Jump to content

misselijk van DKBlend


jpy

Recommended Posts

Guest Nielsje78

Nou,ik ben benieuwd...... :mmm

Heb gisteren 30ml besteld,maar heb direct weer een flesje Halo Torque 56 erbij gedaan dus weet ik zeker dat ik ook iets krijg wat ik wel lekker vind :cigar

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest vapingvalkyrie

Ik heb sinds gisteren een Evod gevuld met deze DK Blend en ik vind de wokoliesmaak erg overheersen.

Zo erg dat ik de rest van het flesje waarschijnlijk ga mengen met een andere smaak, heb er nu wat RY4 van @37 bijgemengd.

Misselijk word ik er niet van trouwens.....

groeten,  Bart

Link to comment
Share on other sites

DK Blend is een tijd lang m'n eerste adv geweest.

Na 3 flesjesvan 30 ml van een forumlid overgenomen te hebben, had ik net FT ontdekt.

100 ml voor 15 euro. Dat wilde ik wel. Eerste probeerbestelling gedaan.

Vele bestellingen later, kwam het flesje pas 2 maanden later aan.

Inmiddels ben ik er ook een keer flink misselijk van geweest en heb het een poosjes laten staan.

Nu damp ik het nog af en toe.

Omdat m'n vrouw de lucht walgelijk vindt, neem ik het ook niet zo snel mee buitenshuis, omdat ik er anderen niet mee wil belasten.

Ik vind het nog steeds lekker, maar heb er de afgelopen maanden zoveel lekkere smaken bijgekregen, dat het geen adv meer is.

Dat zijn nu , afwisselend, tabak nr 17 en kers van CdD en inmiddels ook gold ducat van Inawera.

Link to comment
Share on other sites

Ik had onlangs voor het eerst die DK-Blend en het is hier de eerste liquid geweest die ik zonder pardon gelijk door het toilet heb gespoeld. Jakkes, echt goor. Jaja, smaken verschillen, maar door mijn ervaring ben ik bijna gaan denken dat iemand die dat lekker vindt helemaal geen smaak heeft :-)

Heb al zoveel smaken ondertussen in huis gehad (en nog staan), maar weinige smaken die ik de hemel in zou prijzen, de ultieme smaak voor mij heb ik nog steeds niet gevonden.

Ook recent voor het eerst BlackTo en de eerste dagen dacht ik dat dat toch aardig richting echte tabak ging, maar dan niet een tabak die ik lekker vind. En na een weekje vond ik het gewoon naar koffiebonen smaken (nog steeds). NB Niet naar koffie, maar naar koffiebonen (dat is verschil) Ik hou al niet van koffie en dan ook niet van koffiebonen. Het zal een af en toe eens een hijs liquid zijn voor zolang het duurt, want zodra ik heel echt baal van een smaak wil ik em niet eens meer in huis hebben en wordt het weggegooid dus.

Greetz, Francien

Link to comment
Share on other sites

Ik had onlangs voor het eerst die DK-Blend en het is hier de eerste liquid geweest die ik zonder pardon gelijk door het toilet heb gespoeld.

Greetz, Francien

ipv door het toilet te spoelen had je er iemand een groot plezier mee kunnen doen.

Mensen zijn veel te snel om alles weg te gooien, dit geldt niet alleen voor damp artikels.

Link to comment
Share on other sites

DK Blend vind ik lekker.........maar dat is inderdaad persoonlijk........Er is 1 liquid die ik ook nog erg lekker vind, maar waar ik vaste prik (meer) hoofdpijn van krijg: Desert Ship........heeft even geduurd voor ik dat besefte, maar goed, jammer, want ik vind hem wel lekker :sip  En het gekke is, ik heb de smaakstof ook, en hier heb ik geen last van........ :weetnie

Link to comment
Share on other sites

Ik had onlangs voor het eerst die DK-Blend en het is hier de eerste liquid geweest die ik zonder pardon gelijk door het toilet heb gespoeld.

Greetz, Francien

ipv door het toilet te spoelen had je er iemand een groot plezier mee kunnen doen.

Mensen zijn veel te snel om alles weg te gooien, dit geldt niet alleen voor damp artikels.

Ik snap je opmerking (in het algemeen), desondanks toch een twijfelachtig punt hierbij gezet, want.... er zijn toch verzendkosten als je wat naar iemand op zou gaan sturen (of zitten hier alleen maar Sinterklazen?) en het gaat, pardon ging, om een 30 ml flacon en dat gaat niet door de brievenbus. Maw dan moet het gelijk een pakketje worden voor de post en dan is die persoon die het wil hebben dus gewoon duur uit. Zo is hoe ik het dan zie.

En zou het nog duurder worden als ik bv toch nog 2 euro of zo zou vragen voor zoiets.

Link to comment
Share on other sites

Ik wissel elke dag van smaak.

anders verveeld het gewoon telkens hetzelfde.

:zip

Ik wissel niet elke dag van smaak, want.... ik heb gewoon meerdere smaken voor mijn giecheltje staan, dus per moment word er beslist waar ik een hijs van ga nemen :-)

Kortom het is de hele dag door met steeds een ander smaakje per moment.

Maar komt dan wel voor dat ik op een zelfde dag een voorkeur heb voor maar een paar uit die selectie, voor vandaag is het bv veelal Licorice van Dekang (ondanks dat die errug zwak van smaak is, met ietwat meer smaak eraan zou het voor mij beslist een toppertje zijn) en van Fuel de dropsmaak. En soms een hijsje DK-4(ryuan) er tussendoor.

Link to comment
Share on other sites

Ik wissel elke dag van smaak.

anders verveeld het gewoon telkens hetzelfde.

:zip

Ik wissel niet elke dag van smaak, want.... ik heb gewoon meerdere smaken voor mijn giecheltje staan, dus per moment word er beslist waar ik een hijs van ga nemen :-)

Kortom het is de hele dag door met steeds een ander smaakje per moment.

Maar komt dan wel voor dat ik op een zelfde dag een voorkeur heb voor maar een paar uit die selectie, voor vandaag is het bv veelal Licorice van Dekang (ondanks dat die errug zwak van smaak is, met ietwat meer smaak eraan zou het voor mij beslist een toppertje zijn) en van Fuel de dropsmaak. En soms een hijsje DK-4(ryuan) er tussendoor.

ja dan moet je toch een voorraad automizers hebben denk ik.en ik heb er arme maar twee en een half.

lol.

Link to comment
Share on other sites

Ik had onlangs voor het eerst die DK-Blend en het is hier de eerste liquid geweest die ik zonder pardon gelijk door het toilet heb gespoeld.

Greetz, Francien

ipv door het toilet te spoelen had je er iemand een groot plezier mee kunnen doen.

Mensen zijn veel te snel om alles weg te gooien, dit geldt niet alleen voor damp artikels.

Ik snap je opmerking (in het algemeen), desondanks toch een twijfelachtig punt hierbij gezet, want.... er zijn toch verzendkosten als je wat naar iemand op zou gaan sturen (of zitten hier alleen maar Sinterklazen?) en het gaat, pardon ging, om een 30 ml flacon en dat gaat niet door de brievenbus. Maw dan moet het gelijk een pakketje worden voor de post en dan is die persoon die het wil hebben dus gewoon duur uit. Zo is hoe ik het dan zie.

En zou het nog duurder worden als ik bv toch nog 2 euro of zo zou vragen voor zoiets.

Volgens mij in een bubbelenvelop gaat het prima door de brievenbus. Maar je hebt gelijk, de portokosten en kosten voor bubbelenvelop kun je best rekenen hoor!!! Of je ruilt met iemand dan heb je beide iets lekkers

Link to comment
Share on other sites

Ik weet wel zeker dat het door een brievenbus gaat.

Wietske, jouw tips zijn helemaal goed  :duim

Ik kom toch bij diverse webshops tegen dat ze 30 ml flacons NIET in een bubble-envelop verzenden en zoiets dus automatisch pakketpost wordt :-(

Momenteel krijg je niets in brievenbussen wat dikker is dan een normale envelop van PostNL overigens omdat ze gleuven verkleind hebben voor de feestdagen...

Link to comment
Share on other sites

Guest vapingvalkyrie

Nou, volgens mij heb ik  :mep wat ontdekt, ik wacht nog even af of het echt zo is.....

Ik heb mijn flesje Dekang Tab-blend de hele dag open gelaten op het werk en vanavond open in de kast gezet.

Net heb een beetje in mijn Evod gedaan en de wokoliesmaak is stukken minder, de smaak is fruitiger en zoeter dan voorheen.

Misschien is het verstandig om die drie flesjes nog een kans te geven voordat ze in de kliko verdwijnen.

Waar ik voorheen mijn dampertje weglegde omdat ik dit smaakje niet kon pruimen ben ik nu alweer aan het genieten. :egypt

Het proberen waard.

groeten,  Bart

Link to comment
Share on other sites

Guest vapingvalkyrie

Inmiddels heeft mijn flesje een paar dagen open in de kast gestaan, nu prima te dampen.

De andere smaken komen veel beter tot zijn recht.

Het is niet mijn favoriete smaak en ik weet nog niet of ik deze nog een keer zal bestellen maar een verbetering levert het wel op.

groeten,  Bart

Link to comment
Share on other sites

Guest felies

de monkyjuice tobacco heeft ook wel wat weg van dk tab maar is niet zo "maggi-achtig". Ik vind de dk tab niet zo lekker maar de monkyjuice vind ik heerlijk

Link to comment
Share on other sites

Grappig,  vandaag in 1 bubbelenvelop 2 clearomizers en 4 flesjes vloeistof en nog coils. Terwijl ik 2 flesjes met liquid kreeg met pakketpost(porto 2,40)

Waren dan zeker geen 30ml flesjes... :-)

dat waren 2x 30 ml flesjes! Het rare is dat ik ook al een 30 ml flesje gewoon door de brievenbus heb gehad.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...