Jump to content

Repy

Forumlid
  • Content Count

    368
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Repy

  • Rank
    Advanced Member

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Balen - ik weet hoe het voelt. Weet je wat ik ga doen? Ik ga voor je duimen Laat nog even weten of het heeft geholpen.
  2. Ik kan me niet herinneren of ik ooit op maandag een pakket heb gehad, maar ik lees op de website dat ze pakketten wel op maandag bezorgen.
  3. Heel vervelend. Als het bij de buren is afgeleverd zou je online moeten zien op welk nummer het is afgegeven. Mislukt betekent dat ze het niet hebben kunnen afleveren (ook niet bij de buren). Toch zou je dan een briefje in je bus moeten hebben en die heb je niet. Het enige wat ik dan kan bedenken is dat hij op het verkeerde nummer heeft aangebeld (de buren en niet bij jou), dat die buren niet thuis waren en hij niet verder heeft geprobeerd bij andere buren. Het briefje zou dus bij de buren kunnen liggen. Een tweede afleveringspoging zou dan moeten volgen en dan hopen dat hij wel bij jou aanbelt.
  4. Dit is voor mij een goed begin de week
  5. Ik zag je online en moest je even plagen - dwangmatig was het. Serieus nu: echt een schitterende winkel en een schitterende dochter. Ik kan me voorstellen dat jullie van de winkel genieten, het is jullie gegund
  6. Mooie winkel zeg! Is die mooie dame op de foto je kleindochter, Betty?
  7. Je hebt gelijk, Smurfin. Bij een (kleine) tegenslag wil je nog wel eens vergeten dat er veel belangrijkere dingen zijn. Ik heb je woorden ter harte genomen, de envelop verzonden en het van me afgezet Goede tip over dat doosje. Ik heb van de week nog een bestelling gedaan, dus daarmee ben ik te laat. Maar bij volgende bestellingen kies ik voor het extra doosje. Ha, misschien stuur ik hem wel een ingevroren portie in een speciale koelbox. Eens zien of hij dan ooit nog iets van mij wil ontvangen. Het was zeker erg vreemd dat hij de kosten vroeg en een mail daarna aangaf die al te weten. Ik moest er ook even over nadenken. Ik denk dat de volgorde is geweest dat hij eerst standaard vroeg wat de kosten waren, toen zich rotschrok (nadat ik hem de kosten van onze post nl met t&t stuurde) en daarna als de bliksem rma's van andere Nederlanders is afgegaan
  8. Ik heb denk ik pech met de medewerker van het ticket, want deze man/vrouw blijft erbij dat het teruggezonden moet worden. Iedere optie met t en t/handtekening ontvangst is te duur en dat heb ik laten zien. Hij/zij zegt dat hij meerdere klanten heeft behandeld uit Nederland en was inderdaad goed op de hoogte van de prijs van briefpost (wat nog steeds 40% kost van het item zelf). Ik heb gezegd dat het opmerkelijk is dat je dan als klant genoodzaakt wordt te zenden zonder enig bewijs van ontvangst/track en trace en dat het risico dan geheel bij mij ligt. Ik heb gewoon geen garantie dat de brief aankomt en ik dus mijn geld terugkrijg. Ik heb er nog wel ergens begrip voor, maar als ze het gewoon normaal hadden verpakt was er niets aan de hand geweest. Nou ja, ik wacht nog op de laatste reactie en dan is het wel mooi geweest en wordt het waarschijnlijk opsturen en duimen dat het aankomt in Hongkong. Ik haal dit weekend geen chinees en kies voor zelfgemaakte macaroni, dat zal ze leren. Over singpost: op het het moment dat ik bericht krijg dat het is verzonden, heb ik het meestal binnen 7 tot 10 dagen in huis. Behoorlijk stabiel dus. Chinapost varieert van minimaal twee tot maximaal vier, soms vijf weken.
  9. Thanks, ik wacht het af. Het beleefd mopperen hou ik erin, dat is een goeie ;) Ik moet er wel bij zeggen dat ik dan eerst even over de eerste teleurstelling heen moet zijn. Na een paar uurtjes is de teleurstelling wel wat gezakt en lukt dat vrij aardig.
  10. Bedankt voor jullie antwoorden. Dat stelt me alweer een beetje gerust. Het zit me alleen niet lekker dat de goedkoopste manier (en dat is via een envelop) geen track en trace heeft. De envelop kan kwijt raken of nooit als ontvangen worden aangemerkt door Fasttech en dan heb ik nog niets. Geen bewijs en nog steeds het geld kwijt. Eigenlijk vind ik die optie niet geschikt, al kunnen ze daarom vragen. Als ik de duurdere optie neem (met track en trace) is het meteen rond de 20-25 euro. Ik wou dat wij ook zoiets hadden als Singapore airlines Wat betalen jullie voor het terugzenden en hoe hebben jullie dat gedaan - met of zonder track en trace/handtekening voor ontvangst? Ik heb beleefd gemopperd en er ook op gewezen dat een batterij verzenden zonder enige bescherming niet zo handig is, dus wellicht hoef ik het niet terug te zenden
  11. Fasttech is leuk, tenzij het item kapot is bij aankomst. Na vier weken ontving ik vandaag een ego vv batterij ter waarde van 20 dollar. Het hele contactpunt is verpulverd en wat er nog van over was hing eruit aan een draadje. Ze hadden de batterij ook gewoon in een envelop gedaan zonder enige bescherming. Ik heb de foto's opgestuurd en gevraagd om een refund of coupon code. Ik wil die batterij niet meer, want de kwaliteit voelt verder ook niet erg best. Nu willen ze de kosten weten van het terugzenden. Ze willen die vergoeden, meteen nadat ik het bonnetje toon van de verzending - zeggen ze. Dat moet ik ook dan eerst nog maar zien. Volgens mij is het niet te moeite waard om het terug te zenden, want dat is voor hun bijna net zo duur, zoniet duurder, dan het item zelf. Tenzij ik het in een simpele envelop doe, zonder track and trace of handtekening voor ontvangst. Dan komt het rond de 10 euro verzending en weet ik niet eens of en wanneer het aankomt. Ik heb ze dat dan ook geschreven en ben benieuwd wat ze daar dan weer op gaan zeggen. Als dat heen en weer gemail te lang gaat duren open ik maar vast een dispute op pp, voordat die 45 dagen verstreken zijn. Dat zal sowieso nodig zijn als ze toch blijven hameren op het terugzenden, aangezien de 45 dagen allang verstreken zijn voor ze de zending terug hebben, als die ooit al arriveert.
  12. Vervelend. Ik heb al een paar jaar plezier van de Vamo-serie en wat jij vertelt klinkt als een defect. Mijn huidige Vamo v5 heeft wel een rms/mean mode, maar ik heb waarschijnlijk dan een andere firmware. Er zijn meerdere firmware versies voor de Vamo v5 uitgegeven. Je zou toch gewoon tot ongeveer 10 watt moeten kunnen dampen zonder verbrande smaak. Ik damp gemiddeld op 8-9 watt. Als jij steeds een verbrande smaak hebt, dan zou het kunnen zijn dat, ondanks dat jouw Vamo geen mean mode heeft, deze toch daarop is ingesteld. Ongeacht dat jouw device rms aangeeft, hoe jij je ervaringen beschrijft klinkt als de mean mode. En als het dan toch geen mean mode is, klinkt dit als een niet normaal werkende Vamo. Je zou met een voltmeter de constante levering van het voltage kunnen meten en er zo achter kunnen komen of het inderdaad niet klopt bij jouw exemplaar. Mocht je dat gaan doen, dan kun je dat vergelijken met je Evod. Misschien heb ik het mis, dan zal een behulpzame techneut op het forum vast wel de juiste manier weten hoe je op een goede manier metingen kunt doen en kunt interpreteren. Ik vermoed (zonder de metingen) dat je de Vamo moet gaan retourneren. Een verbrande smaak, ondanks alles wat jij hebt uitgeprobeerd, is niet in orde. Zoals zoveel dampproducten is het massaproductie en daar zitten foute exemplaren bij. Ik vind de foutmarge van dampproducten in het algemeen best aan de hoge kant.
×
×
  • Create New...