Jump to content

Mayday

Forumlid
  • Content Count

    77
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Mayday

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 07/24/1967

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Net even gekeken en alles werkt nu prima, mooi dat jullie het zo snel oplossen.
  2. Goed gevonden Maxjo. En sorry dat ik steeds alleen Frank noem Nicolle, ik heb nog nooit met jou contact gehad en er niet aan gedacht, maar jullie doen natuurlijk alles samen. (en prima ook)
  3. Navigeren werkt prima nu. Menulijst na het inloggen voor account-opties is nog steeds wit op wit, dus geen tekst leesbaar.
  4. Beste Frank, Ik heb wat kleine probleempjes met de website van jullie shop. Als ik inlog met usernaam / pass dan heb ik geen tekst in het menu als ik ingelogd ben, dit kan ik alleen zien als ik gebied waar de tekst hoort te staan selecteer met de muis zoals je normaal doet om een lap tekst te selecteren om te kopieëren, dan pas zie ik "Mijn acount" "mijn adresgegevens" etc. Verder als ik de website niet fullscreen open dan kan ik niet selecteren via de menubalk, alles klapt dicht als ik de muis van de balk weghaal om daaronder een item te selecteren. Wel gaat het dan als ik een nieuwe pagina open met daarop de items van de menubalk. b.v. ik klik op dan de mod pagina en selecteer daar 1 van de 3 plaatjes om verder te gaan. De enige manier om wel alles te laten werken is fullscreen op een 1024 pixel breed scherm of veel kleiner en kom dan in een soort mobiele mode? Ook het menu-item accesoires valt weg achter de zoekoptie. Als browser gebruik ik Firefox (meest recente versie) samen met windows 8.1 Ik weet niet of hier mensen daar last van hebben, wilde het gewoon even laten weten. Met vriendelijke groet :)
  5. Hebben jullie de BVC voor de Aspire Nautilus al binnen?
  6. Alles keurig en netjes verpakt ontvangen, en de base is perfect, is de eerste keer dat ik deze gebruik en is neutraal van smaak en prima dampproduktie, ook de cdc smaakstoffen zijn prima in orde en heel lekker. Bij deze tevens mijn excuses voor mijn post eerder over de leverdata e.d. ik reageerde wat overdreven op de bestelling en de levering die ik eerder had verwacht. Ik ga in de toekomst zeker weer gebruik maken van jullie service en waardeer het extraatje ook zeer wat bij de order was toegevoegd.
  7. Als je wat leesproblemen hebt heb ik daar begrip voor, ik heb toch al aangegeven dat ik na de bestelling ook contact heb gehad over deze bestelling, en dat Frank mij vertelde dat hij niet wil gaan zoeken naar mijn bestelling om mij dat uit te leveren wat niet bij de hamsteractie hoorde ivm drukte en omdat ze al zendingen hadden voorbereid en dergelijke? Ik heb er om gevraagd en te kennen gegeven dat de extra bezorgkosten geen probleem waren maar dat deed hij liever niet. En ja, op dit forum stond duidelijk dat het een pre-order is, op de website stond dat niet duidelijk aangegeven, alleen iets van aktiecode kan ik mij wel herinneren, maar op de website van de shop heb ik niet gezien dat het om een hamsteractie ging. Tenminste niet bij de de directe link van de base die ik bestelde. Ik had de bestelling ook niet gedaan naar aanleiding van een post op dit forum, maar direct bij savevape omdat ik daar al eerder had besteld. Hamsteractie werd mij pas duidelijk toen ik dingen even nakeek nadat we contact hadden gehad waar mijn bestelling bleef. Maar je hebt gelijk dat andere mensen over een post hier commentaar kunnen geven zoveel zij willen, het is tenslotte openbaar. Sorry.
  8. Ik heb je daarover al gemailed en we hebben er de 19e telefonisch al contact over gehad en in mijn post heb ik al aangegeven dat je een paar pipetjes gestuurd had om tijd te overbruggen, waarvoor dank. Feit blijft dat ik het de 15e al besteld en betaald had voor 13:00 omdat ik ervan uitga dat het dan dezelfde dag verstuurd wordt en had daar zelfs voor de zekerheid over gebeld en ondanks problemen met internet voor de deur bij jullie zou het die dag verstuurd worden. hier is het oorspronkelijke misverstand onstaan omdat het blijkbaar over een hamsteractie ging. Nu zijn we een paar weken later en nu lees ik op het forum dat je werkelijk tot de allerlaatste dag vlak voor het weekend wacht en dat mijn spullen er nog niet bij zitten. Dus ik ben geduldig geweest ondanks dat ik echt op zat te wachten, ik ben niet rijk en m'n budget voor vapen zit in die bestelling dus ik kon niet even ergens anders bestellen. Ik vraag ook geen voorkeursbehandeling, ik wil gewoon m'n spullen op tijd en volgens afspraak en zoals vermeld op jullie website, voor 13:00 besteld, dezelfde dag verstuurd. Ik zag gisteren nog dat op de website de 6mg 100ml gewoon te bestellen is ook zonder hamsteractie. (dat is dus de base die ik had besteld) http://www.savevape.nl/e-liquids/basen/base-fifty-fifty/base-fifty-fifty853438615868 dus het is wel op vooraad. Chasepoes, bemoei je er niet mee a.u.b. ik weet wat ik heb besteld, en ik wacht geen 2 dagen maar al vanaf de 15e. En ja hoor, er zijn meer shops die een goede service bieden.
  9. Dat krijg je nu als als je alles echt op de laatste dag van de laatste week verstuurd. Nu kan ik *bliep* nog langer op m'n spullen wachten en het was al een misverstand toen ik het had besteld op de 15e en ervan uitgaande dat het dezelfde dag verstuurd wordt. Ik geef geen moer om hamsteractie en had dat ook niet op het forum gelezen maar direct in de webshop besteld, waar niets van hamsteractie bijstond voor zover ik weet, gewoon 10x100ml 6mg base 50/50 en wat andere spulletjes, na telefonisch contact op de 19e omdat ik maar op m'n bestelling zat te wachten had ik wel een paar pipetjes met smaakstof gekregen om de tijd te overbruggen want ik had nog wat base staan, de belofte dat het de laatste week van Januari verstuurd zou worden nam ik daarom maar op de koop toe. Ook een heel verhaal dat de andere dingen buiten de base te lastig en moeilijk zijn om die direct te versturen in verband met drukte in het magazijn en dat alle bestellingen al klaarstonden en weet ik niet wat en dat je geen zin hebt om mijn order (zonder base) alsnog te verzenden, dus of ik maar gewoon wil wachten tot de laatste week van Januari op m'n bestelling. (niet zo letterlijk gezegd maar daar kwam het dus op neer) Nu wacht je echt tot de allerlaatste dag van de laatste week waarop je nog kan verzenden en ook nog op vrijdag, dus absoluut geen speling meer om een verkeerde of missende levering op tijd te corrigeren. En ja hoor, wat ik had besteld wordt nu dus pas maandag of dinsdag geleverd. (als ik mazzel heb) Ik snap dat jullie het druk hebben en ben blij voor jullie, maar dit is toch voor mij een reden om voortaan mijn spullen ergens anders te gaan bestellen. Sorry en virtuele bloemetjes heb ik al een zolder van vol liggen, daar koop ik niets voor.
  10. Dit is echt helemaal nieuw voor mij, in plaats van dat het slechter is voor de batterijen is het juist beter voor de batterijen om ze niet helemaal tot hun maximale capaciteit te laden. En 20-25% langere levensduur is echt de moeite waard om het laadproces eerder af te breken. Ik was juist in de veronderstelling dat het beter was om ze 's-avonds voor het naar bed gaan in de lader te doen zodat ze dan lekker helemaal vol zijn. Dank je, en prettige vakantie, je zal het wel kunnen gebruiken na een drukke start met de shop :)
  11. Misschien dat jullie een lichtje kunnen werpen op wat vragen die ik heb over batterijen en of ik de verhalen serieus moet nemen over batterijen of dat het broodje aap verhalen zijn. Ik wil het hierbij graag beperken tot de batterijen die gangbaar zijn in de dampers wereld. * Moeten batterijen eerst een aantal malen volledig geladen / onladen worden voor ze hun maximale capaciteit bereikt hebben? * Het beste voor batterijen is om ze bijna volledig te ontladen voor je ze weer oplaad? * Hebben moderne batterijen last van het zogenaamde "geheugen" effect? * Moet je batterijen hun laadcycle volledig laten afmaken of kan je zonder problemen opladen tot zo'n 80-90% en ze dan weer gebruiken en gaat dit dan niet ten koste van de levensduur van de batterij? Als je wat tijd over hebt zou ik hier graag wat meer over willen weten.
  12. Bij Frank een Cloupor T8 en wat liquids besteld, pakketje is de daarop volgende dag bezorgd, netjes verpakt en snel bezorgd, batterijen zijn nog getest en geladen voor ze opgestuurd werden en het pakketje bevatte een leuk kerstkaartje, wat lekkers en wat goede katoen pads als extraatje. Goed materiaal, wordt zorg aan besteed de service is prima. Ook met de aftersales is het prima in orde, je wordt goed geholpen en geadviseerd en een kleine miscommunicatie die we hadden is ook prima rechtgezet. Tot de volgende bestelling :)
  13. Mayday

    E-Cig4u.nl

    Was heel erg gezellig, bedankt voor de leuke avond. :) En ook leuk om eens met een groep mensen te praten die je niet staan aan te kijken of ze net een spook hebben gezien als je lekker aan het dampen bent.
  14. Zeker weten :) Het gaat in ieder geval steeds makkelijker, ik heb in het begin ook veel coiltjes verprutst. (nu 3 weken verder sinds mijn eerste RDA) Samenknijpen en daarbij de ene wikkeling over de andere gedrukt, verkeerde staafje gebruikt om de coil te verplaatsten en daardoor ipv 3.0 mm een 2.4 mm gekregen, schroefjes te hard aangedraaid en daardoor braken draadjes af, met afknippen per ongeluk ook een pootje van coil afgeknipt en ga zo maar even door :P Nu langzamerhand gaat het vanzelf en maak ik een nieuwe coils binnen de 5 minuten met wicken erbij. In geval blij dat je er ook zoveel plezier aan beleeft :)
  15. Ben het helemaal met je eens, heb sinds woensdag ook een Magma clone in huis en wat dampt dat heerlijk, nog nooit zo'n volle heerlijke smaak gehad die mijn vloeistofjes zo tot hun recht doen komen. Hoe komt het dat je moeite hebt met de coils? als je toch eenmaal weet hoeveel wikkelingen je met een bepaalde dikte draad hebt is het toch gewoon een kwestie van wikkelen om een staafje en monteren? Niet bedoelt als kritiek, gewoon nieuwsgierig hoe het komt dat sommige er moeite mee hebben om een nette coil te maken.
×
×
  • Create New...