Jump to content

Revolute Greedy Scrach


Guest abcd

Recommended Posts

REVOLUTE GREEDY SCRACH

 

Ik heb deze liquid gemaakt met 7 mg nicotine, 50/50 vg/pg aandeel, 5% wodka en 10% aroma.

 

Ik heb de liquid geprobeerd na een half uurtje ultra soon, en na een week rusten, ik kan zeggen dat de "boterige/vettige" smaak nog voller wordt na een aantal dagen.

 

Smaak;

De originele omschrijving geeft aan dat de liquid zal smaken naar hazelnoot, praline en boterkoekjes.

Mijn ervaring is dat het geheel smaakt naar een wat vettigere noot, zoals bijvoorbeeld soms de macadamia kan zijn, en soms wat tinten van een roomboter koekje, of mischien wel een roomboter koekje met noten. Het geheel is een licht zoete roomboter/noten/macadamia smaak welke naar meer vraagt.

Je kan dit vergelijken met het handje nootjes, of dat ene koekje, wat dan vraagt om een extra handje of extra koekje te nemen. Ik kan dit zeker aanraden als een all day vape... met het gevaar dat je het all day vaped.... :mmm

 

Heb je iets aan mijn review post dan een comment hieronder, kun je er niets zinnigs over zeggen maar kun je mijn review wel waarderen? Then please hit the like button. :ja

 

Edited by Karin Spaink
Geen geschreeuw
Link to comment
Share on other sites

Zijn we op YouTube beland, Met je Like, comment, en subscribe? :gek Klinkt als een lekker smaakje trouwens, maar mag ik vragen waarom je hem op 50/50 aanmaakt met nog 10%water EN 5% alcohol? Wordt hij dan niet heeeeel erg dun? ;)

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Met 10 % aroma en 5% wodka, mijn mixen met bijvoorbeeld 60% vg vind ik veel te dik met mijn huidige base.

Ik wil graag weten als mensen wel op mijn reviews zitten te wachten, anders houd ik ze voor mezelf.

Als er 200 views zijn geweest en ik heb geen likes en reply's dan weet ik ook dat dit niet gewaardeerd wordt.:f45

Link to comment
Share on other sites

Post ook even jouw ervaring hier, ik ben benieuwd hoe een ander het ervaart.

Ik denk zelf altijd dat mijn smaak na het stoppen met roken nog altijd minder is als voor het roken....:bloos

Link to comment
Share on other sites

Ik houd zelf van een beetje throat hit, maar ik denk dat hij in 60/40 nog beter tot zijn recht komt.

never mind.... 

Edited by abcd
Link to comment
Share on other sites

Greedy scrach is één van mijn favorieten. Wel vind ik dat de smaak het best tot zijn recht komt op wat hogere vermogens. In mijn KFL+ proef ik de verschillende delen (koek, praliné, noot) nauwelijks, het wordt een beetje een vaag geheel, maar nog steeds prima te dampen. In de Kronos met clapton coil is het mijn favoriet en zou het een ADV kunnen zijn, ware het niet dat dat niet mijn ADV tank is.

 

Ik maak hem met 60VG/40PG op 6mg en 11%.

Link to comment
Share on other sites

Heb de liquid 2 keer een warm water dompel gegeven vanavond en vaak geschud.

Ik las dat de steep tijd maar 48 uur zou zijn.

 

Heb hem nu in mijn 2e tankje om te testen

Dit heb ik nog niet meegemaakt, na een paar uur is deze liquid al erg lekker.

ik proef voornamelijk nootjes, hazelnoot denk ik, met een beetje vanille koek en chocolade.

Dit word een topper na weekje steepen.

 

Heb wel paar 12 druppels op 80ml ethyl maltol toegevoegd, als zoetje.

Link to comment
Share on other sites

Deze is echt spot on, beste diy die ik gehad heb samen met crazy ape.

Heb nog niet super veel gehad (stuk of 10).

 

Maar veel diy smaakjes die ik had begonnen goed en werden minde, deze wordt beter met de smaak.

Echt een topper, ga binnenkort nieuw flesje bestellen, niet deze maand, heb mijn budget op, en die was veel deze maand

Edited by Elizium
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...