Jump to content

Watermelon Wave - Pinkspot (Fruit, Snoep)


TheVapingRaven

Recommended Posts

Gemengd 80/20 VG/PG, 6 mg nicotine, 5% aroma (max. aanbevolen). Meer als 2 weken gerijpt.

 

Ik ben een liefhebber van het Watermeleon aroma van Inawera (soms met een paar druppeltje munt) als een soort van pallet reiniger, of als verfrissende ADV op warme dagen (zitten er weer aan te komen). 

 

Was daarom wel benieuwd naar de Watermelon Wave van Pinkspot die een vriend van me had meebestelt bij mijn laatste aanschaf. Hij was vriendelijk genoeg een beetje af te staan om een flesje mee aan te maken.

 

Kleur is helemaal helder met een bijna onzichtbare zweem van geel erdoor, zelfs na een paar weken rijpen. 

 

Geur van de liquid doet me een beetje denken aan één van de vele soorten Hubba Bubba kauwgum die ik vroeger graag snoepte, kan niet precies zeggen welke. Het heeft ook een lichte geur van luchtverfrisser (vind dit niet vervelend persoonlijk).

 

Volgens mij doet dit aroma geen poging om een natuurlijke Watermeloen smaak te zijn. Het is een lekker frisse, zoete en volle smaak. Het heeft duidelijke tonen van een watermeloen. 

 

Het smaakje komt een beetje snoepig over bij mij, maar doet me niet denken aan Hubba Bubba.

 

En er zit iets in, wat ik bij meerdere aroma's van Pinkspot heb geproefd, van de smaak van een luchtverfrisser. Dat luchtverfrisser smaakje is erg moeilijk te omschrijven. Ik vind het persoonlijk absoluut niet vervelend, maar ik kan me voorstellen dat sommigen hier niet zo van houden. Het smaakje komt namelijk een beetje chemisch over.

 

Smaakbeleving: Het aroma laat me een beetje teruggaan naar de tijd van goedkope busreizen naar een warm en zwoel Lorret de Mar. Het daar overdag doelloos over het strand lopen me verheugend op de avonden gevuld met discobezoeken die als tienerjongen veel interessanter zijn.

 

Prijs kwaliteit. Ik vind hem een beetje aan de prijzige kant. Met mijn hoge VG base zou ik niet met echt veel minder dan die 5% aroma toekunnen. Vind 5% precies de goede smaak geven voor mijn smaak.

 

Moeite waard? Voor mijn persoonlijk een, ja. T'is een keer wat anders dan een natuurgetrouwe fruitsmaak.

 

o.a te koop bij http://www.savevape.nl/nl/pink-spot-watermelon-wave.html

Edited by TheVapingRaven
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Just now, Groenedamper said:

@TheVapingRaven,

 

Dank voor deze review, begin er een soort fan van te worden :duim

Dat chemische smaakje herken ik.

Het doet wat met de throathit (sterker) waardoor deze smaak dus juist wel dagelijks in het tankje gaat.

 

 

Deze heeft inderdaad een lekker stevige throathit. Zal er bij volgende reviews even proberen dat er bij te zetten. Mogelijk dat ik de andere reviews van me even aan ga vullen.

 

En leuk een soort van fan te hebben!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...