Sign in to follow this  
Followers 0
VeePee

Miss Pennyworth's elixirs Green Fairy

1 post in this topic

Ik ben niet echt een reviewschrijver maar deze vind ik zo goed dat ik een poging ga doen. 

Miss Pennyworth's elixirs is de "Luxe lijn" van Craft vapors. 

Met de hand gemengd zeggen ze, met net dat ietsje meer. 

Ietsje meer? Veel meer voor mij.

Dit is voor mij de beste liquid die ik tot nu toe gedampt heb. 

ingredienten: Usp plantaardige glycerine 50%, Usp propylene glycol 28,8%, Natuurlijke kunstmatige aroma's 20%, nicotine 1,2%

De smaak:  

Bij het binnenkomen proef ik eerst frisse citrustonen die meer naar limoen neigen dan naar citroen.

Daarna komt er net genoeg absinth om lekker te zijn. Absinth lijkt me hetzelfde als Anijs. 

Bij het uitblazen blijven de limoen en de absinth hangen en worden deze vergezeld van een toetsje menthol.   

Het geheel is niet te zoetig en mooi gelaagd. De smaak gaat niet vervelen na een tijd. 

De verhouding is perfect voor mij. 

Dampgear: Istick basic met iets minder smaak en de aspire mini nautilus rond de 10,5 watt, veel smaak.  

gedampt met 12mg Nico. 

Het enige nadeel van deze liqiud is dat het de grootste coilsloper is die ik heb. Soms is het na 1 of anderhalve tank al gedaan. 

De veel aanwezige natuurlijke kunstmatige aroma's zullen er wel voor iets tussen zitten. 

De prijs is hoog: 7,95 euro voor 10ml, maar deze is voor mij beter dan iets van Vaponaut bevoorbeeld dus het geld waard.  

Edited by VeePee
2 people like this