KennethFX

Welke mod om te beginnen

64 posts in this topic

@Tjik ik had nog niet gezien dat jullie een te koop sectie hebben ik zal eens even rondsnuffelen.

@KennethFX Die mag je ook niet meteen zien na aanmelding, daar moet je eerst wat voor doen  :bloem

4 people like this

8 minutes ago, KennethFX said:

@@Cyber_Huub hoeveel wil je voor de complete set hebben met batterijen?

pb

2 hours ago, Cyber_Huub said:

Of je tegen een muur l*lt :gek 

Dat heet een 'one track mind' :).

Posted (edited)

Kost een pico/melo/batterij niet evenveel als een slof shag? Of nog minder? En een vaporizer voor de kruidjes,want anders rook je nog steeds. Lijkt me een een verkeerd soort zuinigheid.Haal zo'n ding voor je weer 10.- uitgeeft aan shag!

Edited by richard-V
1 person likes this

7 minutes ago, richard-V said:

Kost een pico/melo/batterij niet evenveel als een slof shag? Of nog minder? En een vaporizer voor de kruidjes,want anders rook je nog steeds. Lijkt me een een verkeerd soort zuinigheid.Haal zo'n ding voor je weer 10.- uitgeeft aan shag!

Sorry ik begrijp deze reactie niet helemaal...

Ik heb ook eens een eerste setje moeten kopen, later weet pas je of hij je bevalt.Nu heb ik er een stuk of tien denk ik. De pico/melo set is (vind ik!)  een o.k. ding. En een vaporizer voor de wiet zodat ik geen tabak meer nodig heb.Ook zo één kun je pas beoordelen als je hem een tijdje hebt.Ik heb de storm,maar omdat ik hem goed vindt wil niet zeggen dat jij hem goed vindt. Ik aarzel nooit zo.

9 minutes ago, richard-V said:

Ik heb ook eens een eerste setje moeten kopen, later weet pas je of hij je bevalt.Nu heb ik er een stuk of tien denk ik. De pico/melo set is (vind ik!)  een o.k. ding. En een vaporizer voor de wiet zodat ik geen tabak meer nodig heb.Ook zo één kun je pas beoordelen als je hem een tijdje hebt.Ik heb de storm,maar omdat ik hem goed vindt wil niet zeggen dat jij hem goed vindt. Ik aarzel nooit zo.

Ik snap het wel een beetje.
Het is een groot bos, waarin je de juiste tak wil vinden.
Ieder heeft zijn voorkeur en zal die aangeven.

Hierdoor word het nog moeilijker, en het geld heeft er niet zo veel mee te maken
In het begin zocht ik me ook wezenloos, in een markt die gelukkig nog niet verzadigd was.
Indien je al vaag weet wat je wil, moet je gewoon de stap zetten.
Verfijning van de wensen komen vanzelf, zodra er wat meer kennis is.

2 people like this

@richard-V Ik ben aan het stoppen met wiet roken en dat bevalt me opzich wel, Alleen mis ik de smaak wel.

Daarom denk ik dat ik ook veel plezier van vapen zal hebben, je hebt zoveel lekkere smaken in plaats van tabak of menthol bij sigaretten en ik hou er van om iets te roken/dampen wat een goede smaak heeft.

Posted (edited)

25 minutes ago, KennethFX said:

@richard-V Ik ben aan het stoppen met wiet roken en dat bevalt me opzich wel, Alleen mis ik de smaak wel.

Daarom denk ik dat ik ook veel plezier van vapen zal hebben, je hebt zoveel lekkere smaken in plaats van tabak of menthol bij sigaretten en ik hou er van om iets te roken/dampen wat een goede smaak heeft.

Ja nou en of! Lekkere smaken zat. Ik ben de laatste tijd b.v. erg verslingerd aan de graham crackerjes en dan gooi ik er weer eens een hint aan chocola,of hazelnoot aardbei ,citroen,caramel,en/of sinasappel bij.,.....man wat ben ik blij met deze dingen, Je mist de wietsmaak? ik kocht een flesje wietsmaak van merk Ibaccy , bah.echt.vies en lijkt er in de verste verte niet op. Als je eentje tegenkomt die wél echt lijkt op de originele smaak, zeg het even.Ik zal nog een merk proberen als ik wat zie.

Edited by richard-V

26 minutes ago, KennethFX said:

Als je de smaak mist, zijn er nog overtuigende tabak smaken, die je de peuk snel doen vergeten.

1 person likes this

@richard-V Ik heb een paar cbd olieen gezien met bepaalde wiet smaken alleen weet ik niet of je cbd olie zo in je damper kan doen

@Cyber_HuubNee niet de tabak smaak bahbah :P ik bedoel van me jointje maar dat kan gecompenseerd worden door de lekkere liquids die op de markt zijn natuurlijk.

Posted (edited)

Nou ik moet zeggen de Mom&Pop fine cured virginia is bij mij een blijvertje, voor af en toe in de gs-Air,En met CBD-juice heb ik geprobeerd, maar je coil is dan bijna direct verbrand. CBD olie is gevaarlijk,nooit olie dampen!

Edited by richard-V

Persoonlijk vind ik de Joyetech evic vtc mini een betere single 18650 mod dan de pico. Ik heb ze beide dus kan vergelijken. De bouwkwaliteit en het display op de Joyetech vind in echt beter. Niet dat de Pico slecht is maar bij mij vertoonde hij al heel snel gebruikerssporen en begon het metaalkeurige gedeelte te oxideren.
Als tank zou ik gaan voor de Joyetech Cubis tank in cimbinatie met de Notch coil als je voor DL wil gaan. Cubis tank is lekvrij en ziet er goed uit op de Evic. Je heb de Cubis in verschillende formaten, de Pro, de Mini....
Veel succes

1 person likes this

1 hour ago, Pixelke said:

Persoonlijk vind ik de Joyetech evic vtc mini een betere single 18650 mod dan de pico. Ik heb ze beide dus kan vergelijken. De bouwkwaliteit en het display op de Joyetech vind in echt beter. Niet dat de Pico slecht is maar bij mij vertoonde hij al heel snel gebruikerssporen en begon het metaalkeurige gedeelte te oxideren.
Als tank zou ik gaan voor de Joyetech Cubis tank in cimbinatie met de Notch coil als je voor DL wil gaan. Cubis tank is lekvrij en ziet er goed uit op de Evic. Je heb de Cubis in verschillende formaten, de Pro, de Mini....
Veel succes

Grappig, alle VTC's liggen hier stof te happen en zijn vervangen door Pico's.

Mede door de veel langere batterijduur vergeleken in beide apparaten met zelfde batt. (Testen zijg gedaan met meerdere Pico's en VTC's)

Posted (edited)

1 hour ago, Pixelke said:

Veel succes

Hier ook de pico in de hoek en de oude vtc op tafel. Pico is gewoon overhyped.

Edited by Danny

3 hours ago, Pixelke said:

Niet dat de Pico slecht is maar bij mij vertoonde hij al heel snel gebruikerssporen en begon het metaalkeurige gedeelte te oxideren

Dat is knap... Dat is zelfs @Leo Bak nog niet gelukt, wat doe je ermee? ;-)

2 people like this

Cyber-Huub had nog een mooi setje liggen met batterijen en extra coils wat ik voor een mooi bedragje heb overgenomen, Hoop het morgen binnen te krijgen! Dit gaat over een pico 75W met kanger subtank mini, Wat de mod betreft intresseert mij het afbladeren van verf of andere cosmetische nadelen niet zo. Het gaat er meer om dat het degelijk apparaatje is wat niet rammelt, Het is alleen maar om lekker te kunnen starten met vapen. Het zal uit eindelijk toch niet me enige mod blijven aangezien er nog vele andere mooie zijn.

1 person likes this

Gaan met die ba-naan! Gaan met die ba-naan! :ponpon

1 person likes this

bij mijn pico begon na een paar dagen al de vuurknop te oxideren/verkleuren. De rest vooralsnog niet.  Op de foto lijkt t minder erg dan in t echt. Knop is echt donkergrijs geworden.

5uAyuQ8.jpg

Tsja, het is ook geen high end mod, en kost relatief weinig.
Als ie zijn werk maar naar behoren doet.

1 person likes this

En dat doet ie.

Maar vond n paar dagen toch wel redelijk vlug, high-end of niet.

1 person likes this

On 4-1-2017 at 06:56, Pixelke said:

Veel succes

On 4-1-2017 at 10:42, tsiis said:

Dat is knap... Dat is zelfs @Leo Bak nog niet gelukt, wat doe je ermee? ;-)

Jawel hoor. Mijn eerste (zilveren) begon na een week of twee al te verkleuren aan de onderkant en bovenkant.

19 hours ago, Madman said:

bij mijn pico begon na een paar dagen al de vuurknop te oxideren/verkleuren. De rest vooralsnog niet.  Op de foto lijkt t minder erg dan in t echt. Knop is echt donkergrijs geworden.

5uAyuQ8.jpg

Bij al mijn pico's die ik in gebruik heb is het laagje rvs-vingerverf er al compleet afgesleten.

1 person likes this

Van verkleuring heb ik geen last gehad maar de mijne zit dan ook in zo'n hoesje.

Ik heb ook een smy ,die is te vergelijken met de pico maar vind ik mooier hier een linkje:

found a very interesting good in Gearbest:Original SMY 75W Mini TC Box Mod http://m.gearbest.com/temperature-control-mods/pp_350872.html

1 person likes this