Jump to content

coen321

Forumlid
  • Content Count

    167
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

81 Neutral

About coen321

  • Rank
    Junior Member
  • Birthday 12/15/1954

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    maastricht

Recent Profile Visitors

882 profile views
  1. Dit vind ik een fijne eenvoudige mod!! En weer een goede review Jim dank je !!!
  2. Weer een goede review Jim !!
  3. Weer een goede review , lijkt mij handig voor in de auto!
  4. Weer een goede review, makkelijk te lezen, goed gedaan.!!!
  5. 5 pakjes zware van nelle per week, wat een kl-te tijd.
  6. Weer een goede review Jim dank je!!
  7. Moet trouwens 21 april zijn en niet maart exuses. Groet Coen.
  8. Met goed en snel geregeld bedoel ik eigenlijk dat ik sneller en een (beter) van hun bericht heb als van de verkoper. Ik heb trouwens net een telefoontje van een van de medewerkers van La Kraft gehad, dat Lost Vape hun het onderdeel toestuurt en zij mij bellen voor de reparatie aals het bij hun aangekomen is. Ik ga als het zover is ieder schroefje en ieder knopje fotograferen voor ik mijn mod uit handen geef. Groet Coen
  9. Bericht van Lost Vape, 21 maart een mail gestuurt met de vraag hoe en wat, vandaag bericht terug, het kan dus wel goed en snel geregeld zijn. Hello Bovens, Sorry for late reply. You have a Therion BF DNA75C broken right? Could you plese tell me what's wrong with the device? I will send some replacement to Dennis La Kraft, once you tell me the problem with your mod, I will send the corresponding replacement. And you can send the mod to Dennis to repair. Have a nice day~ Groet Coen.
  10. Nee dat klopt Moppersmurf ik heb goedkopere die al een paar jaar oud zijn en die het nog steeds doen, maar ik wilde eens iets nieuws waarvan ik dacht dat het een degelijk apperaat was. Groet Coen.
  11. Hoi Tony, Sorry voor de late reactie. Posted 9 hours ago Ben bang dat je lang gaat wachten op een reactie van Lost Vape, ze staan nu niet echt bekend om hun service... Maar zoals ik al eerder aangaf, jij als consument hebt eigenlijk niks van doen met LV, je hebt zaken gedaan (aankoop) met La Kraft en hun móeten het probleem oplossen, hetzij een nieuwe mod of dat hij deugdelijk gerepareerd wordt en daar moet je hem idd de gelegenheid voor geven. Die 3 maanden is overigens onzin, de wet zegt indien binnen 6 maanden defect dan gratis reparatie of vervanging. In
×
×
  • Create New...