Jump to content

Heisenberg - Vampire Vape (Snoep, Fruit, Kruiden)


TheVapingRaven

Recommended Posts

Gemengd 80/20 VG/PG, 6mg nicotine, 12% aroma, #TeamNoSteep dit keer, heeft een paar uur met zijn voeten in een warm bad gestaan.

 

Sterke anijs, menthol tonen. Heel soms komt er iets dropigs naar boven, maar het vervalt niet in een volle dropsmaak. 

 

Er is duidelijk iets van fruit aanwezig, maar welk fruit? Het is net of het een toverbal effect is. Vooral in een druppelaar veranderd de fruitsmaak naarmate het watje droger wordt. Soms proef ik blauwe bessen, soms heeft het iets van framboos, soms kan ik een citrussmaak ontdekken. Bij het inademen geeft het fruit een zoete sensatie. Bij het uitademen ontwikkeld zich een prettig zuurtje. Het zoet/zure blijft lekker lang bij mij in de mond hangen.

 

Lichte ondertoon wat mij doet denken aan iets bloemigs. Patchouli? Heb weleens gehoord dat Heisenberg door sommigen als toiletreiniger wordt omschreven, zou weleens kunnen komen door deze ondertoon. Door deze smaak is dit waarschijnlijk een aroma voor de mensen die een iets avontuurlijker smaaksensatie zoeken dan alleen een enkelvoudige smaak als aardbei of banaan. Vroeger zou dit bloemige er voor hebben gezorgd dat het goedje in de ladekast verdween, met het vorderen van mijn dampcarriere zijn dit soort bloemige noten in een aroma hetgeen wat me juist geïnteresseerd houdt in een smaak.  

 

De liquid heeft een lekkere bittere nasmaak van anijs.

 

Ik had Heisenberg al eens als kant en klare liquid geprobeerd. Toen vond ik hem al fantastisch maar het werkte niet al te lekker in mijn druppelverdampers. Nu ik hem met 80% VG gemixt heb worden de damp, smaak en de zoettonen een beetje voller en gebalanceerde vind ik. Ik vind 12% aroma genoeg voor mijn toch wel hoge VG gehalte base.

 

Gevoelsbeleving, hoe kan het anders. Ik zit op een tuinstoeltje ergens in de Mexicaanse woestijn naast een camper mijn bittere levenservaring te overzien, waarbij fruitige en bloemige herinnering me een glimlach en soms een schatterlach veroorloven.

 

Mits je van menthol, anijs houdt is het wat mij betreft een aroma wat je geprobeerd moet hebben. Aanrader in mijn mening voor de avontuurlijke damper.

 

o.a Te koop bij -> http://e-sigaretwinkel.com/eliquid/vampire-vape/vampire-vape-aromas/vampire-vape-heisenberg-aroma-30-ml

Edited by TheVapingRaven
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, TheVapingRaven said:

 

Is het aroma waard. Het is eens iets anders, maar niet om geforceerd anders te zijn. Zou wel eens voor een tijdje mijn ADV kunnen worden.  

 

Wil al een tijdje DIY'en weer eens proberen, en met zo'n kant en klare aromamix moet dat goed gaan. Heb je die andere ook geprobeerd, Pinkman?

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, tomtactix said:

 

Wil al een tijdje DIY'en weer eens proberen, en met zo'n kant en klare aromamix moet dat goed gaan. Heb je die andere ook geprobeerd, Pinkman?

 

Pinkman nog niet geprobeerd. Maar als ik het goed begrijp gaat dat richting richting aardbeien in plaats van bessen. Ik moest helaas een keus maken tussen Heisenberg of Pinkman vanwege budget.  

 

Wat ik bij mis in de beschrijving van het Pinkman aroma is de chilipoeder die Pinkman in zijn meth gebruikte. Zou zelf wel eens kunnen smaken, een beetje chili bij aardbeien. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Rickw57 said:

 

Pinkman is mijn ADV. Verschrikkelijk fruitig maar oh zo lekker! En lekker simpel te maken op 10-15%!

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Ps, aardbei kan ik niet vinden, meer de raspberry. Kan wellicht aan mijn smaak liggenemoji14.png

 

Heb ik waarschijnlijk strawberry aangezien voor raspberry in reviews. Zoals gezegd geen ervaring met Pinkman. Komt de volgende ronde aan bod denk ik (als het dan nog op de markt is). 

 

Echte vraag is proef je chilipoeder?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest jeroen_rhenen

Totaal geen chillipoeder aanwezig in mijn beleving. Mierzoet. Als je ervan houdt zeker een aanrader, maar voor mij is hij TE. Lekker voor af en toe, maar geen kans voor adv.

Link to comment
Share on other sites

Guest icebeard

Heisenberg krijg ik niet weg, zal in de verkoop/ruil gaan denk ik. Pinkman vind ik wel lekker.

Beste aarbei creme achtige tot nog toe vind ik Uwe's aarbei van cdd. Gemixt op 2,5%. Nog eens lekker goedkoop dus.

Edited by icebeard
Link to comment
Share on other sites

Guest Jimmy Goldschmitz
Heisenberg krijg ik niet weg, zal in de verkoop/ruil gaan denk ik. Pinkman vind ik wel lekker.

Beste aarbei creme achtige tot nog toe vind ik Uwe's aarbei van cdd. Gemixt op 2,5%. Nog eens lekker goedkoop dus.

Hier omgekeerd , vind pinkman niet echt mijn ding . Heisenberg dan weer wel [emoji3]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Guest icebeard
7 minutes ago, Elizium said:

Is heizenberg een beetje als red astaire van t-juice kwa smaak?

Red astaire nog niet geproefd maar die heisenberg doet mij idd aan wc-eend denken bweee.

Link to comment
Share on other sites

Guest Gijs Groen

Heisenberg staat hier ook nog te steepen, heb al wel black jack geprobeerd, deze heeft een frisse drop en anijs smaak.

Opzich een lekkere smaak met een fris mondgevoel, maar na een tijdje begint hij een beetje te vervelen en naar mijn idee past deze smaak  niet bij ieder moment van de dag.

Bijvoorbeeld bij een biertje is het niet te doen.

Link to comment
Share on other sites

Guest exroker

pinkman  lijkt meer op de red astaire maar dan nog iets zoeter

de red astaire heeft ook nog eens iets anijs achtigs erbij zitten

 

voor mij komt de pinkman over als een framboos ranje met op de achtergrond iets citrus

Link to comment
Share on other sites

Juist de anijs en menthol vind ik de red astaire afmaken. Ik meende te lezen dat heizenberg dit ook bevat naast de fruit smaak.

Ik ge de Heisenberg gewoon bestellen deze week. Niet geprobeerd is niet zeker weten 

Edited by Elizium
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ik vind die Heisenberg best lekker, en nog lekkerder met 20% Pinkman erbij !

Red Astaire is het niet, maar dat is ook wel één van mijn favorieten.

De smaak van Heisenberg gemixt met Pinkman doet me denken aan Holywood Cherry Mint Bubblegum.

 

Greetz,

Chero

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ik vind de Heisenberg echt super! Had er bij Save Vape een paar eppies van besteld en was gelijk om. Heb er vorige week een flesje van gekocht en gelijk 200 ml gemixt haha.

@Chero Thanks voor de tip, die Pinkman wilde ik ook nog proberen en als ie ook door de Heisenberg kan...bied weer mogelijkheden.

 

De Black Jack vind ik ook heel lekker, maar kijk uit, het is een tank cracker! Heeft me een Aqua V2 tank gekost! Die kan echt alleen in pyrex- glazen tanks.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Deze week heisenberg gekocht.

 

Gisteren voor het eerst gedampt. Het eerste half uur is het enorm zoeken naar wat je allemaal proeft. Ik ging het steeds lekkerder vinden. Uiteindelijk 12 ml op 1 avond weg gedamp. Dus veel meer als ik normaal damp.:grins

 

Ik vind het een geniaal sapje hoor. Helemaal eens met de review van @TheVapingRaven

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Had bij de review van dit sapje (25 februari) 225 ml van dit goedje staan. Met de nadruk op het woordje had. Heb bij moeten bestellen. Denk dat dit één van mij ADV's is.

 

Als ik iets moet grijpen bij brand grijp ik de mod waar dit goedje opgeschroefd zit. Heb er zelfs een paar brandwonden voor over om mijn grote fles met dit spul te pakken te krijgen.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Had bij de review van dit sapje (25 februari) 225 ml van dit goedje staan. Met de nadruk op het woordje had. Heb bij moeten bestellen. Denk dat dit één van mij ADV's is.

 

Als ik iets moet grijpen bij brand grijp ik de mod waar dit goedje opgeschroefd zit. Heb er zelfs een paar brandwonden voor over om mijn grote fles met dit spul te pakken te krijgen.

Staat in het verkoop gedeelte nog een flesje te koop als ik me niet vergis ;)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Deze gaat echt mijn nummer 1 worden, zit weer hele avond te lurken aan dit sapje.

Bedankt @TheVapingRaven voor deze review, hierdoor heb ik hem wel aangeschaft :grins

 

edit: ik damp hem voor nu enkel nog in mijn bachelor rta, met clapton 0,6 ohm op 30-35 watt , dat is wel een goede setup voor smaakjes vind ik. zal hem later ook proberen in mijn gemini rta.

Edited by Elizium
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

@TheVapingRaven

 

nou Raaf, dit gaat m'n eerste DIY liquid worden! :bliss

 

had namelijk bij m'n Savevapebestelling laatst maar liefst 1 eppie meebesteld (in het kader van ik ga DIY'en dus dan moet ik ruim voorzien zijn van allerlei aroma's) en dat was deze smaak

 

dus, hoe spectaculair, deed ik 9 ml van een kant en klaar 12mg 50/50 flesje in een apothekersflesje en daar kieperde ik het eppie bij (nou nou, maak het nou niet te wild Dampert)

 

staat nu nog even te steepen, eigenlijk vooral omdat ik dat leuk om te kunnen zeggen en heb ik geen idee of dat ook echt nodig is, dus overmorgen of zo ga ik m'n eerste DIY brouwsel opdampen en dat wordt Heisenberg - Vampire Vape

 

ben zeer benieuwd

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Na alle lovende berichten had ik deze ook besteld om met IY-en te beginnen.

Ik had hem gemixt op 15% en ongeveer een week laten steepen.

 

Helaas is dit niet mijn ding. Persoonlijk vind ik de anijs en menthol smaak te aanwezig waardoor de snoep/fruit smaak een beetje wegvalt. Waarschijnlijk heb ik gewoon niks met anijs want de geprezen Clara-t kon me ook niet bekoren.

Edited by Kapitein Merijn
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Kapitein Merijn said:

Na alle lovende berichten had ik deze ook besteld om met IY-en te beginnen.

Ik had hem gemixt op 15% en ongeveer een week laten steepen.

 

Helaas is dit niet mijn ding. Persoonlijk vind ik de anijs en menthol smaak te aanwezig waardoor de snoep/fruit smaak een beetje wegvalt. Waarschijnlijk heb ik gewoon niks met anijs want de geprezen Clara-t kon me ook niet bekoren.

 

Ik ben een enorme liefhebber van anijs. Kan alleen zeggen dat vooral de Heisenberg bij langer rijper het zoete meer naar voren komt en het anijs/menthol verder op de achtergrond raakt.

 

Kan alleen zeggen geef het nog een kans na een weekje of wat rijpen, mogelijk dat je het dan lekkerdere vind. Het blijft echter een anijs/menthol smaak, maar gebalanceerde.

Edited by TheVapingRaven
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...