Jump to content

Welke kleine Mod


Guest Matthijsmars

Recommended Posts

Guest Matthijsmars

Ik damp momenteel voornamelijk met mijn Wismec rx200s. Deze bevalt prima, maar is erg lomp om mee te nemen naar mijn werk.

Ik heb ook nog een istick basic, daar ben ik ooit mee begonnen, maar deze voldoet minder als mijn Wismec.

Ik ben op zoek naar een compacte mod, wie kan mij iets aanbevelen?

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Guest Matthijsmars

Ik heb de pico bekeken en denk dat ik die aanschaf. Via Gearbest wordt hij vaak geleverd met een melo 3 mini.
Hebben jullie een suggestie voor een andere tank?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ik heb de pico bekeken en denk dat ik die aanschaf. Via Gearbest wordt hij vaak geleverd met een melo 3 mini.
Hebben jullie een suggestie voor een andere tank?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Voor een tank waar fabriekscoils in gaan: de Triton 2 met clapton coils. Past er nét op, met een beetje moeite vanwege de batterij dop. Maar goed; is ook weer simpel te verhelpen door eerst de tank erop te schroeven en daarna de dop.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Pico is een goede, maar ik zit zelf ook wel enigszins naar deze te kijken, de snowwolf mini 80 plus:

 

https://www.fasttech.com/products/0/10029698/6516403-authentic-snowwolf-mini-plus-80w-3000mah-tc-vw

 

Nadeel (voor mij) is de interne batterij, gelukkig wel een redelijke grote, maar hij is klein en past ook wat grotere tanks zonder dat ze overhangen (tot 24.5mm dacht ik). 25-27 jan ook nog eens 20% korting bij FT met code REDPACKET

Edited by drugarth
Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, Matthijsmars said:

Ik heb de pico bekeken en denk dat ik die aanschaf. Via Gearbest wordt hij vaak geleverd met een melo 3 mini.
Hebben jullie een suggestie voor een andere tank?

Ik gebruik op de Pico steeds de supermakkelijke Nectar: http://www.gearbest.com/rebuildable-atomizers/pp_324067.html?wid=21

Bij FT is die tank ook in wit of zwart verkrijgbaar:https://www.fasttech.com/search?rta nectar

 

Foto's van de tank op diverse mods krijg je te zien als je klikt op Reviews

Edited by Marianna
Link to comment
Share on other sites

Guest Matthijsmars

@Marianna, dat is een mooi tankje, zeker voor die prijs.

Ik heb echter geen enkele ervaring met het opbouwen van coils. Ik kan hier natuurlijk ook kant en klare in zetten zonder zelf te draaien. Beetje katoen kopen en klaar toch?

Ik ben redelijk handig, dus op den duur zelf coils draaien zal wel gaan gebeuren denk ik.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Was zelf ook op zoek naar een compact ding.
Het is de  Rofvape Witcher 75W Box Mod geworden (ca 26,- euro) , maar dan zonder de tank.

Ik moet nog eventjes wachten want hij is onderweg...

3-wsZazx-500x500[1].jpg3-wsZazx-500x500[1].jpg

Edited by maxjo
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Paar ideeen ,

De pico , is vaste waarde ondertussen .No nonsense mod en tank .

Alien Baby , nog niet tegengekomen in deze topic , single battery en voor de rest eigenlijk kleine versie van fe full size Alien  . Is nieuw , dus zal daarmee te maken hebben . Kit zit er een TFV8 Baby bij , en das dus ook een lekkere tank ( das dus dezelfde als bij gewone Alien ) .

Joyetech Evic Vtwo , net zoals de Pico ook een vaste waarde .

Als je bij Wismec wil blijven , de Wismec Reuleaux RX75 .

 

Die Rofvape Witcher is mooi ... zonder tank ... kan daar elke 22mm op ? Want die originele tank is een 5ml , dus is hoog .

Link to comment
Share on other sites

vind die Witcher nou niet bepaald compact, had hem zelf ook op het oog omdat hij 25mm tanks past, maar meer dan 6cm wijd was me toch iets teveel, een mod van meer dan 5cm wijd voelt bij mij wat onnatuurlijk in de hand....maar hij is inderdaad niet al te hoog in zijn geheel met tank....

Edited by drugarth
Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, spacedeee said:

Osub, super klein interne batterij en een perfecte vuurknop.

Ook de bijpassende helmut (kit) is goed.


De batterij van zn istick Basic gaat nog langer mee dan de 1350mah in die Osub ; denk niet dat ie het daarmee gaat redden

Link to comment
Share on other sites

Guest Philippe VB

Reuleaux RXmini (80 watt - 2100mAh lithium-ion battery) vind ik wel een toppertje!

Vaperesso Tarot Nano (80 watt -  2500  lithium-ion battery)

Dovpo Ember (50watt -  1500mAh lithium-ion battery)

 

Tankjes die er volgens mij goed bij passen de Smok Spirals of de Smok Brit. Beiden kan je dampen op 25 watt en geven veel smaak. hierdoor gaat batterij ook veel langer mee. 

Link to comment
Share on other sites

On ‎21‎-‎1‎-‎2017 at 19:21, Matthijsmars said:

@Marianna, dat is een mooi tankje, zeker voor die prijs.
Ik heb echter geen enkele ervaring met het opbouwen van coils. Ik kan hier natuurlijk ook kant en klare in zetten zonder zelf te draaien. Beetje katoen kopen en klaar toch?

Inderdaad,  katoen kopen, b.v. > hier < 

 

Link to comment
Share on other sites

On 21-1-2017 at 19:21, Matthijsmars said:

@Marianna, dat is een mooi tankje, zeker voor die prijs.

Ik heb echter geen enkele ervaring met het opbouwen van coils. Ik kan hier natuurlijk ook kant en klare in zetten zonder zelf te draaien. Beetje katoen kopen en klaar toch?

Ik ben redelijk handig, dus op den duur zelf coils draaien zal wel gaan gebeuren denk ik.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Ja klopt , moet wel regelmatig vijzen en ettelijke doekjes bij de hand houden  Int begin loopt het al wel eens mis , van dry hits over lekken en alles daartussen   Soms lukt het mij al redelijk , maar heb al meerdere malen beide gehad ( zelfs al was de tank 1ste vulling kurkdroog , 2de vulling loopt het er ineens uit ...).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...