Jump to content

Chefs vapour


Guest goldmaxx

Recommended Posts

  • Replies 154
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Een PayPay accountje is toch zo aangemaakt Dominique?

Wil ik een happy damper blijven dan geen pay pal hihi, mag er niet een maken van echtgenoot dus dat doe ik dan ook maar niet.

Als niet roker is hij al blij dat ik damp.

Vandaar dus mijn oproepje/verzoekje en er werd mij net toevertrouwd dat van de Red hot Pear iets meer moest worden besteld...schijnt heel erg lekker te zijn

Link to comment
Share on other sites

:cheerpon :cheerpon

Net heel lief een berichtje gehad dat ik met een bestelling mee kon doen, whoepieeeeeeee

Vanavond zelf ook al geprobeerd via een vriend met paypal die genoeg op zijn rekening had maar geen creditcard dus kwamen wij geen steek

verder grrrr

En nu...nu mag ik eindelijk gaan dromen over Chef's Vapour :cheerpon :cheerpon

Link to comment
Share on other sites

Oh dear. My jungle juice.... de laatste druppels. Neeeeeee..!!!! Ik heb een beter liquid management nodig. :-)

Idem! Ik ben ook slecht in het plannen van mijn liquids  :ja

Nu heb ik een mooie set met voor mij het ultieme damp plezier, heb ik bijna geen liquid meer  :mmm

De liquid die ik heb van Chef's Vapour moet nog steepen een weekje. Of......zou ik....het gewoon proberen  :lol

Link to comment
Share on other sites

Zojuist op FB het verdrietige bericht neergezet dat ik geen Paypal of Creditcard had.

En ja hoor; meteen een PBtje met iemand die het wél heeft en me wilde helpen :ponpon :ponpon :ponpon

Dusss zojuist een proefpakketje laten bestellen met

- ABC

- Lemon-honey-menthol

- Lew's Brew

- Red Hot Pear

- R-Y-Whore

Ben benieuwd!!!  (damn, beginnend damper zijn is al best duur geweest deze week met nu 3 bestellingen in verschillende webshops haha)

Link to comment
Share on other sites

Zojuist op FB het verdrietige bericht neergezet dat ik geen Paypal of Creditcard had.

En ja hoor; meteen een PBtje met iemand die het wél heeft en me wilde helpen :ponpon :ponpon :ponpon

Dusss zojuist een proefpakketje laten bestellen met

- ABC

- Lemon-honey-menthol

- Lew's Brew

- Red Hot Pear

- R-Y-Whore

Ben benieuwd!!!  (damn, beginnend damper zijn is al best duur geweest deze week met nu 3 bestellingen in verschillende webshops haha)

Alvast veel damp plezier ! :ja

En ja, duur is het zeker. Je ziet elke keer weer wat nieuws en voor een relatief goedkoop bedrag dat je denkt: Ach......kan wel. Op deze manier ben ik in 4 weken al over de 600 euris kwijt.

Maar......ik rook niet meer! :lol

Link to comment
Share on other sites

Over de 600 zal ik niet gaan; want zoveel heb ik écht niet te besteden.

Maar zit stiekum toch wel al op een 125 euro, op nog geen week tijd haha

Maar daar blijft het voorlopig wel bij.

Het is juist de bedoeling dat ik centen ga uitbesparen ipv meer uitgeven :bloos

Link to comment
Share on other sites

Over de 600 zal ik niet gaan; want zoveel heb ik écht niet te besteden.

Maar zit stiekum toch wel al op een 125 euro, op nog geen week tijd haha

Maar daar blijft het voorlopig wel bij.

Het is juist de bedoeling dat ik centen ga uitbesparen ipv meer uitgeven :bloos

Als je eenmaal de juiste set én liquid gevonden hebt zullen de kosten zich beperken tot alleen de liquid. En dat is goedkoper dan a-roken. Alleen een beetje oppassen voor nieuwe e-smoke gadgets :duim

Link to comment
Share on other sites

Zojuist de FB-pagina van Chefs Vapour opgezocht en eens aan hun gevraagd wat dé manier is om te steepen.

Daar is dus geen eenduidig antwoord op haha

Lees reactie:

Hi Romana, thank you for your order! Everybody has a different way of steeping but I like to take the lids off and leave in a warm dark place and gently shake once a day.

Some people don't even bother to take the caps off, they just leave them for a week and vape them, other people say they taste good as soon as they arrive. It's all down to your personal taste really.

By the time they get delivered to you they will be ready for you to taste, if they don't taste right for you then steep for a few days.

Hope this helps and thanks again for your order. Hope you like them and let us know what you think of them!

Link to comment
Share on other sites

Zojuist de FB-pagina van Chefs Vapour opgezocht en eens aan hun gevraagd wat dé manier is om te steepen.

Daar is dus geen eenduidig antwoord op haha

Lees reactie:

Hi Romana, thank you for your order! Everybody has a different way of steeping but I like to take the lids off and leave in a warm dark place and gently shake once a day.

Some people don't even bother to take the caps off, they just leave them for a week and vape them, other people say they taste good as soon as they arrive. It's all down to your personal taste really.

By the time they get delivered to you they will be ready for you to taste, if they don't taste right for you then steep for a few days.

Hope this helps and thanks again for your order. Hope you like them and let us know what you think of them!

Het kan vriezen of dooien........

Ik zou gewoon op je gevoel afgaan. Zelf laat ik ze (gesloten) nog een weekje steepen. Af en toe even schudden.

Link to comment
Share on other sites

En ja, duur is het zeker. Je ziet elke keer weer wat nieuws en voor een relatief goedkoop bedrag dat je denkt: Ach......kan wel. Op deze manier ben ik in 4 weken al over de 600 euris kwijt.

:lol:897:lol  Yep, hier ook. Maar we roken niet!

Link to comment
Share on other sites

Ik zou het toch prettig vinden dat dit soort lekkere bevindingen voortaan niet meer gepost worden hier. Dit is bijna ondoenlijk. Ik zit me net door mijn eerste Capella smaakjes heen te dampen met nog een paar nieuwe flavours onderweg. Daarnaast heb ik nog Goodlife op mijn verlanglijstje staan na al die lovende kritieken en dan komt daar nu dit nog eens bovenop. Dit is bijna niet bij te benen.

Oké, dat bestellen is nog wel te doen en het wachten tot een pakketje binnenkomt valt ook mee te leven, maar zo is er amper tijd om door de smaakjes heen te komen. Pff, de enige oplossing is dan om de damper maar wat vaker en langer te gebruiken, gadver. Noodgedwongen ben ik maar alvast begonnen met een dripper, zodat ik makkelijker wat smaakjes kan wisselen. En ja hoor, dat kon natuurlijk niet uitblijven, dat drippen is ook nog eens hartstikke lekker. Goed goed, ik ga wel zien hoe ik me hier doorheen kan slaan.

Mooie hobby is dit hè. En wat heb ik helaas veel tijd verloren met a-tjes verstoken.  :bliss:ponpon

Link to comment
Share on other sites

Mijn Chef's Vapour is binnen, staan nu met dopje eraf voor 2 weken snuffelbaar in de kast

Karin nog heel erg bedankt en verheug mij voornamelijk op de Red hot Pear :)

't Is toch wat. Naast de cursus 'handenzittten' moeten we nu ook de cursus 'afblijven!' gaan volgen....

Link to comment
Share on other sites

Mijn Chef's Vapour is binnen, staan nu met dopje eraf voor 2 weken snuffelbaar in de kast

Karin nog heel erg bedankt en verheug mij voornamelijk op de Red hot Pear :)

't Is toch wat. Naast de cursus 'handenzittten' moeten we nu ook de cursus 'afblijven!' gaan volgen....

Wat dacht je van het feit dat naast happy damper ik nu dus ook een happy liquidsnuiver ben??

Tis toch van de zotte :trilt :trilt :trilt

Link to comment
Share on other sites

Ook maar eens aan de R-Y-WHORE begonnen.

Stond 5 weken in een donkere kast op me te wachten :-)

En ik moet zeggen. Yummie!

Eerst de typische RY smaak. Beetje camelachtig misschien, maar daarna een mix van vanille custard(?) en daarna kruiden (Oosters). Krachtig en heel kruidig. Een beetje pittig zelfs. Dacht zelfs iets van kruidnagel te herkennen, maar ook even een soort van maggie-achtig aroma (maar zeker niet verkeerd), misschien zelfs ketchap manis-achtig (echt waar, en ik ben een Indo dus). Heel moeilijk te plaatsen aroma's. TH is prima. Damp is uitstekend en lekker dik.

Na ongeveer 0,5 ml begint deze liquid echt prettig te worden.

Kortom, anders heel anders. Zeker geen allemansvriend. Voor mij een prettige verrassing.

Link to comment
Share on other sites

Ik kon het gisteren niet laten om stiekum een beetje van de Red Hot Pear te proeven; ondanks dat deze nog maar 1 weekje oud is.

Maar nu al geweldig van smaak!

Nu op handjes zitten tot ik ze écht mag gaan proeven!

Link to comment
Share on other sites

Ik heb sinds een paar dagen de volgende smaakjes in huis:

R-y-whore

Jungle Juice

Red hot pear

Green Monster

Caramel capuchino

Allemaal 6mg 35/65 PG/vg

Tot nu toe jungle en green gedampt. Allebei erg veel smaak. Green monster is een favoriet. De smaak doet erg veel denken aan de groene V energy drank erg lekker. De jungle juice is ook een smaak bom maar iets minder mijn ding.

Nu net aan de Ry begonnen. Is de 3e tabakssmaak die ik damp (zwoofs shag en hadivape goldenducat zijn de eerdere). Weet nog niet wat ik ervan moet denken maar er zit wel een caramel achtige nasmaak aan en ik ben niet echt een caramel liefhebber.

Ga de andere 2 smaken ook nog proberen en daarna ga ik ze allemaal nog een week of 2 laten steepen en dan nog is proberen.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ze moeten bij mij nog zeker 1 week steepen, beter nog 2 weken.

Je kan een testje krijgen; maar dat zal bij de volgende bestelling gaan worden; want die Red hot Pear gaat zeer zeker nabesteld worden.

Althans; toen ik stiekum geproefd had kwam ik tot die conclusie. wellicht vind ik hem over 1-2 weken niks meer

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Maak nieuwe...