Jump to content

Karins Nuts on Fire!


es

Recommended Posts

Al een tijd maakte Karin ons nieuwsgierig met haar adv "nuts on fire" , en in een topic melde ze dat ze deze voor geïnteresseerde zou maken! ( ik had wat driptips overgenomen en gelijk gevraagd of ik wat van de nuts erbij kon nemen) maar nu is het zover en hebben meerdere forumleden ook van Karins diy project mogen proeven, vandaar dit topic!  De bevindingen:                                                                                                                                                    Ik kreeg een handig flesje met een groen goedje. Hmm groen leuk! Bij de naam dacht ik aan een tabak smaak met noot accenten, ( ja duhhh naam ontleden.... Nutty princes als basis, of een tabacco met diverse nooten?) de smaak, ik had deze al iets eerder, en eigenlijk heb ik er maar 2 dagen mee gedampt en dat zonder af te wisselen. Ik heb de smaak niet kunnen ontleden, maar deze dampte gewoon ontzettend lekker weg.... Voor mij is dit een smaak die ik ook wel zou willen maken. Maar heb dus echt geen idee wat erin zit. Ik vond het een droge tabak, met een notering zoetje, en echt niet die hazelnootsmaak zoals ik me die herrinner in bv een Marlboro liquid. Maar welke noten dan?  Misschien amandel? Ik vond hm in ieder geval erg lekker, en voor ik er erg in had was hij op. Karin bedankt dat je met ons jouw adv wou delen, en ik ben benieuwd hoe de anderen deze vinden!

Link to comment
Share on other sites

Ik heb 'm vandaag ook ontvangen en er alleen nog maar aan geroken.

Moet dalijk nog even een clearo schoonmaken maar ben nog effe te lui. Ik zit net.

Straks meer. Maar hij lijkt me erg lekker.

Bedankt Karin!

Link to comment
Share on other sites

Guest wellemieke

:sst 't Is ondertussen een geheim denk ik.  :sst

Ik ben in ieder geval heel benieuwd. En niet alleen naar het smaakje, maar ook naar de comments als ze die groene kleur in mijn tankje zien.  :funny

Link to comment
Share on other sites

Bij mij lag het flesje ook op de mat! Dus vanavond de Kayfun schoongepoets, nieuwe wick, drupje er op en gaan. Ik proef de Nutty Princess duidelijk, bekende smaak, maar wat proef ik nog meer?!

Nuts ;) grotendeels uit the NP maar explicieter.

Zoethout (van the NP)

Honing

En gek genoeg, kamperfoelie of in ieder geval iets bloemigs

Doet me in de verte denken aan Captain Jack van Halo.

Om eerlijk te zijn, niet mijn smaak, helaas... ik ben nog steeds zoekende naar een lekkere adv.

Als ik nog iemand blij kan maken met het flesje?! Ik heb er denk ik net 1 a 2 ml uit.

Link to comment
Share on other sites

De eerste indruk is dat ik 'm zowaar lekker vind. Momenteel even in een mini Protank, maar zodra morgen de Kayfuns leeg zijn ga ik het daarin proeven.

Dan krijg ik pas een goede zuivere smaak.

Maar tot nu toe... volgens mij wordt het een blijvertje.

Link to comment
Share on other sites

Ik vind de kleur en de geur geweldig, maar ik ben niet van de tabak, dacht ik. Want een paar uur en 4ml later ben ik om. De smaak was eerst tabak...en nog wat, nu is t noten gedragen door tabak en afgemaakt door een licht zoet parfummetje, mooi in evenwicht en lekker zacht. Bedankt Karin, ik wil ook binnenkort DIY-en, ben me aan het inlezen, zoals altijd teveel keuze.

Link to comment
Share on other sites

Haha.

Ook bij mij lag er een envelope met een groen flesje in de bus. Ik had in het weekend al een dripper ( Plume Veil ) nieuw gewikkeld dus kon meteen aanvallen.

In één woord heerlijk, Tijd geleden dat ik zoiets lekkers had geproefd. Moet alleen uitkijken omdat ik mijn eigen liquid op 3 mg damp, dus het draaide ff voor m'n ogen  :Yvy2.

Ik heb veel tabacsmaken gemengd met diverse flavours maar dit dampt heerlijk, ik ben bang dat ik het weekend niet haal met dit flesje.

Dus Karin kan ik al reserveren voor de volgende batch.  :funny

Groetjes Bart.

Link to comment
Share on other sites

*blij*

Ik was warempel nerveus vandaag, gespannen voor de reacties... En gelukkig bevalt-ie in elk geval een deel van jullie!

Misschien is het leuk als ook anderen hun DIY favorieten eens op het forum aanbieden?

Jah, je moet het altijd maar afwachten hè. Vooral omdat smaken zo verschillen.

Het is zeker een leuk idee om eigen liquids aan te bieden. Ik wil die van mij ook best laten proeven hoor, maar ik zeg erbij: die is zoet. En op 12mg.

Daar zit in: Tobacco, Kent, Caramel, Caramel Kandy, Py Crust, Coffee. Daar moet je dus echt van houden.

Link to comment
Share on other sites

*blij*

Ik was warempel nerveus vandaag, gespannen voor de reacties... En gelukkig bevalt-ie in elk geval een deel van jullie!

Misschien is het leuk als ook anderen hun DIY favorieten eens op het forum aanbieden?

Jah, je moet het altijd maar afwachten hè. Vooral omdat smaken zo verschillen.

Het is zeker een leuk idee om eigen liquids aan te bieden. Ik wil die van mij ook best laten proeven hoor, maar ik zeg erbij: die is zoet. En op 12mg.

Daar zit in: Tobacco, Kent, Caramel, Caramel Kandy, Py Crust, Coffee. Daar moet je dus echt van houden.

Met zoveel zoet gaan mijn kaken klapperen ben ik bang.  :mmm

Link to comment
Share on other sites

Ja hahaha, dat dacht ik al. Daar moet je echt van houden, dat is zo ongeveer snoepen.

Toch damp ik dat goedje al zeker anderhalf jaar. Elke dag. Tussendoor, na het eten, Menthol. En het verveelt me nog steeds niet.

Link to comment
Share on other sites

Nou ben ik wel heel erg benieuwd naar de liquid

Door al die goede reacties baal ik d'r nu van dat ik ook niet een flesje heb besteld

Heb je toevallig niet nog een drupje over Karin  :duimen

lees even een paar reacties terug!!! Iemand wil er een ander blij mee maken... T is dat ik hm al geproefd heb! Zou even een pm doen... Good luck

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nou ben ik wel heel erg benieuwd naar de liquid

Door al die goede reacties baal ik d'r nu van dat ik ook niet een flesje heb besteld

Heb je toevallig niet nog een drupje over Karin

Hij is schoon op. Ik heb alleen nog een oude batch van een vorige versie staan.

Edit: Wat Es zegt, Ciciolina wil haar flesje wel afstaan.

Link to comment
Share on other sites

Dat klinkt ook goed yvy.... Alleen 12 trek ik echt niet meer. Ik diy al lang maar heb nog niet echt zitten experimenteren met smaakjes door elkaar te diyen.. Cappuchino met toffee oid vind ik wel lekker mengen eventueel met chocola. Ohhh en tabak met zwarte bes yum... Maar echt een receptje heb ik zo niet. ( misschien moet ik m'n foon wat vaker neerleggen, en wat gaan brouwen.)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

lees even een paar reacties terug!!! Iemand wil er een ander blij mee maken... T is dat ik hm al geproefd heb! Zou even een pm doen... Good luck

Sent from my iPhone using Tapatalk

We zijn al in onderhandeling :)

En Karin, geen kritiek op je mix hoor. Zoveel mensen zoveel smaken. De mix die ik voor mijn man maak vind ik zelf ook niet lekker. Het is in ieder geval een bijzonder leuk initiatief en ik hoop dat er nog meer volgen! Mijn huidige vape is te basic dat is gewoon NP met Gold Ducat maar misschien dat ik ook nog een leuke mix kan bedenken....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...