Jump to content

Goedkooproken

Forumlid
  • Content Count

    1062
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Goedkooproken last won the day on July 19 2015

Goedkooproken had the most liked content!

Community Reputation

58 Neutral

About Goedkooproken

  • Rank
    Hero Member
  • Birthday 03/11/1990

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Oostrum LB

Contact Methods

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wegens omstandigheden wat laat dit te melden. Maar wij zijn op maandagen gesloten tegenwoordig. Geopend van dinsdag t/m zaterdag dus! Startpost is aangepast.
  2. Was ook zeker niet serieus bedoeld hoor, zat wel een gedachte achter. Schiphol ziet een ecig blijkbaar wel als een soort van granaat. En daar lijkt die MOD wel op. Dat is overigens de reden dat wij hem nooit hebben gehad. Een aantal vaste klanten, die werken op de luchtmachtbasis de Peel hier vlak in de buurt verwachtten dat dit zeker illegaal zou zijn in NL. Het leek volgens hen sprekend op een echte granaat. (er wordt op de legerbasis in Turkije overigens flink gedampt maar dat terzijde, ik dwaal af) Overigens een reactie op mijn review van een namaak pagina van de facebook hit "Klantenservice": https://www.facebook.com/wijhelpengraag?fref=ts Ik dacht eerst met deze facebook pagina te maken te hebben die hilarische reacties plaatst bij bedrijven, totdat mij opviel dat de foto gespiegeld was en ik de pagina eens goed heb bekeken. Het blijkt een pagina met dezelfde naam, die pas geleden is aangemaakt met gespiegelde foto van de klantenservice, slechts 5 likes en geen enkel bericht op hun tijdlijn. Het is óf heeeeeeeeel toevallig dat ik net de eerste ben die van hun een reactie ontvangt, of een troll die dacht mij eens uit te testen hiermee? (mss iemand van hier) het is helaas mislukt overigens. Wel was ik in eerste instantie vereerd dat de satirische pagina "klantenservice" juist hierop had gereageerd en hoopte ik op een screenshot op hun facebook pagina wat natuurlijk aardig wat publiciteit zou opleveren voor deze kwestie en waar ik ook een goede reactie op had kunnen geven. Dit bleek helaas niet waar, het bleek namelijk deze pagina te zijn: https://www.facebook.com/pages/Klantenservice/1643529732597960 Review schiphol klik hier Nu ben ik wel heel erg benieuwd wie mij voor de gek heeft willen houden Was het je gelukt, dan had het je een leuke prijs opgeleverd aangezien dat niet zo makkelijk is Niet dat ik hier een wedstrijdje wil uitlokken, ik heb het al druk genoeg... Een echte reactie van Schiphol verwacht ik niet. En een aanpassing van het beleid ook niet. Ik heb mijn hoop momenteel gevestigd op de Engelse shop die de TPD op Europees niveau aanvecht. Ik verwacht overigens dat gezien de wijze waarop de UK in de EU handelt het best weleens zou kunnen zijn dat zij uiteindelijk lak zullen hebben aan de regelgeving. Zij hebben zich als 1 van de enige ook niet laten verleiden tot de euro, toch een iets belangrijker en groter politiek ding dan dampen, waar veel meer belangen bij spelen.
  3. Ja, maar wat is erger, een ontploffende esigaret in de rookruimte op schiphol, of in jouw bagage in een vliegtuig dat zich in de lucht bevind? Ik vermoed dat dit zal zijn wat men op schiphol zich gaat afvragen en dan de lijn daarnaartoe doortrekken. Ik hoop het natuurlijk niet. Maar mocht het zover komen zal men massaal zijn vape gear in de ruimbagage gaan vervoeren, die wordt tenslotte zelden gecontroleerd, zeker bij korte vluchten binnen Europa zal er minder gecontroleerd worden als intercontinentale vluchten. Ik hoop het niet, maar verwacht wel dat dit er aan zit te komen. Wel hoop ik dat ze alle Li-ion batterijen verbannen zoals ik eerder zei, dus telefoon, tablet en laptop mogen niet meer in het vliegtuig. Die stuur je maar per post op naar je vakantiebestemming. Kunnen ze de tent meteen sluiten daar. Vermoed dat de directeur van Schiphol heeft zitten borrelen met BigT en BigP. Onder het genot van een dure sigaar natuurlijk. BTW, gooi deze eens door de terminal onder het mom van protest en duik ergens achter weg, kun je lachen:
  4. Komen dus met vrachtvliegtuigen hier. Ik merk echter geen verschil in leveringen vanuit china met batterijen. Is gewoon binnen 3 dagen geleverd vanaf verzenddatum over het algemeen. Alleen met passagiersvliegtuigen wordt het niet meer verzonden staat hier. Dit geldt voor UPS, DHL en Fedex, dat zijn momenteel de 3 bedrijven die ecigs en batterijen voor ons vervoeren per luchtvracht. UPS is de snelste :) Als dit echter de reden is om elektrische sigaretten te weren van vliegtuigen, (mochten ze dat in de toekomst willen) MOETEN telefoons, laptops en tablets per direct verboden worden. Mocht het dus verboden worden om ecigs in je bagage te vervoeren, stoppen mensen het gewoon in de ruimbagage. Het zal toch mee moeten.
  5. Li-ion batterijen worden constant vervoerd in vliegtuigen. Zowel in esigaretten als in andere apparaten. (vrijwel ieder oplaadbaar apparaat) Zo komen ALLE ecigs met batterijen gewoon per luchtvracht bij ons binnen vanuit China en wordt dit duidelijk op de dozen aangegeven. De batterijen uit ecigs zijn simpelweg dezelfde batterijen als die in laptop accu's (die bestaan ook uit een verzameling 18650 batterijen), tablet accu's en telefoon accu's (ook Li-ion batterijen in een andere form-factor) Overigens bestaan de Li-ion battery packs van elektrische fietsen ook uit 18650's, evenals de mobile chargers. Het grootste probleem met het vervoer van de Li-ion batterijen, en ongelukken daarmee is nalatigheid van degene die het vervoerd. Bijvoorbeeld, het aan laten staan van apparaten met batterijen (vooral met mech mods vraag je om problemen) of het onjuist verpakken (meerdere batterijen bij elkaar in een zakje waardoor kortsluiting kan ontstaan) Overigens kan een battery bag al een hoop leed voorkomen. En dit is een zeer kleine investering in je eigen veiligheid. Uiteraard daarnaast nog steeds de batterijen niet in je mods, maar speciaal daarvoor bedoelde bakjes vervoeren. En dan in die zak. Voor mods met ingebouwde batterijen geldt, zet ze uit, en vervoer ze in dit soort zakken. Zie het overigens niet als reclame, aan die zakken wordt door ons letterlijk 0,0 verdiend. Als je de bedrijfskosten meetelt, maken we er zelfs verlies op. Wij willen echter dat onze klanten kiezen voor hun eigen veiligheid. Ondanks alle discussies omtrent (batterij)veiligheid worden ze zeer weinig verkocht. Veiligheid is blijkbaar niet belangrijk als het geld kost, al is het maar een paar euro's. Hou je rekening met een paar eenvoudige en goedkope oplossingen wbt het voervoeren van jouw Li-ion batterijen dan is er vrij weinig aan de hand. Een ecig vervoeren in de lucht, is tenslotte net zo gevaarlijk als een laptop, tablet of telefoon vervoeren. Die laatsten worden echter een stuk vaker vervoerd in een vliegtuig dan ecigs. Ongelukken ontstaan door verkeerd gebruik en onwetendheid. Mijn mening: Het is niet onveilig ecigs te vervoeren in een vliegtuig, als je je gezonde verstand maar gebruikt. Anders zouden we alle apparaten die Li-ion batterijen bevatten moeten weren van vliegtuigen. Laptop, tablet en telefoon laat je dan dus maar thuis. Voor al deze elektrische apparaten met batterijen geldt: Vervoer ze in je handbagage! Een 18650 uit een laptop batterij is vaak van mindere kwaliteit als de 18650 die je in je ecig gebruikt, de kans dat die door alleen drukverschillen gaat venten/ontploft is dus groter dan die uit jouw ecig mod indien je die batterij veilig los vervoert. (al is de kans dat dit door alleen drukverschillen gebeurd nihil) Alle Li-ion batterijen vormen een risico bij een verkeerde omgang hiermee.
  6. Ik heb een zeer lange, maar nette recensie achtergelaten op de pagina van Schiphol. Die ik tussen mijn nachtelijke werkzaamheden door heb gedaan, als ondernemer werk je namelijk 24/7 Het achterlaten van botte reacties zal alleen maar averechts werken, en hen tegen je en ons dampers in het harnas werken. Ik kan dit natuurlijk helemaal niemand kwalijk nemen en begrijp als insider alle frustraties van deze personen. Het is sowieso al top dat je de moeite neemt om contact met hen op te nemen op welke manier dan ook Maar, het werkt simpelweg bij ieder bedrijf zo, wij zetten ook de wereld op zijn kop voor klanten met een klacht die wel zeer netjes zijn en blijven en gaan veel verder dan we volgens onze voorwaarden en de wet zouden moeten doen. Is men echter zeer bot en onredelijk dan worden er geen stapjes extra gezet maar blijft het bij de verplichte en noodzakelijke service en that's it. Zo werkt het bij ieder bedrijf, vandaar ook mijn nette reactie, en het verzoek gewoon eens contact met mij, acvoda of de esigbond op te nemen om één en ander te duiden. Uiteindelijk wordt je bericht ook door gewone mensen gelezen zoals jij en ik. Als volgt mijn reactie, hier hoop ik toch reactie op te krijgen, al is de kans klein gezien de hoeveelheid slechte recensies die ze momenteel (terecht) krijgen. Alvast mijn excuses voor degenen met dyslectie, ik heb de neiging zeer lange en voor sommigen onleesbare zinnen te schrijven. (taalkundig zit het wel snor hoor volgens mij)
  7. Gezien deze tekst (of welke substantie dan ook) heb ik het vermoeden, ik zeg niet dat het zo is. Dat er mensen 'kruidenverdampers' hebben gebruikt in de rookruimte en bijv. dit als ecig aangemerkt is. Voor iemand die totaal niet met ecigs bekend zijn is een 'kruidenverdamper' en een ecig niet/nauwelijks uit elkaar te houden op de geur na. Indien dit zo is, schandalig dat alles wat op elkaar lijkt maar over één kam geschoren wordt. Ik kan me namelijk géén enkele andere reden bedenken dat ecigs verboden zijn in de rookruimte, en dat ook nog eens deze regel eraan toegevoegd wordt. Gewoon elektronische sigaretten had anders de lading ook wel gedekt.
  8. Belachelijk, ik damp op alle vliegvelden, gewoon overal (behalve in het vliegtuig). Ook op schiphol nog nooit hierover aangesproken, niet door medewerkers en ook niet door douane of marechaussee. En dan zou het in de rokersruimte niet mogen? Heel vreemd. Wij als dampers hebben overigens ook op schiphol het toilet nog om te dampen, daar ruikt het ook nog een stuk frisser dan in de rokersruimte! Ik damp uit principe niet in rokersruimtes, dan buiten of op het toilet. Maar eigenlijk gewoon overal, tenzij duidelijk bij binnenkomst wordt aangegeven dat dampen niet is toegestaan. Dat doen ze voor roken ook. Overigens heb ik voor onderweg gewoon een 'beschaafde' ecig mee. Gewoon een Nautilus (mini), dan kan er niet geklaagd worden over evt. grote wolken (zoals met een subtank bijvoorbeeld) die als hinderlijk kunnen worden ervaren. Overigens wel altijd op een MOD geschroefd. Tegenwoordig is dit vooral de MVP 3.0. En liquids die niet stinken, meestal custard achtige of anijs smaken.
  9. Het was weer een gezellige middag! Volgende keer ben ik weer van de partij, dan zal Leon (Goedkooproken Venlo) er ook bij zijn!
  10. Ja hoor, de ego one en coils kan ik meenemen. Ik zal sowieso de pioneer4you ipv mini 2 meenemen (erg fijne mod, ik gebruik hem zelf al een tijdje) De MVP 3.0 30W, wat rebuildables en Capella Vanilla custard (daar zijn altijd wel liefhebbers voor) Ik zal ook nog wat samsung 25r batterijen meenemen. Verder natuurlijk alle andere dingen waarnaar gevraagd is Nieuwe Kanthal op 10m en 50m rollen en cotton wick krijg ik helaas pas volgende week binnen en kan ik dus niet meenemen. En de PIN neem ik natuurlijk mee
  11. Ik heb eerlijk gezegd geen ervaring met lekkende subtanks, voor zover ik weet zijn daar ook geen klachten over binnen gekomen bij ons. Ik zal dit morgen nog even bij de klantenservice navragen, problemen worden normaal gesproken alleen bij mij gemeld als het vaak/structureel voorkomt. Kun je misschien aangeven waar hij lekt, en of je de standaard coils gebruikt (origineel of recoil/wick je ze zelf?) of gebruik je het RBA deck?
  12. Wij kunnen deze helaas niet bestellen. Deze liquid is voorbehouden aan shops die minimaal 100.000 flesjes per maand afnemen (en dat redden wij niet) Ik vermoed dat geen enkele NL shop dit haalt.
  13. Ja hoor ik (Willy) ben er in ieder geval! Als er producten zijn waar mensen geïnteresseerd in zijn die ze willen zien, proberen en/of kopen laat het dan aub weten! Bij voorkeur betalen via PIN of gepast, ik neem geen kassa (dus geen wisselgeld) mee. Iedereen krijgt natuurlijk gewoon een bonnetje ivm garantie
  14. Het verschil is.......... Het flesje! Het is dus gewoon hetzelfde, in een mooier flesje (en duurder) en verkrijgbaar in verschillende PG/VG gehaltes. De 'gewone' Dekang eliquid is ook in 70VG/30PG te bestellen bij Dekang.
  15. Als ik Dekang 30ml bijvoorbeeld alleen in 0mg zou bestellen zijn de aantallen dusdanig laag dat de inkoopprijs hoger is dan 3 flesjes 10ml inkoop kosten. De vraag naar 0mg is ook erg laag, meer dan 90% van onze klanten dampt met nicotine. Dan zouden we de liquid in 30ml verpakking dus duurder moeten maken dan 3 flesjes van 10ml. Vandaar dat het niet mogelijk is. Easyvapes laat hun liquids voor zover ik weet in eigen beheer maken/afvullen. Dan is er meer mogelijk. Wij hebben nog wel een aantal smaken in 0mg 30ml staan, echter wordt het bij ons niet meer aangevuld. Base is wel in 30ml 0mg nog steeds te krijgen, we zijn bezig met 100ml flesjes voor de 0mg base.
×
×
  • Create New...