Jump to content

Adeo

Forumlid
  • Content Count

    158
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

243 Good

About Adeo

  • Rank
    Junior Member

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Drenthe

Recent Profile Visitors

525 profile views
  1. Echt heel bizar, want op het pakketje stond ons juiste adres, en een sticker dat tie hier al aan de deur geweest was en dan toch maar in een ander dorp maar ergens in een bus drukken. Gelukkig zijn er dan ook nog mensen die de moeite nemen om dat pakketje dan zelf maar even naar het juiste adres te brengen.
  2. PostNL maakt er vaker een potje van, kreeg hier een pakket maar was niet thuis, dus briefje in de bus met iets van een mededeling "proberen het later weer". na bijna een week nog geen pakket, PostNL gebeld maar begrepen het ook niet. Later wildvreemde mensen uit een ander dorp hier aan de deur met mijn pakket.
  3. @MarcoPolo, gebruik je programma met veel plezier, ga zo door en neem rustig de tijd ervoor 👌
  4. Zag net de nieuwe beleidsregels van PayPal : https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/ua/acceptableuse-full?locale.x=nl_NL En dan in het Nederlands, wel zo makkelijk
  5. Adeo

    Fasttech.com

    Nee @Br3nda , nog net niet. Had bij Chefs wat besteld, kwam keurig aan in Nederland en vervolgens stopt een postbode het bij iemand anders in een andere woonplaats in de bus. Mijn naam , zelfde straatnaam , zelfde huisnummer, maar wel een andere woonplaats. De bewoners van datzelfde adres in die andere woonplaats waren zo vriendelijk om het pakketje even bij ons persoonlijk af te leveren. Net daarvoor navraag gedaan bij Post.nl , maar die gaven advies "neem maar contact op met het bedrijf waar je dat besteld hebt.
  6. Gebruik deze calculator , van dezelfde aroma's tel ik de ml 's en de prijs bij elkaar op en als dat aroma al in mijn database van Vapeshaker staat en vul ik dat gewoon aan. Dus dan ga je gewoon in "Voorraad" de aroma code opzoeken, klik erop , en dan bovenaan kun je hem aanpassen in de veldjes "Inhoud" en "Prijs" Of dat helemaal goed is weet ik niet maar de inhoud en naderhand het verbruik klopt wel. Mocht het niet kloppen springt er vast wel iemand hier op het forum in de alarmstand .
  7. Hallo @Bianca , voor die code kun je ook cijfers nemen, heb hier veel aroma's waarvan ik het nummer bovenop de dop heb staan, als ik dan wat aanmaak hoef ik niet de hele bak met aroma flesjes op de kop te zetten. Nummers staan op volgorde in de bak.
  8. Dus, als dat klopt zouden we binnenkort nergens meer dampgerelateerde zaken kunnen kopen en via PP betalen ?? hoop het niet
  9. @DeParelVanHetZuiden, maar wie is er dan aan het "sleutelen" ... PP of FT ? Uurtje geleden nog even wat aroma bij Chefs in het winkelwagentje , ook hier geen problemen met de betaling via PP.
  10. Ja @Cyber_Huub die melding zag ik ook ergens tussendoor maar heb daar geen aandacht aan geschonken, gewoon betaald via PP en de bestelling bestaat uit dampgerelateerde artikelen. Blijk overigens niet de enige te zijn, op de link van dat forum hier een eindje boven heeft er ook nog eentje een bestelling gedaan en betaling via PP. Kan die regel dat er niet meer betaald kan worden via PP niet weer vinden op FT.
  11. Heb nog geen 12 uur geleden een bestelling gedaan bij FT en de betaling via PP, lijkt allemaal goed te gaan 🤔
  12. Ja, bizar , jaren zelf roken , en nu stinkt het
  13. @SCi , al beweging in jouw bestelling ? Heb hier op 31 juli een bestelling gedaan bij Chefs en die kwam vandaag hier binnen. Wat mij wel opviel is dat een hoop aroma's niet of niet voldoende op voorraad waren. Heb mijn zending op de gewone manier laten verzenden.
  14. En als ze hem daar niet meer hebben vind je hem hier nog https://www.fasttech.com/products/9655891. Gebruik hem zelf ook
×
×
  • Create New...