Vapestar.nl

Vapestar.nl (9 Jan 2017)

52 posts in this topic

Ik weet dat vapexperience dat ooit als idee had een paar maanden geleden. Met zijn eigen chilly lijn.

En je mag natuurlijk best 25 ml nicotinebase meeleveren. Als dat dan maar 3 flesjes van resp. 10, 10 en 5 ml zijn. Er zit namelijk alleen een limiet op een enkele verpakkingseenheid (lees fles) en het nicotine percentage wat daar dan in zit (max 2% of 20mg/ml).

1 person likes this

@Vapestar.nl   In welke stad of welk dorp zit je eigenlijk? Ik kan op de site geen adres vinden.

Wel een KVK nummer, maar dat is hetzelfde nummer als van Madco.nl en van Indexona.nl,

@Richu Clone receptuur is toch niet hetzelfde? Of ben ik gek? En welke liquid makers verkopen deze "oneshots"? Je maak mij nieuwsgierig :) Zitten ze ook in NL? 

Wederom vapexperience met de egoist aroma lijn: http://www.vapexperience.nl/liquids/shake-vape/egoist-flavor-concentrates.html

Maar heel eerlijk, ik ben erg georienteerd op het buitenland. Een site als bijvoorbeeld chefsflavours levert zowel oneshots als losse aroma's van de bekende merken. En dat tegen een fractie van de prijs die Nederlandse webwinkels rekenen.

Overigens merk ik een beetje een negatieve toon in dit draadje, maar dat is niet zo bedoeld. Ik ben juist voor wat nieuwe ideeen, maar dit specifieke idee bestond al helaas.

21 minutes ago, Dr.Smoke said:

ik heb even naar jouw site gekeken, en ik vraag mij af of er iemand de moed heeft om een 11.50 Euro kostende sticker

Sjeemig, die prijs is meer dan 3 keer over de kop!  

Vinden ze 't gek dat we zulke dingen uit China laten komen.

De 'boss-shots' werken op n iets andere manier. Daar krijg je een fles voor een (halve) liter geleverd, met op de bodem je  aroma's en dan dien je zelf er nog je base bij te doen. Dus aan te vullen tot n (halve) liter

5 minutes ago, Marianna said:

Sjeemig, die prijs is meer dan 3 keer over de kop!  

Vinden ze 't gek dat we zulke dingen uit China laten komen.

Sinds wanneer gaan we hier prijzen van nederlandse shops afkraken? Je kan toch voor jezelf bepalen of je het te duur vindt of niet en of je t vandaag wilt hebben of over 5 weken? Er zijn wel duurdere shops in Nederland ook 

Edited by Madman
2 people like this

@Marianna De KVK is nog bezig mijn bedrijf te registreren! Ik ben ook Madco en ook Indexona. Ik vind ondernemen super leuk! Ik ben op mijn 19e begonnen met ondernemen, oorspronkelijk grafisch ontwerpster, vandaar ook de T-shirts op Vapestar. Daarnaast ben ik iemand die de wereld graag zou willen verbeteren, en dat is Indexona! Sociaal maatschappelijk en duurzaam ondernemers meer aandacht geven zodat de welwillend consument gemakkelijk "beter" kan shoppen. Hahah, op een dampforum mijn anderen ondernemingen uitleggen, grappig...En omdat ik sinds 1,5 maand vape, wilde ik hier ook iets mee doen, het is een beetje een hobby geworden en ik maak graag van mijn hobby mijn werk :) Zodoende, de gehele transparante uitleg van mijn ondernemingen!

@Richu Clone receptuur is toch niet hetzelfde? Of ben ik gek? En welke liquid makers verkopen deze "oneshots"? Je maak mij nieuwsgierig :) Zitten ze ook in NL? 

Pfft, dit topic loopt lekker hard, mis complete berichten.

DIY is vaak begonnen om liquids na te maken, maar is inmiddels veel groter en professioneler geworden. Kijk als voorbeeld eens naar diyordie, dat is een voorbeeld van een grote aanjager van de diy markt. En nauwelijks 'clone' recepten. Bijna alles is origineel en wat mij betreft van hogere kwaliteit als 80 to 90% van de commerciele merken.
2 people like this

Ik weet dat ik al 1,5 maand vape en al deze tijd ongeveer flessen koop voor €7 per 10ml. Dit waren altijd kwalitatieve e-liquids en ze waren het allemaal waard :) Als verkoper zie ik natuurlijk anderen prijzen, maar je moet er ook rekening mee houden dat ik alle bijkomende kosten heb die een consument niet heeft. Denk aan domeinnaam, hosting, webdesign, beheren van webshop, opslagplaats voor de producten, investeren in verpakking voor verzending, verzenden, marketingkosten..en ga zo maar door! Dit allemaal zodat de vaper die bij mij in de shop iets koopt, een leuke ervaring kan hebben en goede producten kan aanschaffen. Eerlijk toch? 

10 minutes ago, Vapestar.nl said:

De KVK is nog bezig mijn bedrijf te registreren! Ik ben ook Madco en ook Indexona. Ik vind ondernemen super leuk!

Oké, maar dan moet je er wel verstand van hebben vóórdat je eraan begint. En er dient een fysiek adres vermeld te worden.

Ik bestel al 9 jaar lang bij mijn vertrouwde deskundige dampspullenleveranciers.

1 person likes this

3 minutes ago, Vapestar.nl said:

Ik weet dat ik al 1,5 maand vape en al deze tijd ongeveer flessen koop voor €7 per 10ml. Dit waren altijd kwalitatieve e-liquids en ze waren het allemaal waard :) Als verkoper zie ik natuurlijk anderen prijzen, maar je moet er ook rekening mee houden dat ik alle bijkomende kosten heb die een consument niet heeft. Denk aan domeinnaam, hosting, webdesign, beheren van webshop, opslagplaats voor de producten, investeren in verpakking voor verzending, verzenden, marketingkosten..en ga zo maar door! Dit allemaal zodat de vaper die bij mij in de shop iets koopt, een leuke ervaring kan hebben en goede producten kan aanschaffen. Eerlijk toch? 

Jazeker, maar vergeet niet dat gevorderde klungel... oops hobbyist, al lang de weg naar Rome weet.
Jou doelgroep zal amper hier op het forum vertoeven.
En ja, het is zeer begrijpelijk waarom de kosten hier hoger liggen dan heul verweg.

2 people like this

Uiteraard ieder zijn eigen keus, ik gun jouw ook een succesvolle onderneming.

Maar de tijd dat ik (bijna) €10 neertelde voor een 10ml flesje ligt, gelukkig, ver achter me. Ik mix zelf 100ml flessen voor hooguit 2 a 3 euro. En met een verbruik van 15ml per dag is dat maar goed ook .
1 person likes this

Ik bekijk allerlei "one-shot" en "mixology" websites...maar zelf zou ik daar nooit iets kopen. Ik vind de Amerikaanse e-liquids er toffer uitzien, en de mixen die zij hebben kan ik niet zo snel vinden in de DIY afdeling. Ik vind bijvoorbeeld Humble Juice Co een vette merk! Of de Mad Hatter! Deze soorten e-liquids, de mooie verpakkingen en de mooie flessen + de nicotine is wat ik als vaper zou willen vinden in NL. Ik kan ze nu aanschaffen voor mijzelf omdat ik een KVK nr heb, maar voordat ik Vapestar begon kon dat niet! En ik dacht, misschien hebben anderen vapers een identiek probleem en kan ik ze nu helpen :) 

Als je t daar toch over hebt.....ik zou t op prijs stellen, als je de aroma's van Adore kon importeren. Ben voornamelijk geinteresseerd in Banana Bondage :)

Hoog gewaardeerd door alle bekende reviewers in USA, maar hier niet aan te komen voor particulieren. (voor redelijke prijzen)

1 person likes this

39 minutes ago, Vapestar.nl said:

@Dr.Smoke Een Pico van $19?? Naar mijn weten zijn ze €59,95 op de markt in Nederland...En zo'n sticker koop je maar 1x :) Ik weet dat ik het in ieder geval zeker voor over zou hebben!

Jij denkt te weten dat ze op de Nederlandse markt 59,95 zijn, maar dat is incl. Melo

een Pico Mod daar waar je die sticker op kunt plakken  (als je moedig genoeg) bent gaat voor 42 Euri over de toonbank.

Daar mijn financiële middelen niet onuitputtelijk zijn, kies ik net zoals de meeste Dampers voor die ''andere'' markt.

1 hour ago, Vapestar.nl said:

Ik had het idee om kant-en-klare pakketjes aan te bieden in mijn vapeshop

Het is wel de bedoeling dat je je marktonderzoek en andere parochie voor eigen kerk, binnen je eigen topic houdt. En al helemaal niet verbloemt met een algemene topic titel. We willen het gevoel van 'click baits' voorkomen bij onze bezoekers.

1 person likes this

@Madman Ik heb zojuist een e-mail naar Adore verstuurd! Wat zijn redelijke prijzen voor jou? Dan kan ik misschien onderhandelen :) 

Topics even gemerged. Het is vast goed bedoeld, no hard feelings. Hopelijk begrijp je ook onze motivatie.

@Sledge Sorry! Ik ben zo nieuw met dit, het is de eerste keer ooit dat ik in een forum mee klets...Verwijder wat je moet verwijderen en leer mij de les wanneer nodig. Ik heb werkelijk geen idee wat ok is en wat niet. Het is niet mijn intentie "sneaky" te zijn...Mijn welgemeende exuses

26 minutes ago, Vapestar.nl said:

Dit waren altijd kwalitatieve e-liquids

Wat versta je onder 'kwalitatieve e-liquids' ?

20 minutes ago, Vapestar.nl said:

Ik vind de Amerikaanse e-liquids er toffer uitzien.... Deze soorten e-liquids, de mooie verpakkingen en de mooie flessen + de nicotine is wat ik als vaper zou willen vinden in NL.

Dus 'toffe' flessen zijn bij jou een criterium voor kwalitatieve e-liquids ?

En de inhoud hoeft alleen maar lekker te zijn?

@Marianna Ik ben nou eenmaal een grafisch ontwerper en ik hou van mooie dingen :) Extern en intern!

Als jij aan Trixie2 (13Sins aka T-juice) weet te komen in grote hoeveelheden en zonder nic voor een mooie prijs, maak je me heel gelukkig :grins

Ik betwijfel of de Amerikaanse flesjes nog zo mooi zullen zijn als ze aan de Europese regelgeving zouden voldoen.

Helaas, want ik hou ook van mooie dingen :-/

@Vapestar.nl, ik denk dat jou ideeën best kunnen werken, dan bedoel ik grote flessen 0mg, met de juiste hoeveelheid 10ml flesjes nicotine in een pakket incl. berekening...

Wat ik ook denk, is dat je afzetmarkt niet zozeer zit bij bestaande hobbyisten zoals de meeste van ons op dit forum.

Wij weten wereldwijd uitstekend de weg om b.v. mods voor een derde van de Nederlandse prijs, grote hoeveelheden nicotine in alle mg, kant en klaar juice (zelfs met nicotine) en alle toebehoren voor Chinese spotprijzen te bemachtigen.

Vele van ons hebben voor jaren en jaren nicotine in de vriezer liggen, enkele meer dan ze in hun leven op kunnen 😉, het berekenen van de juiste dosis nicotine is dan ook een fluitje van een cent.

De meeste van ons weten dat zelfs wanneer je er een enkele keer tussenuit wordt gevist door de douane, je na betaling van btw over het algemeen nog steeds goedkoper uit bent met import artikelen.

Maar....

Waar jou afzetmarkt wel zit, zeker wanneer er over een paar maanden voor nieuwe hobbyisten & dampers geen grootverpakkingen nicotine meer verkrijgbaar zijn, het is namelijk een kwestie van maanden voor de voorraad uitverkocht is, dat zijn de nieuwe gewone huis tuin en keuken dampers, die zich niet hebben kunnen of willen voorbereiden, dat zijn de klanten die je zoekt.

Ik zie dus ook zeker een toekomst voor deze manier van distribueren.

Succes ❕

Goedemiddag vapers!

Ik vroeg mij af...hoe krijgen jullie het voor elkaar om grote flessen e-liquids MET nicotine te kunnen vapen hier in Nederland? Denk aan 120ml, 60ml, 30ml, 20ml flessen. Uit het buitenland mag je alleen grote flessen zonder nicotine aanschaffen. Maar ik geloof dat de meeste onder ons toch echt behoefte heeft aan nicotine in onze e-juices! Mengen jullie dit dan zelf? 

Ik had het idee om kant-en-klare pakketjes aan te bieden in mijn vapeshop. Een grote fles e-juice zonder nicotine, een flesje nicotine en lege flessen om alles bij elkaar te mengen. Dat zou toch ideaal zijn? Of mis ik iets belangrijks? Dit is toch niet verboden? Ik zie het nergens anders en ik vraag mij af hoe dat komt... 

Ik hoor graag jullie opinies en suggesties hierover!

Er is al een bedrijf die dit doet, tot flesjes van 100 ml ..... vape-fual .... maarrrrr hoe meer diversiteit hoe beter ! Ik vond het in ieder geval een geniale oplossing. Zeker voor de mensen ( zoals ik ) die geen fuck verstand hebben van hoe je een liquid zelf moet maken. Dus mijn zege heb je ! ( als die van enige waarde is )

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk