Karin Spaink

Stel jezelf voor!

2559 posts in this topic

Hallo allemaal,

Ik ben Arnold de Ruiter, wonende in Middelharnis.

Ik ben nu een week bezig met dampen en ook volledig overgestapt naar het dampen.

rookte hiervoor ongeveer 1 1/5 pakje sigaretten per dag. en dat ongeveer 25 jaar lang.

dampen doe ik via de justfog C14 beginners set, momenteel bevalt me deze prima omdat hij me vooralsnog van het roken afhelpt.

ik ga waarschijnlijk veel lezen en mischien ook wel eens wat vragen stellen.

tot zo ver.

14 people like this

Hoi, ik ben Liane en ben net een week geleden begonnen met Dampen met de bedoeling om langzamerhand helemaal te stoppen met gewoon roken. Ik gebruik een eleaf istick 40 w met een gs air m clearomizer. Heb hier al heel wat nuttige info gevonden :-)) Echt handig zo'n forum!

Edited by Liane
13 people like this

Goedemorgen! Mijn naam is Benny en ben sinds een kleine twee weken over op het dampen en dat bevalt me prima! Inmiddels overgestapt van 12 mg nicotine naar 6 mg en mis het echte roken vooralsnog helemaal niet. Ik ben gestart met de Justfog C16 en hoewel die lekker dampt, vind ik de coils wel wat irritant als je een ander smaakje wil proberen en dus een nieuwe coil moet gebruiken om die smaak van de vorige liquid te vervangen. Momenteel vape ik een mix van Millers Juice Tobaco en Koffie. Iemand nog soortgelijke tips? :)

14 people like this

Hoi iedereen, ik ben Theo uit Kortenaken in Belgie. Ben 63 jaar sinds 8 jaar gestopt met roken omdat ik copd patiënt ben en al 7 jaar damper 

13 people like this

Vertel hieronder iets over jezelf:

Hoe heet je: Sankara88 is mijn nickname

sinds wanneer damp je: 2014 begon ik met mijn eerste ego-C of hoe die krengen ook heten

gaat het je makkelijk af, hoe bevalt de overstap je?: ik damp al 3 jaar nu (was begin januari 2014 overgestapt), het gaat prima. Ik was voornamelijk actief op de e-cig forum, lurkte op deze site zo nu en dan over bepaalde diy smaken.

Tja ik damp nu voornamelijk DIY OR DIE recipes, rhodonites is mijn all day vape, bronuts mijn toetje (heerlijk voor af en toe). Ik ben een grote van van e-cig mart dat gestationeerd is in Den Haag - hun syrian tab van REAL (italiaans) is verrukkelijk, net als virgin tab. Ook natuurlijk de shop waar ik mijn deadly sin haal (hoewel rhodonites dat nu echt wel overtreffen heeft).

Dat is het :) heb een account aangemaakt omdat ik wat aan te bieden heb, check het zo uit zou ik zeggen.

5 people like this

1 hour ago, Sankara88 said:

Dat is het :) heb een account aangemaakt omdat ik wat aan te bieden heb, check het zo uit zou ik zeggen.

Welkom Sankara88. Je zult nog even geduld moeten hebben. Je hebt minimaal 10 posts nodig om producten aan te kunnen bieden op de daarvoor ingerichte plaats op ons forum. Dit om te voorkomen dat mensen hier enkel komen om hun spullen te vermarkten en het forum afglijdt naar een soort marktplaats. :wink 

3 people like this

Ja hoorde het van mad man. Ik probeer relevante dingen te posten. Beetje zoeken hier en daar, net twee reviews geschreven van mijn twee favoriete juices. Check it out :P

1 person likes this

Hallo,

Ik ben Richard.

24 jaartjes jong en afkomstig uit Zwolle.

Sinds een tijdje aan het zoeken om te stoppen met het roken van sigaretten, uiteindelijk bij vapen terecht gekomen.

Uiteindelijk heb ik vandaag een Joyetech eGrip2 besteld met een aantal smaken om te proberen.

Hierdoor wil ik van het roken afkomen. Voordeel van het aangekochte apparaat vind ik dat het een complete set is die gelijk gebruiksklaar is.

Via dit forum hoop ik meer te weten te komen over alles wat er schuilgaat achter vapen!

6 people like this

Hey allemaal,

Mijn naam is Maarten en 36 jaar ondertussen.

Volledig nieuw in het wereldje van het 'Vapen' en dus nog volledig op onderzoek.

In al mijn enthousiasme wel een setje besteld. De keuze is gevallen op de Eleaf iStick Pico 75W.

Met een aantal liquids... Het enige dat me zorgen baart is dat ik besteld heb via dampwinkel.be :mmm.

Iets te snel besteld en achteraf pas de reviews gelezen dat leveringen niet goed verlopen.

Maar goed we wachten af... Ongeduldigheid is een teken van blijde verwachting toch :clap?

Tot op het forum!!

7 people like this