Jump to content

Overheid oordeel e-sigaret ongevaarlijk


jpy

Recommended Posts

Precies, ik wou al zeggen: dit is een persbericht van de Esigbond, niet van de Raad van State of van de overheid. De Esigbond speelt dus een beetje vals, maar dat is wel begrijpelijk.


 


Btw, dit is de permanente link, die kun je beter gebruiken: http://www.perssupport.nl/apssite/permalink/89356


  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Lijkt inderdaad een beetje op "Vals spel", maar if you can't beat them, join them! (Tenslotte vechten de tegenstanders ook met schijn-argumenten.)
Bovendien liegen ze nergens over en ze halen geen gekunstelde onderzoeken naar voren zoals de kranten laatstelijk afdrukten.

 

Leuke en goede zet, denk ik.

(Alhoewel ook hier het lidmaatschap als een statement lijkt te worden gezien, wat natuurlijk ook wel weer een beetje schoneschijn is.
Maar goed, een positief bericht is eenpositief bericht tenslotte.:grins)

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

TheDan: het advies van de RvS (8 augustus 2014) staat hier:

http://www.raadvanstate.nl/adviezen/zoeken-in-adviezen/tekst-advies.html?id=11480

 

Dank je Karin. Die had ik ook gezien. Dat advies is van een half jaar geleden en ik kan deze niet eenvoudig in lijn brengen met het persbericht van de Esigbond. Om met Priest te spreken: het lijkt een beetje op "vals spel", maar misschien een "leuke en goede zet".

Link to comment
Share on other sites

Wat ik dan weer zo jammer vind is dat we het hier niet in het topic van de e-sigbond terugvinden.


Komt weer dat nare gevoel naar boven dat ze niet wíllen communiceren.


Sorry, kan er niks anders van maken.


Link to comment
Share on other sites

Guest thachac

Fijn dat er de laatste week weer veel positieve berichten naar buiten komen, zelfs vanuit de overheid, wie had dat nou gedacht.


Nu nog hopen dat de AmVB wordt terug gedraaid en de regels weer worden versoepeld naar de oorspronkelijke situatie.


Ik ben alleen bang dat dit laatste niet gaat gebeuren omdat overheidje NL geldwolfje wil spelen en eventuele verliezen aan accijns in het tabacco segment wil kunnen compenseren middels nieuwe besluitvorming.


Link to comment
Share on other sites

Guest Donderwolkje

Wat ik dan weer zo jammer vind is dat we het hier niet in het topic van de e-sigbond terugvinden.

Komt weer dat nare gevoel naar boven dat ze niet wíllen communiceren.

Sorry, kan er niks anders van maken.

Ja dat vind ik ook heel jammer.

Maar ik heb er absoluut begrip voor.

Als ik in de schoenen van de e-sigbond stond, zou ik ook niet meer zo staan te springen om met ons te communiceren.

Link to comment
Share on other sites

Spijtig, maar we zijn vandaag allen druk bezig geweest met hele andere dingen als het bericht hier plaatsen, het is al snel genoeg overgenomen hier, dus zou het een dubbelpost geworden zijn, daar zit niemand op te wachten.


 


Jullie zijn meestal sneller als wij wat dat betreft, en daar zijn we al dankbaar voor binnen de Bond.


Dussss thx voor het snel overnemen van dit bericht  :sorry


  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Tactisch een goede zet. Als je wilt dat de wereld via de conventionele media naar je luistert, is dit de enige manier om het te spelen, denk ik. Vooral het gebruik van een goede combinatie van sleutelwoorden (overheid, e-sigaret, ongevaarlijk) is belangrijk, omdat dat blijft hangen.

Als politici hiervan in de war raken is dat een bonus. Ze zullen zich als buitenstaanders die op zoek zijn naar een duidelijk standpunt, veel beter moeten gaan informeren over de damp-materie.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...