Jump to content

Repy

Forumlid
  • Content Count

    368
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Repy

  • Rank
    Advanced Member

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Balen - ik weet hoe het voelt. Weet je wat ik ga doen? Ik ga voor je duimen Laat nog even weten of het heeft geholpen.
  2. Ik kan me niet herinneren of ik ooit op maandag een pakket heb gehad, maar ik lees op de website dat ze pakketten wel op maandag bezorgen.
  3. Heel vervelend. Als het bij de buren is afgeleverd zou je online moeten zien op welk nummer het is afgegeven. Mislukt betekent dat ze het niet hebben kunnen afleveren (ook niet bij de buren). Toch zou je dan een briefje in je bus moeten hebben en die heb je niet. Het enige wat ik dan kan bedenken is dat hij op het verkeerde nummer heeft aangebeld (de buren en niet bij jou), dat die buren niet thuis waren en hij niet verder heeft geprobeerd bij andere buren. Het briefje zou dus bij de buren kunnen liggen. Een tweede afleveringspoging zou dan moeten volgen en dan hopen dat hij wel bij jou
  4. Dit is voor mij een goed begin de week
  5. Ik zag je online en moest je even plagen - dwangmatig was het. Serieus nu: echt een schitterende winkel en een schitterende dochter. Ik kan me voorstellen dat jullie van de winkel genieten, het is jullie gegund
  6. Mooie winkel zeg! Is die mooie dame op de foto je kleindochter, Betty?
  7. Je hebt gelijk, Smurfin. Bij een (kleine) tegenslag wil je nog wel eens vergeten dat er veel belangrijkere dingen zijn. Ik heb je woorden ter harte genomen, de envelop verzonden en het van me afgezet Goede tip over dat doosje. Ik heb van de week nog een bestelling gedaan, dus daarmee ben ik te laat. Maar bij volgende bestellingen kies ik voor het extra doosje. Ha, misschien stuur ik hem wel een ingevroren portie in een speciale koelbox. Eens zien of hij dan ooit nog iets van mij wil ontvangen. Het was zeker erg vreemd dat hij de kosten vroeg en een mail daarna aangaf d
  8. Ik heb denk ik pech met de medewerker van het ticket, want deze man/vrouw blijft erbij dat het teruggezonden moet worden. Iedere optie met t en t/handtekening ontvangst is te duur en dat heb ik laten zien. Hij/zij zegt dat hij meerdere klanten heeft behandeld uit Nederland en was inderdaad goed op de hoogte van de prijs van briefpost (wat nog steeds 40% kost van het item zelf). Ik heb gezegd dat het opmerkelijk is dat je dan als klant genoodzaakt wordt te zenden zonder enig bewijs van ontvangst/track en trace en dat het risico dan geheel bij mij ligt. Ik heb gewoon geen garantie dat de brief a
  9. Thanks, ik wacht het af. Het beleefd mopperen hou ik erin, dat is een goeie ;) Ik moet er wel bij zeggen dat ik dan eerst even over de eerste teleurstelling heen moet zijn. Na een paar uurtjes is de teleurstelling wel wat gezakt en lukt dat vrij aardig.
  10. Bedankt voor jullie antwoorden. Dat stelt me alweer een beetje gerust. Het zit me alleen niet lekker dat de goedkoopste manier (en dat is via een envelop) geen track en trace heeft. De envelop kan kwijt raken of nooit als ontvangen worden aangemerkt door Fasttech en dan heb ik nog niets. Geen bewijs en nog steeds het geld kwijt. Eigenlijk vind ik die optie niet geschikt, al kunnen ze daarom vragen. Als ik de duurdere optie neem (met track en trace) is het meteen rond de 20-25 euro. Ik wou dat wij ook zoiets hadden als Singapore airlines Wat betalen jullie voor het terugzenden en hoe heb
  11. Fasttech is leuk, tenzij het item kapot is bij aankomst. Na vier weken ontving ik vandaag een ego vv batterij ter waarde van 20 dollar. Het hele contactpunt is verpulverd en wat er nog van over was hing eruit aan een draadje. Ze hadden de batterij ook gewoon in een envelop gedaan zonder enige bescherming. Ik heb de foto's opgestuurd en gevraagd om een refund of coupon code. Ik wil die batterij niet meer, want de kwaliteit voelt verder ook niet erg best. Nu willen ze de kosten weten van het terugzenden. Ze willen die vergoeden, meteen nadat ik het bonnetje toon van de verzending - zeggen z
  12. Vervelend. Ik heb al een paar jaar plezier van de Vamo-serie en wat jij vertelt klinkt als een defect. Mijn huidige Vamo v5 heeft wel een rms/mean mode, maar ik heb waarschijnlijk dan een andere firmware. Er zijn meerdere firmware versies voor de Vamo v5 uitgegeven. Je zou toch gewoon tot ongeveer 10 watt moeten kunnen dampen zonder verbrande smaak. Ik damp gemiddeld op 8-9 watt. Als jij steeds een verbrande smaak hebt, dan zou het kunnen zijn dat, ondanks dat jouw Vamo geen mean mode heeft, deze toch daarop is ingesteld. Ongeacht dat jouw device rms aangeeft, hoe jij je ervaringen beschrijft
×
×
  • Create New...