Jump to content

willemw

Forumlid
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About willemw

  • Rank
    Newbie

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hallo Ego, ik denk dat het sportiever van de shop zou zijn als zij contact met mij opnemen.
  2. beste ego, proficiat dat het met dit probleem toch nog goed is gekomen en dat je ruimschoots gecompenseerd bent. maar......... blijf zelf toch erg ontvreden over hun houding naar mij toe. Ben wel benieuwd welke batchnr nu toch problemen bleek te geven ?
  3. bedankt voor de reacties, maar de vraag is niet waar ik beatblend kan kopen, maar of iemand kan zeggen welke andere dekang tabaksmaak er het meeste op lijkt.
  4. hoi, al jaren is de dekang beatblend mijn favoriete smaak. Onlangs een nieuwe webshop daarvoor gevonden waar ik erg tevreden over ben, maar helaas is de beatblend al even niet meer op voorraad en zoek ik dus een alternatief. Wie weet welke dekang smaak een beetje vergelijkbaar is met de beatblend?
  5. kunnen ze wel, goedkooproken zegt dat batchnrs exclusief per shop zijn
  6. Hallo, even weer een update. Kreeg vrijdag wederom een zeer negatieve reactie , maar werd getipt via dit forum een pm naar de shop te sturen waardoor de baas zelf het te lezen krijgt. Die schijnt beter te weten wat clientenservice inhoudt dan degene die daar verantwoordelijk is. Heb hem gisterenavond geschreven en wacht nog even zijn reactie af voordat ik die negatieve reactie met naam van de shop en mijn commentaar daarop hier plaats
  7. inmiddels weer een volle dag later en nog steeds geen teken van leven van de webshop. Krijg steeds meer de behoefte op toch maar hier de naam te gaan noemen , omdat ik toch steeds meer het gevoel krijg voor de gek gehouden te worden.
  8. hallo, Gisterenmorgen dus een mailtje verstuurd de webshop, s'avonds een reactie van de clientservice: de baas is er vandaag niet ; maar we komen er op terug. Vandaag dus verder niks gehoord terwijl er normaal dezelfde dag gereageerd wordt. Voor de duidelijkheid ; het gaat over een zending van 2 x 20 flesjes van 30 ml , waarvan er dus nu 22 omgewisseld zijn. Hieronder enkele fragementen uit de mailcorrespondentie die eigenlijk al begont op het moment van de bestelling "3 sept ander vraagje; Mijn schoonzus dampt ook beatblend en heeft onlangs een vervuilde levering gehad (via ecig4u)
  9. Hallo, wederom een update: De zending is gisterenmiddag uiteindelijk na 8 weken dus bezorgd, waarbij de 5 extra 10 ml gevoegd waren als compensatie voor het extreem lange wachten. Hiermee is dus het halve probleem opgelost. Want blijft staan dat ik dus vervuilde liquids (zie bv de reactie van tony en bevestigd door andere via de pb's) heb gekregen en daardoor schade heb geleden. Te weten de 18 andere flesjes van die zending en de 14 extra coils die er verbruikt zijn. Maar wat ik verwerpelijker vindt is de houding van de webshop met dus misleidende informatie. Weinig klantvriendelijk. Ik
  10. Hallo , Iedereen bedankt voor het meedenken en even een update wat betreft de bestelling: Na een mailtje eergisteren mijnerzijds en deze posting gisteren kreeg ik gisterenmiddag eindelijk ineens een "positief" mailtje van de webshop. Zij hadden wederom contact gezocht met post/nl en nu duidelijk gekregen dat het pakje niet teruggestuurd zou worden omdat het kwijt was; De schade zou vergoed gaan worden en dus is mijn bestelling gisteren opnieuw verzonden. Als alles goed gaat zou het volgens post/nl morgen bezorgd gaan worden. We wachten het maar af . Als compensatie voor het geleden ongem
  11. Oeps nog vergeten te zeggen; ik heb geen enkele webshop te grabbel gegooid! Ik heb bewust geen naam genoemd.
×
×
  • Create New...