Jump to content

Doris

Forumlid
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Doris

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 07/23/1992

Profile Information

  • Gender
    Female

Contact Methods

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. :hi Sorry for late reply here, there is a problem on google chrome translating function. Need to copy and paste on a software for checking real meaning. Sorry voor het late antwoord hier , is er een probleem op google chrome vertalen functie . Moet kopiëren en plakken op een software voor het controleren van echte betekenis . We stoppen met het uitvoeren van deze hana 35w omdat er problemen op de eerste batch . Na gemeld probleem , hebben we besloten om te stoppen met de verkoop het en blijven verkopen die DNA 30 , 50, die goede feedback te hebben. We stop carrying these hana 35w because there was problem on the first batch. After reported problem, we decided to stop selling it and keep selling those DNA 30, 50 which have good feedback.
  2. Twee DOA's achter elkaar? Dat is balen. De eerste heeft het wel twee weken gedaan. Maar ik baal er in niet minder om. Hey Roel, We are sorry to hear that. What's the problem with the second one?
  3. :hi Check out our new arrivals: SV style Atomizer: [img width=300 height=300]http://img.focalecig.com/201203/sku_22517_1.jpg [img width=300 height=300]http://img.focalecig.com/201203/sku_18419_1.jpg [img width=300 height=300]http://img.focalecig.com/201203/sku_22502_1.jpg [img width=300 height=300]http://img.focalecig.com/201203/sku_22501_1.jpg [img width=300 height=300]http://img.focalecig.com/201203/sku_22500_1.jpg
  4. Hello Lucky, Thank you sharing it, glad to hear that you received that soon! :ponpon
  5. :hi Any one interested in our new Group buy Knight Style Mechanical Mod? http://focalecig.com/groupbuy/ $18.9 with free shipping
  6. Hello Sannemuis , Sorry to hear that our customer service didn't offer good service to you and the problem you have on focalecig product. I have replied your email and i will follow up this issue for you. Please rest assured, if this is a defective item by confirmation, we will cover the return shipping fee if you'd like us to return to us. Please tell me your email address which you used to contact our customer service, then i will check all your history and get back to you on Monday at the latest. Sorry we don't work on weekend but i will follow up. Best Regards, Doris Hallo Sannemuis, Sorry om te horen dat onze customer service niet goede service aan u en het probleem bieden heb je op focalecig product. Ik heb geantwoord uw e-mailadres en ik dit probleem voor u zal opvolgen. Wees zo goed wees gerust, als dit een defecte item, ter door bevestiging, zullen wij de terugkeer verzendkosten als u ons terug te keren naar ons zou willen behandelen. Vertel me uw e-mailadres dat u gebruikt om contact met onze klantendienst, dan ik zal al uw geschiedenis te controleren en worden weerom voor u voort Maandag uiterlijk. Sorry we werken niet op weekend maar ik zal opvolgen. Hartelijke groeten Doris
  7. Hello Dersan, Sorry to hear that you received product from us with problem. Please send it to our customer service ((service@focalecig.com) I have also replied your private message. Thank you! Doris
  8. Thank you for your support on Focalecig. Hong Kong Post is faster than any of other posts. If you have any problem with it, please let us know.
  9. Thank you for all your support! We are also running our give away even on our facebookpage. Here you are: https://www.facebook.com/focalecig
  10. Thank you for your participation! Winner is sleeping? He hasn't contacted me yet. Dank u voor uw deelname! Winnaar is slapen? Hij is niet nog contact met me op.
  11. Thank you for all your participation. Winner is peeetor Congratulations! Please send me your shipping address and email address by PM within 48hours. For the appreciation of your support, here is an 11% off coupon code which would expire within 48hours. Coupon code for 11% Off DAMPFORUM
  12. :hi Thank you for your guys participation Hope we would have efficient communication in future.
  13. Thank you for your participation. :bloem
  14. @maussie95and @Dersan Sorry for the delay. We were just moving into new office. The warehouse staff were busy in rearranging products and match all statistic to the system which requires few days. We already resumed our work. We are shipping packages from today. Sorry for all the inconvenience it caused. Sorry voor de vertraging. We waren net verhuist naar nieuw kantoor. De magazijnmedewerkers waren bezig met het in het herschikken van producten en overeenkomen met alle statistiek naar het systeem waarvoor dagen. We hervat al ons werk. Wij zijn scheepvaart pakketten vanaf vandaag. Sorry voor het ongemak veroorzaakt het.
×
×
  • Create New...