Jump to content

Oproep tot actie in alle EU landen


Python

Recommended Posts

Ik zie nergens hoofdsteden staan, Belangrijke wegen en plekken in je land werd ergens genoemd staat me bij


Plaats bepaling is :



Let’s fill the major streets of Europe with our vapor
Link to comment
Share on other sites

Guest Rocket

Mij maakt het, geloof ik niet zoveel uit waar het gaat gebeuren. Maar dat het gaat gebeuren vind ik heel belangrijk.

Link to comment
Share on other sites

Heb het al rond getwitterd, ook aan de Acvoda gevraagt of ze zich bij de FB pagina willen inschrijven,

Dirodi mss, kan de esigbond namens jullie dat ook doen.

Of gaat het echt om Dampers, en niet de verkopers, dan is dat me even ontgaan, gefeliciflapstaart trouwens :bloem :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

De oproep is gericht aan ALLE dampers, alle dampersorganisaties en alle dampersgroepen.


Dus niet alleen stichtingen zoals Stelda en Acvoda, maar ook de Damptafel, Cloud Chasers Inc, De Dampertjes op Facebook, de NVVD en ook het Dampforum (en de vele andere dampgroepen die er zijn die ik niet ken).


 


En nee, het gaat hier niet om de brancheverenigingen....immers, als die zich ook bezig houden met het organiseren van een evenement als dit, dan wordt dit direct weggezet als astroturfing.


Link to comment
Share on other sites

Guest Layla

Als mijn lichaampie enigszins mee wil werken ben ik van de partij !


Zou dan wel een lift vanuit Eindhoven nodig hebben :)


Link to comment
Share on other sites

Ik kom, waar het ook is :grins  Maar inderdaad wie neemt de organisatie op zich, Acvoda samen met oprichters FB groepen en andere damporganisaties? Ik heb zelf wel wat ervaring met organisatie van open dagen, maar dit is altijd op eigen terrein. En volgens mij moet je in Ned. overal vergunningen enz. voor nodig hebben? Is er iemand binnen dit forum die daar ervaring mee heeft? Neem aan dat er toch iets aan organisatie zal moeten gebeuren, zeker als we een redelijke opkomst willen hebben. Misschien ook een streven "dampend in Hart van Nederland" ofzo. Op mijn hulp kan gerekend worden!


Link to comment
Share on other sites

Den Haag: Bijvoorbeeld het gebied rond het Binnenhof is daardoor niet geschikt voor grote demonstraties. Jammer geen dampmeeting op het binnenhof :sip 


 


Amsterdam is wat onduidelijker waar wel of niet centrum en zal opgevraagd moeten worden.


 


Ik ben in beide stede niet bekend, dus keuze locatie voor mensen die daar iets zinnigs op kunnen zeggen.

Link to comment
Share on other sites

En achter het Binnenhof: het Plein? Daar zijn wel vaker betogingen. Ook vlakbij CS. 


 


Den Haag is een relatief kleine stad, dus als je dan met een paar honderd (?) dampers op welke plek dan ook staat dan val je sneller op dan in een grotere stad als Amsterdam. Maaaaaaar, als het AMS wordt, dan zal ik er ook zijn hoor.


 


:bloem

Link to comment
Share on other sites

Nou, Den Haag is ook niet echt klein te noemen.


Wil je wat dat betreft opvallen dan lijkt het me beter een stuk kleinere plaats te kiezen. Moet dan wel goed bereikbaar zijn met openbaar vervoer lijkt me.


 


En een beetjes centraal in het land lijkt me dan ook wat handiger.

Link to comment
Share on other sites

In het geval van Amsterdam: Het Lieverdje (beeldje op het Spui, locatie van Provo protesten) werd ooit geschonken door een tabaksgigant. Het staat middenin de stad op een klein pleintje dat snel vol lijkt en waar veel mensen passeren. Plaats en beeldje zijn symbool komen te staan voor (overwegend ludiek) protest. Of is het te afgezaagd?

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...