Jump to content

Tabaks aroma


Danny

Recommended Posts

Hallo Luitjes,

 

eindelijk een tabakssmaakje gevonden wat ik wel te dampen vind en heb gelijk de smaak te pakken.

 

Ik wil zelf tabakssmaakjes mixen.... :ja

 

wie o wie kan mij goede aroma's aanbevelen, als ik bij savevape kijk zie ik 1001 verschillende van o.a. cdd.

 

Ik zie graag jullie tips tegemoet!

Link to comment
Share on other sites

http://www.savevape.nl/en/flavour-art-soho.html#product-tab-reviews

 

Deze is voor mij een ADV.

Is een soort van imitatie van de bekende Halo Tribeca, echter veel minder suikerig.

Het is bijzonder volle smaak dus uitkijken met mixen, niet te veel ! En geet het (minimaal) 2 weken om te steepen. 

 

Is maar een suggestie :)

 

Flavour Art heeft overigens enorm veel tabak aroma's ik raad je dan ook aan om de website te bezoeken en kijken of je iets vind wat bij  je past. 

Edited by ruFFz
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Bedankt voor de tips, inmiddels heb ik een paar cdd eppies in huis en een flesje soho

 

die eerst maar even mixen

 

@ruFFz , FlavourArt geeft zelf een mixpercentage aan van 20%, jij geeft aan uitkijken met mixen, enige tips qua percentage?

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Danny said:

Bedankt voor de tips, inmiddels heb ik een paar cdd eppies in huis en een flesje soho

 

die eerst maar even mixen

 

@ruFFz , FlavourArt geeft zelf een mixpercentage aan van 20%, jij geeft aan uitkijken met mixen, enige tips qua percentage?

Op mijn flesje stond 10%. 

Dat is dan ook het getal wat ik gebruikt heb. Prima resultaat bij mij. 

Je kunt altijd nog bijdruppelen

Edited by ruFFz
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 12/11/2016 at 8:13 PM, Danny said:

Hallo Luitjes,

 

eindelijk een tabakssmaakje gevonden wat ik wel te dampen vind en heb gelijk de smaak te pakken.

 

Ik wil zelf tabakssmaakjes mixen.... :ja

 

wie o wie kan mij goede aroma's aanbevelen, als ik bij savevape kijk zie ik 1001 verschillende van o.a. cdd.

 

Ik zie graag jullie tips tegemoet!

 

Welke als ik vragen mag? 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Kristin VanderPerre

Ok dank jullie allebei voor de info - het jammere vind ik - smaak in glazen flesjes is beter maar ja ...zal eens de 555 Inawera proberen , groetjes !

Link to comment
Share on other sites

On 6-1-2017 at 21:23, Kristin VanderPerre said:

Ok dank jullie allebei voor de info - het jammere vind ik - smaak in glazen flesjes is beter maar ja ...zal eens de 555 Inawera proberen , groetjes !

 

Voor aroma's maakt het naar mijn idee écht niet uit of ze nu in glas of plastic zitten.

Voor liquids is het een ander verhaal ; ik steep altijd in bruin glas.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...