Jump to content

Cor

Forumlid
  • Content Count

    389
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

22 Neutral

About Cor

  • Rank
    Advanced Member

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Leersum

Recent Profile Visitors

884 profile views
  1. Marco is me voor en prijs lijkt wat lager te liggen .. ( heb niet naar verz. kosten gekeken
  2. Helpt dit? http://tinyurl.com/j2ralxm
  3. Cor

    Zwoofs.nl

    Gefeliciteerd Abraham..ehhh Marco
  4. Cor

    Gearbest.com

    Starrie, volgens mij is het tot 22 euro vrij, tot en met 150 euro géén invoerrechten maar wel 21% BTW. Ook kan/mag PostNL behandelingskosten vragen. < bedoel je hiermee de door jou genoemde € 13,00 ?
  5. Cor

    Gearbest.com

    Gisteren was het de eerste keer dat ik een brief kreeg van PostNL of ik produktomschrijving en prijs wilde door geven. Het betreft een boxmod zending van Gearbest. Waarde 50 dollar ( ong. 43 euro ) Het is even afwachten wat de "klap" is wat ik eventueel bij moet betalen
  6. Cor

    Gearbest.com

    Ik kreeg net een PM van Anita: Congratulations you are the winner to get the Kanger Subox Mini Ben erg blij met deze "Hoofdprijs" Dank je wel Anita c.q. GEARBEST!!
  7. Cor

    Gearbest.com

    1. The Netherlands 2. Dollars 3 Paypal, CC and Ideal 4.Registered mail 5. Fasttech, Banggood, Focalecig,
  8. Cor

    Gearbest.com

    Nog even een UDATE: Allereerst kan ik vertellen dat het helemaal in orde is gekomen is met mijn bestellingen - van hieronder - tijdens de vriendelijke ticketmail contacten met GEARBEST. 1 bestelling is 2 weken later binnen gekomen. dus dat ligt er maar net aan hoe snel de post bedrijven zijn NA verzenden van GEARBEST. 2e bestelling is niet binnen gekomen. Maar omdat ik PostNL had gekozen kon Gearbest - en ik later ook- goed volgen hoe verzenden verliep. Nu blijkt dat op een of andere manier het paket ruim 1 maand in een verdeelcentrum heeft gelegen zonder dat het werd
  9. Cor

    Gearbest.com

    UPDATE voor wat betreft onderstaande post. Vandaag kreeg ik via de helpdesk -ticket mail- van Gearbest de vraag of ik nog 2 weken/ tot 19 mei wilde wachten of ze de pakketten terug kunnen vinden of dat ze toch nog bij me worden bezorgd. Na 19 mei willen ze restitueren als ik nog niets ontvangen heb. Tevens boden ze me aan NU 50% te restitueren, wat ik dan natuurlijk bij een eventuele levering weer terug moet betalen. Op dit nette aanbod ben ik niet ingegaan want ik kan de 14 dagen wel wachten OF de leveringen binnen komen. Zoniet, dan kunnen we eventuele restitutie dan nog wel bespre
  10. Cor

    Gearbest.com

    Lucky, Ik heb contact met de helpdesk zoals jij omschrijft en ik heb 1x een PM naar Anita gestuurd. Volgens mij kennen ze bij Gearbest maar 1 antwoordt .. ff wachten, nog ff wachten. Mij gaat het er NU om dat forumleden voor Gearbest gewaarschuwd zijn. Mijn ervaring is: bij problemen helpen ze je bij FASTTECH wel!!
  11. Cor

    Gearbest.com

    Regelmatig lees ik op het forum dat Service, klachtbehandeling en leveringssnelheid van een webshop wordt besproken. Ik kan hierover niets vinden over Gearbest. Omdat ik al maanden op 2 mods zit te wachten en de ENIGE reactie van Gearbest..wacht nog ff, wacht nog ff, wacht nog ff is, zou ik graag zien dat de ervaringen met - buitenlandse - hier op het forum toegestane shops ook daarover aparte draadjes komen. Met Gearbest kom ik er niet uit, kan dus fluiten naar mijn mods/betalingen. Omdat ik ook bestel bij Fasttech en daar nooit problemen mee heb gehad, ( of ze hebben het v
×
×
  • Create New...