Jump to content

max wattage zakt bij nieuwe tank?


Guest ReBBeLz

Recommended Posts

Guest ReBBeLz

Beste,

 

even een newbie vraagje

 

ik heb een Joyetech eVic  VTC Dual, deze gaat tot 150W

 

zonder tank kan ik men box aanpassen naar 150W

 

als ik mijn nieuwe Smok TFV8 erop draai zakt mijn wattage plots naar 118W en zakt nadien nog

 

mijn batterijen zijn opgeladen, dan zou ik die normaal toch kunnen zetten op 150W of doe ik iets verkeerd?

 

mvg,

Tyler

 

Link to comment
Share on other sites

Dat komt ws.omdat de box is begrenst op een aantal Ampères. 30A denk ik. Om je batterijen niet te zwaar te belasten. 118w en 0.15 ohm trekt 28A van je batterijen en da's best veel..

Edited by TheRich
Link to comment
Share on other sites

Guest ReBBeLz

hmmm, die gaat idd tot 24.3A

 

beetje stom dat ik een boxmod heb die tot 150W gaat, en mijn coil best gedampt wordt tussen 120-180W

 

maar hij gaat dan maar tot 118W :(

 

moet ik dan een nieuwe box kopen om mijn tank en coil optimaal te benutten

Link to comment
Share on other sites

Guest ReBBeLz

bedankt voor de info TheRich

 

wel een stom van Joyetech dat ze dit niet op voorhand vermelden

 

dan ga ik best overstappen naar een Reuleaux RX2/3 ... de rx200 gaat wat groot en zwaar uitvallen denk ik

 

Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, Tyler Dendievel said:

bedankt voor de info TheRich

 

wel een stom van Joyetech dat ze dit niet op voorhand vermelden

 

dan ga ik best overstappen naar een Reuleaux RX2/3 ... de rx200 gaat wat groot en zwaar uitvallen denk ik

 

 

Als je de RX2/3 met 2 batterijen gebruikt is de max 6v.

Kan je de Smok Alien (220W) wel aanraden, dit is alleen een dual batterij mod, en geen 3. Maar wel compacter als de RX2/3.

 

Let ook zeker op met je batterijen, als je zometeen 30A trekt uit een batterij die maar 20A aan kan, wordt het wel spannend.

Ga voor bijvoorbeeld de VTC5. Deze kunnen tenministe veilig met 30A gedischarged worden.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tyler Dendievel said:

stom van Joyetech dat ze dit niet op voorhand vermelden

Dit soort dingen staan gewoon in de handleiding op de site vermeld. Dat jij t niet gelezen hebt of niet bij nagedacht hebt, valt een fabrikant niet te verwijten.

Aan de andere kant mag je blij zijn, dat dit soort beveiligingen er zijn. Dat is altijd beter dan dat je een ontploffende batterij voor je gezicht houdt.

 

Misschien moet je eens kijken naar n iJoy maxo , reuleaux rx 200 of rx300 of de smok Engine. Zodat je vermogen en batterijduur erop vooruit gaat.

Alien en ipv6 / 8 halen deze vermogens ook wel, maar dan doe je maar heel even met je batterijen 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...