Jump to content

Wat is Liquid?


Guest Nin

Recommended Posts

Liquid is de vloeistof waarmee je zelf je cartrige na kan vullen op een voordelige manier.

Deze liquid bevatten nicotine in diverse sterktes:

Zero : 0 mg *

Low : 6 mg

Med : 11 mg

High : 18 mg

Xhigh : 24 mg

* in zero zit 0,2 mg nicotine, dit is gelijk aan de nicotine die in bijv tomaten zit.

De liquids komen in vele smaken.

Van tabak-achtig tot fruit.

Zo kunnen er veel smaken worden bevredigd, echter is er geen enkele liquid die de smaak van het analoog roken evenaart.

De prijs van de liquid varieert tussen de 3 en de 10 euro per 10 ml.

Aanvulling Angie:  de meeste liquids zijn gemaakt op basis van PG, echter, er worden steeds meer gemaakt op basis van VG (Glycerine)...deze laatste liquids geven ( naar mijn gevoel) iets meer damp en schijnt "beter" voor je te zijn dan PG.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 6 months later...
  • 1 month later...

Tot dusver heb ik zoals menthol het beste uit degene die ik besteld .. Ik wil graag iets fruitig en / of eten smaakt zoals de aardbei kreeg ik een zeer zwak smaak.

Ik denk 24mg is ook te sterk voor mij .. Ik kan letterlijk proeven van de nicotine als een nasmaak in mijn keel.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Guest Yolande

Ik heb vandaag een ander soort liquid binnen, een klein flesje flavour, ik neem aan dat je dat moet mengen?

Zo ja hoe?

Sorrie voor al die vragen  :bloos

Link to comment
Share on other sites

Guest Yolande

Blijkt dat ik er 2 heb, ik gooide net 2 druppels in mijn theezakje, proefde niks, maar toch, ik hoop niet dat die nu stuk gaat.

Link to comment
Share on other sites

Guest Yolande

Hoe werkt het dan? ik heb bijvoorbeeld peach flavour en gewoon peach , kan ik dan een paar druppletjes in de gewone gooien om de smaak iets te versterken?

Ik kan het niet puur gebruiken, dat gaat niet goed begreep ik.

Graag een beetje uitleg  :169

Link to comment
Share on other sites

Guest Sidoon

Je kunt inderdaad een paar drupjes bij de peachliquid doen om de smaak sterker te maken. Maar je kan ook zelf je liquids gaan maken maar dat lijkt me nog wat vroeg omdat je nog zo nieuw bent in e rook land.

Maar je kunt er wel van alles over vinden hier.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb al heel lang geen kant en klare liquids gebruikt, eigenlijk heb ik maar 1 favoriete liquid, en dat is mijn eigen maaksel. Klinkt wat opschepperig, maar ik vind deze gewoon heel lekker. 5ml: bijna de helft Herbal Zero, dan nog eens bijna de helft Zero Caramel van @37, en een paar druppels caramel smaakstof. Hier doe ik het al heel lang erg goed op. Altijd lekker, altijd goede gier, en altijd lekkere damp. Never change a winning team, zegt men wel eens..........en daar hou ik me dan maar aan. Wel ben ik nu iets aan het experimenteren met wat minder Herbal..........soms is deze al te zwaar voor me :sip . Krijg ik last van hartkloppingen, en dat moeten we niet hebben.  :neenee

Link to comment
Share on other sites

Guest Yolande

Nou ik ben heel de middag bezig geweest, laboratorium opgezet, en mixen maar, manlief en ik werden misselijk van de geur,  vooral manlief werd er erg mopperig van pppfieuw :zatop, maar echte lekkere mixjes maken is niet echt gelukt, ik heb wat bewaard omdat ik na 2 uur bedwelmd was door de geur, en was een beetje misselijk, mijn man ook hihihi, wat me wel is gelukt is mijn dk fruitmix en peach wat meer smaak te geven, die zijn nu echt lekker.

Ik had ook grape, maar de smaakstof was zwart van kleur, dat vertrouw ik dan niet zo, zoveel kleurstof is vast niet goed voor je atomizer.

En je proefde einig, je kan moeilijk het halve flesje erin flikkeren.

Toch maar wat liquid besteld omdat ik anders zonder zit, maar ja, word vervolgt... Ik ben nog steeds een beetje misselijk..........

Link to comment
Share on other sites

Guest Yolande

Nu heb ik net gegeten, en ik pak mijn sigaret en neem en trekkie,  :lolz :lolz nou ik hoef geen toetje meer, ie damp ik nu  :lolz

gelukkig heb ik een bestelling met gewone smaakjes de deur uit, ook van deze smaak, dan kan ik het toch ietsje minder doen, want tis aslof ik met een lollie in mijn mond zit of zo, zoet!! niet echt vies, alleen vanmiddag heb ik denk ik een overdosis van het proeven gehad, en nu is alles zoet ietsje te, maar mijn zending is al verzonden, dus ik heb snel weer om wat doorheen te doen.

De les die ik heb geleerd....., niet 2 uur lang gaan proeven, want je proeft het niet meer, maar ik mix graag met strong mint en dan word het wel weer lekker, was niet helemaal de bedoeling, maar tis geen ramp.

Link to comment
Share on other sites

Zoals ik zei, inderdaad, hartkloppingen van zero........maar ik denk dat dit niet veroorzaakt wordt door de nicotine die er wel of niet in zit. Ik denk dat het een ander stofje is, zoals sommigen ook benauwd worden van de Herbal, door een bepaald stofje wat er in zit. Wat dat dan mag zijn, geen idee.......maar goed, de laatste tijd iets minder Herbal, en wat meer zero caramel, en ik heb nergens last meer van :meisje :meisje

Link to comment
Share on other sites

De les die ik heb geleerd....., niet 2 uur lang gaan proeven, want je proeft het niet meer, maar ik mix graag met strong mint en dan word het wel weer lekker, was niet helemaal de bedoeling, maar tis geen ramp.

klopt, heb ik ook regelmatig last van bij mod testjes..  :jazeker

Link to comment
Share on other sites

Guest Yolande

Zoals ik zei, inderdaad, hartkloppingen van zero........maar ik denk dat dit niet veroorzaakt wordt door de nicotine die er wel of niet in zit. Ik denk dat het een ander stofje is, zoals sommigen ook benauwd worden van de Herbal, door een bepaald stofje wat er in zit. Wat dat dan mag zijn, geen idee.......maar goed, de laatste tijd iets minder Herbal, en wat meer zero caramel, en ik heb nergens last meer van :meisje :meisje

Nou ik zat gisteren een paar uur op non, en had ineens hartkloppingen, nu kan het bij mij ook mijn schildklier zijn, maar ik ga dat in de gaten houden.

Nou inderdaad Karlo, nu heb ik mierzoete smaakjes haha, echt een beetje vies!, maar die mix ik wl weer goed

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...