Jump to content

SS wire?


Guest chillecharlie

Recommended Posts

Guest chillecharlie
22 hours ago, chillecharlie said:

Ik heb gevraagd of ze het hebben, antwoord was nee, maar heb niet gevraagd of ze het kunnen bestellen ga ik doen!

Ja vind het ook nogal zonde heb niks met kanthal en nichrome en nickel al helemaal niet ^^.

Ze kunnen het ook niet bestellen :(

Link to comment
Share on other sites

Guest chillecharlie
12 hours ago, Madman said:

En anders vraag je toestemming aan je bewindvoerder om wat aan te mogen schaffen? Als je zou roken, zou je daar ook budget voor krijgen bij de schuldsanering/bewindvoering.

Budget is het probleem niet, ik kan geen iDeal gebruiken en heb geen internetbankieren of wat dan ook, ik heb wel iemand gevonden die het voor me wil bestellen maar dat kan alleen met iDeal, iemand die een adresje weet waar met iDeal ss wire besteld kan worden?

Link to comment
Share on other sites

Guest chillecharlie
On 10-1-2017 at 02:00, Karin Spaink said:

@chillecharlie: Misschien is er een Haarlemse damper die bij de Engelse shop een paar honderd meter Ss wire voor je wil bestellen, en dat jij ze dan cash terugbetaalt?

 

Als er een Haarlemse damper op dit forum is zou ik het leuk vinden daar contact mee te krijgen inderdaad, misschien dat hij/zij dan zo nu en dan iets voor me zou kunnen bestellen, dan betaal ik het uiteraard vooraf contant en kunnen we misschien wat smaakjes van elkaar proeven :) .

Link to comment
Share on other sites

Guest chillecharlie
1 hour ago, Sub-Ωhm said:

@chillecharlie, met welke diktes 316, mm / ga, wil je eigenlijk gaan werken ?

316L 26g 28g 30g en 32g zou ik graag in huis willen hebben, vooral 26 en 32 voor het maken van clapton, al kan dat volgens mij ook prima met een kanthal omhulsing :)

1 hour ago, Marza said:

Bij gearbest.com kun je ook met iDeal bestellen. Duurt wel langer voor je het in huis hebt (enkele weken), maar kan ook in prijs schelen. Zie bv. http://www.gearbest.com/wire-ss-316l-_gear/

Really.... ik was ervan overtuigd dat gearbest geen iDeal had maar dat maakt het leven een stuk makkelijker bedankt!

Link to comment
Share on other sites

Guest vpChoultje
4 minutes ago, chillecharlie said:

316L 26g 28g 30g en 32g zou ik graag in huis willen hebben, vooral 26 en 32 voor het maken van clapton, al kan dat volgens mij ook prima met een kanthal omhulsing :)

Really.... ik was ervan overtuigd dat gearbest geen iDeal had maar dat maakt het leven een stuk makkelijker bedankt!

 

Je hebt bij mijn weten dan geen aankoopbescherming.... 't is maar dat je er rekening mee kan houden mocht 't je bestemming niet bereiken.

 

Misschien ben ik een dombo, maar als jij toch wel kunt bestellen via Ideal, dan kun je toch ook een Paypal account openen en middels de optie Ideal daar geld opstorten? Dan ben je er immers ook en heb je aankoopbescherming. Is wel een stukje veiliger.

Edited by vpChoultje
Link to comment
Share on other sites

Guest chillecharlie
14 hours ago, wahanassatta said:

Zo dan vapexp is duur zeg, maar in elk geval ideal ^^ en savevape heeft van alles, geen stainless zover ik zie :(......

Denk dat ik maar op gearbest probeer, tot die tijd maar even zunig doen en me coils schoonbranden :)

2 minutes ago, vpChoultje said:

 

Je hebt bij mijn weten dan geen aankoopbescherming.... 't is maar dat je er rekening mee kan houden mocht 't je bestemming niet bereiken.

 

Misschien ben ik een dombo, maar als jij toch wel kunt bestellen via Ideal, dan kun je toch ook een Paypal account openen en middels de optie Ideal daar geld opstoren? Dan ben je er immers ook en heb je aankoopbescherming. Is wel een stukje veiliger.

Ja, alleen iDeal kan ik niet zelf, moet ik door iemand anders laten doen... dus een paypal word hem niet haha.

 

edit: aankoopbescherming op een rolletje stainless vind ik ook niet zo belangrijk ^^

Edited by chillecharlie
Link to comment
Share on other sites

Guest vpChoultje
1 minute ago, chillecharlie said:

Zo dan vapexp is duur zeg, maar in elk geval ideal ^^ en savevape heeft van alles, geen stainless zover ik zie :(......

Denk dat ik maar op gearbest probeer, tot die tijd maar even zunig doen en me coils schoonbranden :)

Ja, alleen iDeal kan ik niet zelf, moet ik door iemand anders laten doen... dus een paypal word hem niet haha.

 

 

Wil die vriend dat niet voor jou doen dan? Ik bedoel via Paypal bestellen? Jij geeft hem geld (cash), en hij doet de rest of zie ik te simpel?

Link to comment
Share on other sites

Guest chillecharlie
Just now, vpChoultje said:

 

 

Wil die vriend dat niet voor jou doen dan? Ik bedoel via Paypal bestellen? Jij geeft hem geld (cash), en hij doet de rest of zie ik te simpel?

Nee helaas ^^ ze heeft en wil geen paypal mja voor een rolletje van misschien 5 euro ...

Link to comment
Share on other sites

Guest vpChoultje
Just now, chillecharlie said:

Nee helaas ^^ ze heeft en wil geen paypal mja voor een rolletje van misschien 5 euro ...

 

Tja, okay dan heb je pech. Kun je niet dwingen. Misschien vertrouwt ze het niet. Die rolletjes zijn bij Gearbest goedkoper dan 5 euro, maar niet beschikbaar denk ik in alle maten. Bij Fasttech heb je weer als voordeel dat je bij meerdere stuks (vanaf 3 rolletjes van eenzelfde soort/maat) goedkoper uit bent per rolletje.

Link to comment
Share on other sites

Eerder niet aan gedacht, maar dankzij een ander draadje: in Nederland lijkt zwoofs.nl nog een optie. Duurder dan de Chinezen, maar enigszins betaalbare ss316 en zonder verzendkosten: https://www.zwoofs.nl/ud-youde-rvs-stainless-ss316l-draad-wire/

3 minutes ago, chillecharlie said:

Nu ben ik misschien kippig maar zie echt geen ideal staan bij gearbest.. iemand enig idee hoe dat bij hun werkt?

Stop maar eens iets in je winkelmandje en doe alsof je gaat afrekenen. En dan niet de PayPal-optie kiezen, maar die andere (en niet vergeten daarna je mandje weer leeg te gooien).

 

Edit: de knop 'Proceed to checkout' moet je hebben. Dan verschijnt onderaan de iDeal-optie. Mocht je hem niet zien, dan ligt dat misschien aan je taal-instelling? Zou kunnen dat hij alleen getoond wordt als je ingelogd bent met een Nederlands adres en/of je de bedragen op euro's hebt staan.

Edited by Marza
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, chillecharlie said:

Nu ben ik misschien kippig maar zie echt geen ideal staan bij gearbest.. iemand enig idee hoe dat bij hun werkt?

 

Ik kreeg de optie vanochtend nog te zien toen ik  (pas) in het betaalscherm kon kiezen welke betaalservice ik wilde gebruiken, het is de onderste incl. herkenbaar ideal logo (Paypal was de eerste optie). Misschien hebben ze hun betaalinfo op de site nog niet aangepast, maar ze bieden het wel aan.

Link to comment
Share on other sites

Guest chillecharlie
Just now, tsiis said:

 

Ik kreeg de optie vanochtend nog te zien toen ik  (pas) in het betaalscherm kon kiezen welke betaalservice ik wilde gebruiken, het is de onderste incl. herkenbaar ideal logo (Paypal was de eerste optie). Misschien hebben ze hun betaalinfo op de site nog niet aangepast, maar ze bieden het wel aan.

Ah oke ja dat zou kunnen, dat het pas in het betaalscherm te zien is :) ga het vandeweek even proberen :)

5 minutes ago, Marza said:

Eerder niet aan gedacht, maar dankzij een ander draadje: in Nederland lijkt zwoofs.nl nog een optie. Duurder dan de Chinezen, maar enigszins betaalbare ss316 en zonder verzendkosten: https://www.zwoofs.nl/ud-youde-rvs-stainless-ss316l-draad-wire/

En als het niet lukt is dit een mooie optie voor 26g en 28g, die ik het meest denk te gaan gebruiken.

Helaas hebben ze geen 30 en 32 :( .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
33 minutes ago, Boogi said:

Even een andere vraag. Wat is het verschil tussen SS en canthal?

ik heb de zoekfunctie gebruikt, en kon het niet vinden.

Goeieavond @Boogi,

 

zoektermen hebben de juiste spelling nodig, uitgebreider zoeken helpt ook.

b.v.

SS, RVS, stainless steel, 316

Kanthal A1

 

Je kunt ook rondneuzen in de Wiki...

Daar vond ik onderstaande info...

En hier de dampwiki in zijn geheel...

http://www.dampforum.nu/dampwiki/

Edited by Sub-Ωhm
Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, Sub-Ωhm said:

Goeieavond @Boogi,

 

zoektermen hebben de juiste spelling nodig, uitgebreider zoeken helpt ook.

b.v.

SS, RVS, stainless steel, 316

Kanthal A1

 

Je kunt ook rondneuzen in de Wiki...

Daar vond ik onderstaande info...

En hier de dampwiki in zijn geheel...

http://www.dampforum.nu/dampwiki/

Dank je, mooie info 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...