Shure

Geekvape Avocado 24 rdta

33 posts in this topic

Ja,  die chinezen zijn wel beter geworden. Ook steeds meer keuze tussen pisbakstaal en kwaliteitskloon.

Lees vooral de recensies op de sites! Zonder de inhoud te lezen, staat "veel recensies" eigenlijk al gelijk aan "een goede kloon" (ondanks dat 30% van de recensies uit klachten zullen bestaan)

On 09/01/2017 at 2:26 AM, Sledge said:

Ik vind het een kolere ding, met dryhit na dryhit en een onhandig gepriegel om bij te vullen (ik heb duidelijk een eerdere versie,  zonder fancy afhaalchinees-luikje, dus zit altijd op een onmogelijk moment met een vies glibberig piepklein stukje lego te klooien) en een ellende om te rewicken.

Ik laat 't je wel zien bij de FBT-paella. Doodsimpel, in een minuutje geklaard, nooit een dry hit. Nou ja, behalve als je tankje zowat leeg is....

1 person likes this

19 minutes ago, Karin Spaink said:

Ik laat 't je wel zien bij de FBT-paella. Doodsimpel, in een minuutje geklaard, nooit een dry hit. Nou ja, behalve als je tankje zowat leeg is....

TC ?

8 minutes ago, Dr.Smoke said:

TC ?

Nee, de paella wordt spicy as hell :grins

Afblussen met milkman 

1 person likes this

13 minutes ago, Sledge said:

Nee, de paella wordt spicy as hell :grins

Afblussen met milkman 

Je wilde toch Mother's Milk? Nah, maakt ook niet uit, beiden staan klaar als jullie komen :)

Nee, op mijn Avocado's gebruik ik eigenlijk geen TC.

Ik vond paella afblussen met moedermelk zo onsmakelijk klinken :grins

Maar goed, melk is melk. 

1 person likes this

1 minute ago, Sledge said:

Ik vond afblussen met moedermelk zo cru klikken :grins

Maar goed, melk is melk. 

Oh. Dan heb ik ook de Unicorn Milk nog achter de hand :)

1 person likes this

@monotom Voor dit soort atty is een kloon op zich prima. Het is een vrij simpel systeem, veel eenvoudiger en minder kleine delen dan pakweg een Aromamizer.

De populaire FT kloon ervan lijkt goed te werken. Enige minpunt daarbij is dat het draaiend vuldekseltje bijna gegarandeerd zal loskomen. Op zich geen groot probleem.

Al zou ik voor zo'n goedkope rdta nooit een kloon kopen. Hij kost €19 bij Gearbest, en de kloon is dacht ik 11 euro ofzo. Een atomizer die €100+ kost, en waarvan je een kloon voor minder dan 20 kan vinden, vind ik dan weer wel de moeite.