KennethFX

Welke mod om te beginnen

64 posts in this topic

Posted (edited)

Ik heb deze beiden, maar de Pico is toch wel wat handzamer hoor. De SMY heeft n fijnere TC, maar de pico is n kwart kleiner, daar kunnen weinig mods met n 18650 tegenop.

vPLRPGu.jpg

Edited by Madman
2 people like this

On 02/01/2017 at 0:59 PM, KennethFX said:

Daarbij wil ik zeggen dat bij ons dichtbij in de buurt 1 zaak zit ...

Mocht je nog eens in de buurt van Vlissingen komen,  dan is de Vape-Shop in de Scheldestraat leuk om binnen te lopen. Als je er dan toch bent,  ga even door naar Smokeless op de Lange Zelke 2. Al is het maar om je wat te oriënteren op smaken. 

2 people like this

@Sledge Zaterdag was ik zoiezo van plan om richting we vape te gaan in Middelburg om wat smaakjes te halen en daar hebben ze druif liggen{Ik ben gek op druif:jolleke} Dan ligt dat wel aardig op de route en zal ik zeker even langs gaan.

1 person likes this

Btw sinds 11uur vanochtend me pico binnen met wat sampletjes van cyber_huub,Geen sigaret meer aangeraakt.

7 people like this

12 hours ago, KennethFX said:

@Sledge Zaterdag was ik zoiezo van plan om richting we vape te gaan in Middelburg om wat smaakjes te halen en daar hebben ze druif liggen{Ik ben gek op druif:jolleke} Dan ligt dat wel aardig op de route en zal ik zeker even langs gaan.

Aah, doe de groeten aan George! Al weer te lang geleden dat ik ben binnen gestapt bij We-Vape.

1 person likes this

Zal ik doen, Van wie mag ik de groetjes doen aangezien ik niet aanneem dat hij je als Sledge kent haha.

Wel als je er dampforum/admin bij vermeld.

Net als Rachella van de Vape-Shop en Harrie of Kim van Smokeless. :duim

Dat is knap... Dat is zelfs @Leo Bak nog niet gelukt, wat doe je ermee? ;-)

Ik heb nogal zweetpollen. Had de pico na gebruik een weekje in de kast staan omdat ik mijn Egrip 2 mee op reis had genomen. Bij thuiskomst was het glimmende metaal van de pico geoxideerd. Na wat oppoetsen ziet het er weer redelijk uit maar verre van hoe het was.

Even ter verduidelijking. Let vooral op het batterijdeksel.
60513b760601a8128e195ba2d9c9bfc3.jpg

On 5-1-2017 at 22:25, KennethFX said:

Btw sinds 11uur vanochtend me pico binnen met wat sampletjes van cyber_huub,Geen sigaret meer aangeraakt.

Goed bezig:ja  :clap. Ben zelf ook sinds 1 Jan gestopt met roken en uitsluitend gaan dampen.  Bevalt vooralsnog prima:duim

1 person likes this

@PalominoVapes! Kijk dat horen we graag haha, Heb zelf ook nog niet gerookt en gaat ook niet meer gebeuren. Ik heb een lading fruit smaken gehaald en dat beviel me echt niet zo goed altijd nog beter dan sigaretten daar niet van. Maar heb nu wat e-liquid france flesjes gehaald met koekjes en caramel aromas en dat soort smaakstoffen en moet zeggen:duim

1 person likes this

1 hour ago, KennethFX said:

@PalominoVapes! Kijk dat horen we graag haha, Heb zelf ook nog niet gerookt en gaat ook niet meer gebeuren. Ik heb een lading fruit smaken gehaald en dat beviel me echt niet zo goed altijd nog beter dan sigaretten daar niet van. Maar heb nu wat e-liquid france flesjes gehaald met koekjes en caramel aromas en dat soort smaakstoffen en moet zeggen:duim

Ik had nooit gedacht dat ik fruit smaken zou gaan dampen , "veel te zoetsappig en een beetje kinderlijk" (was mijn vooroordeel) maar sinds ik de Uwess strawberry milk heb ontdekt,  ben ik helemaal om.  Ik damp nu om te dampen,  gewoon omdat de smaak zo lekker is:jolleke... niet omdat ik het erg hard nodig heb. Maar daar zal ik ook niet de enige in zijn denk ik.  Ik denk dat veel beginnende dampers de eerste weken hele dagen aan de damper lurken , en dat is niet erg toch, zolang we maar niet terug grijpen naar de shag en sigaretten.

3 people like this

Heb je wel een beetje gelijk in maar ieder zijn smaak, Ik heb strawberry milkshake van vampire vape GADVERR ruikt heel lekker maar daar houdt het dan ook bij op. Ja ik merk toch ook dat ik de hele tijd loop te lurken maar wat je zegt dat zal wel minderen met de tijd, Heb ook wel te maken omdat ik het tankje leeg wil hebben om de volgende smaak te testen. Precies heb ook al een maatje van me bekeerd die had de hele avond me pico in zijn hand moest bijna geweld gebruiken om hem terug te krijgen haha(overdreven dan)en die zegt ook smerige sigaretten beter lekker dampen.

1 person likes this