook liever niet aangemeld, maar als je meldingen krijgt dat je naam wordt genoemd, dan wil ik, het forum kennende, wél weten wát er geroepen wordt. Achteraf was het de moeite niet waard.
  12. Je schreef dat je hem op de Nemesis hebt geschroefd. Op zich een hele mooie combinatie om te zien. Is dat een originele of een FT-kloon? En in de golf van kloons op FT, welke is daar de goede?
  13. Wat voor coils zijn er bijgeleverd, en wat heb jij er in zitten?
  14. Wat een prachtig uitgewerkte review Ben niet zo van de drippers, maar voor $ 8.09 kan ik het er eens op wagen :)
×
×
  • Create New...