Jump to content

willemw

Forumlid
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About willemw

  • Rank
    Newbie

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hallo Ego, ik denk dat het sportiever van de shop zou zijn als zij contact met mij opnemen.
  2. beste ego, proficiat dat het met dit probleem toch nog goed is gekomen en dat je ruimschoots gecompenseerd bent. maar......... blijf zelf toch erg ontvreden over hun houding naar mij toe. Ben wel benieuwd welke batchnr nu toch problemen bleek te geven ?
  3. bedankt voor de reacties, maar de vraag is niet waar ik beatblend kan kopen, maar of iemand kan zeggen welke andere dekang tabaksmaak er het meeste op lijkt.
  4. hoi, al jaren is de dekang beatblend mijn favoriete smaak. Onlangs een nieuwe webshop daarvoor gevonden waar ik erg tevreden over ben, maar helaas is de beatblend al even niet meer op voorraad en zoek ik dus een alternatief. Wie weet welke dekang smaak een beetje vergelijkbaar is met de beatblend?
  5. kunnen ze wel, goedkooproken zegt dat batchnrs exclusief per shop zijn
  6. Hallo, even weer een update. Kreeg vrijdag wederom een zeer negatieve reactie , maar werd getipt via dit forum een pm naar de shop te sturen waardoor de baas zelf het te lezen krijgt. Die schijnt beter te weten wat clientenservice inhoudt dan degene die daar verantwoordelijk is. Heb hem gisterenavond geschreven en wacht nog even zijn reactie af voordat ik die negatieve reactie met naam van de shop en mijn commentaar daarop hier plaats
  7. inmiddels weer een volle dag later en nog steeds geen teken van leven van de webshop. Krijg steeds meer de behoefte op toch maar hier de naam te gaan noemen , omdat ik toch steeds meer het gevoel krijg voor de gek gehouden te worden.
  8. hallo, Gisterenmorgen dus een mailtje verstuurd de webshop, s'avonds een reactie van de clientservice: de baas is er vandaag niet ; maar we komen er op terug. Vandaag dus verder niks gehoord terwijl er normaal dezelfde dag gereageerd wordt. Voor de duidelijkheid ; het gaat over een zending van 2 x 20 flesjes van 30 ml , waarvan er dus nu 22 omgewisseld zijn. Hieronder enkele fragementen uit de mailcorrespondentie die eigenlijk al begont op het moment van de bestelling "3 sept ander vraagje; Mijn schoonzus dampt ook beatblend en heeft onlangs een vervuilde levering gehad (via ecig4u) waarvan haar atomizers na een dag dampen al de geest gaven. Het bleek van een andere batch (03-06-2014) te zijn dan die van april waarover op het dampforum is gesproken. Ik neem aan dat dit inmiddels ook bij jullie bekend is? het antwoord van de webshop: Beste Willem, Ecig4u besteld zelf hun liquid bij dekang. Zij krijgen dan ook hun eigen batch. Wij hebben deze batch niet, wij hebben geen problemen met onze beatblend. VOOR ALLE DUIDELIJKHEID; GEEN PROBLEEM DUS MET ECIG4U . DIT TOPIC GAAT OVER EEN ANDERE WEBSHOP Daarna stuur ik na een paar weken een uitgebreid mailtje waarin ik het probleem met het hoge coil verbruik meldt antwoord van de webshop 7 nov. "Inmiddels zijn alle flesjes beat blend van 6mg en 11mg met datum 29-04-2014 uitverkocht, dit gaat om 100den flesjes en hier zijn geen klachten over gekomen. De datum is een labelfout van dekang, de datum moet zijn 29-05-2014. Dit hebben zij verkeerd op onze etiketten geprint. De beat beldn e-liquid verkopen wij ook aan onze vasten klanten in de winkel, zij hebben hier nooit klachten over gehad en zij gebruikten liquid uit dezelfde batch als u. Het is aannemenlijker dat het aan de coils ligt dan aan de liquid. Het komt namelijk vaker voor dat er een levering slechte coils bij zit die maar enkele dagen meegaan. Problemen met de slechte batch van 7 april 2014 (onze slechte batch) traden binnen enkele uren op tot 1 dag. Hierbij waren de coils dan defect" Vervolgens probeer ik ze duidelijk te maken dat het niet slechts een batch betreft maar een aantal uit die periode via deze link http://www.dampforum.nu/liquids/78/steeds-problemen-de-dekang/27185/ maar ze blijven volhouden dat ze nooit geen klachten hebben gehad over beatblend en dat dit topic niks met hen te maken heeft. Het betreft i.d.d. een webshop die bij de verklaring over de coil problemen heeft meegewerkt tot zo ver een eerste nadere toelichting
  9. Hallo, wederom een update: De zending is gisterenmiddag uiteindelijk na 8 weken dus bezorgd, waarbij de 5 extra 10 ml gevoegd waren als compensatie voor het extreem lange wachten. Hiermee is dus het halve probleem opgelost. Want blijft staan dat ik dus vervuilde liquids (zie bv de reactie van tony en bevestigd door andere via de pb's) heb gekregen en daardoor schade heb geleden. Te weten de 18 andere flesjes van die zending en de 14 extra coils die er verbruikt zijn. Maar wat ik verwerpelijker vindt is de houding van de webshop met dus misleidende informatie. Weinig klantvriendelijk. Ik heb ze dus vanmorgen nogmaals een mail gestuurd met mijn klachten en wacht even af hoe hier op gereageerd gaat worden, want ik heb geen behoefte hun"'goede"naam te grabbel te gooien. Ik houd jullie op de hoogte
  10. Hallo , Iedereen bedankt voor het meedenken en even een update wat betreft de bestelling: Na een mailtje eergisteren mijnerzijds en deze posting gisteren kreeg ik gisterenmiddag eindelijk ineens een "positief" mailtje van de webshop. Zij hadden wederom contact gezocht met post/nl en nu duidelijk gekregen dat het pakje niet teruggestuurd zou worden omdat het kwijt was; De schade zou vergoed gaan worden en dus is mijn bestelling gisteren opnieuw verzonden. Als alles goed gaat zou het volgens post/nl morgen bezorgd gaan worden. We wachten het maar af . Als compensatie voor het geleden ongemak stuurt de webshop 5 extra flesjes 10 ml liquid mee. Wat betreft de vervuilde liquids. Ik weet dat atomizers buiten de garantie vallen en heb ook wel eens de pech gehad dat de atomizer erg snel niet meer werkte, maar 18 x achter elkaar pech met een atomizer lijkt me toch niet aannemelijk. Vooral omdat nu, bij nieuwe liquid zending de pech niet voorkomt en het dezelfde zending atomizers betreft die we toen gebruikten. Voor alle duidelijkheid hierbij de gegevens van de betreffende liquids de 6 mg liquid heeft de volgende gegevens batchno: dkmir140401 ja 29042014-29042016 en batchno dkwil140701ja 03072014-03072016 de 11 mg de volgende batchno: dkwil140701 ja 03072014-03072016 Hoor er graag verder over
  11. Oeps nog vergeten te zeggen; ik heb geen enkele webshop te grabbel gegooid! Ik heb bewust geen naam genoemd.
×
×
  • Create New...