Jump to content

Wolking

Verkoper
  • Content Count

    415
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Wolking last won the day on October 19 2015

Wolking had the most liked content!

Community Reputation

224 Good

2 Followers

About Wolking

  • Rank
    Advanced Member
  • Birthday 10/05/1977

Profile Information

  • Gender
    Male

Contact Methods

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Er is helaas een bekend probleem in het betaling systeem waarbij betalingen met Ideal, Bank Contact en Sofort soms niet goed doorkomen. Dit is slechts een klein percentage van alle orders. Waarbij de betaling handmatig nagekeken en doorgezet moet worden. Ook deze taak is inmiddels overgedragen, Als er een betaling niet door komt dan zal de order toch nog zelfde dag verzonden worden. Maar als er een order betaald is en niet per direct een betaal bevestiging is ontvangen, kan er ook gelijk gemailed worden met orders@e-wolk.nl. Dan word het meteen nagekeken en doorgezet
  2. Waarschijnlijk heb je voornamelijk tijdens het weekend gebeld. Dan is het service \ order nummer inderdaad niet bereikbaar. Deze is bereikbaar tijdens kantoor uren. Je mails heb je in eerste instantie gestuurd naar info@e-wolk.nl. Dit mailbox heeft op dit moment naast ontvangen van spam mails geen functie meer en word niet meer dagelijks gecontroleerd. Op woensdag heb je voor het eerst gemailed met orders@e-wolk.nl. Deze is naar me doorgestuurd en dit was de eerste keer dat ik je klacht heb gezien. Er is opdracht gegeven om een ruime compensatie aan te bieden voor het ongemak.
  3. De leverancier heeft de THT van nicotine liquids aangehouden die standaard op een jaar staat. Bij shake en vape liquids is dit een stuk langer omdat er geen nicotine in de liquid zit die kan gaan scheiden. Bij 0mg liquids is de THT doorgaans langer als 2 jaar.
  4. Excuus voor de problemen die je hebt ondervonden met deze order. Wegens druk weekend in Birmingham heb ik een aantal zending die vrijdag verwacht werden, donderdag avond op voorraad gezet. Een zending was vertraagd en komt vandaag pas binnen. Hier zat helaas producten bij die je besteld had. Gezien de webshop erg gegroeid is in de laaste jaren kom ik helaas niet meer toe om de klanten service zelf te beantwoorden. Ik heb hiervoor een aparte order afdeling voor opgezet die te bereiken is op orders@e-wolk.nl (085-0187564) zie: https://www.e-wolk.nl/nl/service/ Zei ha
  5. Dit staat voor Maleisië. Dus shake and Vapes uit Maleisië :)
  6. Je blijft maar terug komen op de term flipper. In dampwereld geld die term voor iemand die beschikbaarheid van exclusieve producten omlaag haalt. Ik heb van dag één geprobeerd om bereikbaarheid van exclusieve producten te vergroten door ze in Nederland aan te bieden. Ik bereken daar inderdaad een winst percentage over. Daar bestaat ook de term "ondernemer" voor!Om terug te komen op je garantie klacht, zoals eerder gemeld heb ik heb een technische dienst beschikbaar die producten kan nakijken.
  7. Dat klopt, het defect product hoeft via dit proces niet terug worden gestuurd. Mijn leverancier stuurt de filmpjes door naar de fabrikant, die de vervanging uiteindelijk goedkeurt. Hoe snel de vervanging binnen is, verschilt per merk. Smok en Lost Vape spannen op moment de kroon met uitgeven van vervangingen, daar heb ik nog steeds een aantal van open staan. .
  8. Ik heb een garantie regeling met de leverancier dat elk defect product binnen garantie termijn van 6 maanden vervangen word. Deze kan ik aanvragen met een filmpje van defect met het serienummer van product. Het vervangende product word door leverancier toegestuurd en automatisch door gestuurd door me magazijn als het binnen is. Het voordeel is dat er geen producten terug hoeft worden gestuurd. Het nadeel is dat het proces wat langer duurt. Voor degene die liever niet willen wachten is er een technische dienst beschikbaar. Dan word het defecte product gerepareerd of vervangen.Er word per garant
  9. Het stond al langer op de planning, maar is inmiddels opgelost :)
  10. Ik heb het even nagekeken. De betaling was niet goed doorgekomen. Het komt regelmatig voor dat Ideal betalingen niet automatisch doorkomen. Deze moeten dan handmatig doorgezet worden. Door drukte heb ik je betaling gisteren pas opgemerkt en doorgezet. Order is vandaag verzonden en heb je morgen binnen. Excuus voor de vertraging!
  11. Kun je PM sturen met ordernummer. Dan kan ik het nakijken. Dacht dat alle mail bijgewerkt waren.
  12. Standaard worden alle pakketen in NL geleverd met DHL. Maar op verzoek is het ook mogelijk om met POST NL te laten bezorgen. Je hoeft dit alleen bij de opmerkingen van bestelling op te geven. De bezorgers zijn vaak het probleem en slechte bezorgers heb je helaas zowel bij DHL als bij PostNL. Als je er toevallig een hebt op jouw route, dan geeft dit vaak een slechte indruk over de verzender algemeen. Terwijl anderen het heel anders ervaren. Vandaar dat altijd mogelijk is een ander gewenste verzender op te geven bij de bestelling. Geef ook altijd terug koppeling als er pr
  13. Hoi Jack, Om welke bestelling gaat het. Ik kan maar een order onder je naam vinden waarvan betaling is geannuleerd. Vandaar dat die bestelling niet verzonden is!
  14. Ik had je graag een vervangende IPV mini gestuurd. Maar tegen de tijd dat ie kapot ging was de V3 zowat al uit :) en was deze versie niet meer te krijgen. Vandaar dat ik je een korting had geboden op een andere mod.
×
×
  • Create New...