Pees

Smerigste liquid?

495 posts in this topic

Om te kotsen: Zwoofs Cappuccino en Mist Coffee...  :zoef

Tot nu toe nog niet echt bizarre smaken gezien, of het moet augurk zijn?

Nou er zijn Liquids met de meest aantrekkelijke benamingen, de meest belovende omschrijvingen, zeer aantrekkelijke verpakkingen, maar met een smaak van heb ik jou daar, de meest gore chemische smaken ooit.

Dan zou de augurk liquid met een saaie vormgeving qua verpakking, ontbrekende omschrijving in vergelijking met de hierboven beschreven liquids nog wel eens heel lekker uit de bus kunnen komen. ;-)

Wat ik echt niet lekker vind:

Alles waar chocolade in zit!!!

Brandy Nut Bridge

Koko Karamel

Capella Green Apple

Zwoofs Cappuccino

Inawera Karamel

Inawera Donald Bubble Gum

Inawera Noga (echt ranzig!)

En vast wel meer die ik inmiddels vergeten ben.

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk

Nou Bap, ik heb nu een 30ml fles Halo Belgian Cocoa (overgenomen van Route) dat is werkelijk zo'n ongelooflijk lekkere liquid, ik heb nog nooit zo'n realitische chocolade gehad, ik heb daarnaast een flesje Halo Shamrock gekocht, dat is eigenlijk de belgian cocoa maar dan met pepermunt, dan krijg je een onwijs lekkere After Eight smaak , ik kan er niet van afblijven, dus je ziet....gelukkig verschillen de smaken  :blij

Voor mij, zonder twijfel, drop van Zwoofs.

Wat een ranzige bende. Smaakte ook totaal niet naar drop. Echt een 3 weken oude zweetsokken-juice.

Na een paar weken nog eens geprobeerd in de e-cab. Nog steeds smerig. Kon gewoon de atomizer wegflikkeren, want de smaak viel er niet met een ander smaakje uit te dampen.

Om het in evenwicht te houden, heeft Zwoofs wel weer Dark Love mmmmmmmmmmmm :kwijl

Foggy toch!

Jij spoort ook niet.

Tis andersom, Zwoofs drop is lekker en Dark Love is echt super super goor smerig bah vies!

Alsof ze een paar 6 weken achter elkaar gedragen zweetsokken uitgewrongen hebben en daar een sapje van hebben gemaakt.

Gadverdegadver wat is dát vies.

Brrrrrrrrrrr

☼ nono.gif ☼

Er zit bij jou vast wat verkeerd om...

jc106-3.jpg

:lol :lol :lol

®i©. ®i©. ®i©

Ik niet sporen???

Dat zei m'n moeder vroeger ook altijd en zoals je weet, hebben moeders altijd gelijk. :ja

Waarom denk je anders dat ik op dit forum zit? :grins

Maar zeg nu eerlijk, neem de combinatie in gedachten van de lucht van weken oude zweetsokken, een toefje opengebarsten puist en afgemaakt met de odeur van de kaasplankjes van enkele oude dametjes, 's ochtends in de wachtkamer van de huisarts.

Wat krijg je dan? Juist: zwoofs dropliquid.

En jij vind dat lekker en je vind jezelf sporen? :shock

Geloof me, ik houd van drop. Kilo's kan ik wegstouwen van dit zwarte goud, in alle variaties, maar die liquid is wel het laatste waar ik ook maar in de verste verte een associatie van drop bij heb. Dit tot mijn grote spijt.

Maar dan Dark Love.

Heerlijke koffie/caramel/noten/chocolade-achtige smaak. Een beetje haagse hopjes smaak, maar dan anders. :kwijl

Gelukkig is je smaak voor mod-stands maken beter ontwikkeld. :wink

Grappig om te lezen Foggy.

Ik ben verslaafd aan chocolade en koffie maar vind het om te dampen dus 10x niks, drop dampen vind ik dan wel weer heerlijk.

Ik ben verslaafd aan chocolade en koffie maar vind het om te dampen dus 10x niks, drop dampen vind ik dan wel weer heerlijk.

Ik hoop een liquid te vinden die (voor mij) wel echt naar drop smaakt.

Ik durf alleen geen andere merken te proberen, uit angst voor zo'n zelfde ervaring.

Trauma joh. Hemeltjelief.

Ik hoop een liquid te vinden die (voor mij) wel echt naar drop smaakt.

Ik durf alleen geen andere merken te proberen, uit angst voor zo'n zelfde ervaring.

Trauma joh. Hemeltjelief.

Kan ik me wel iets bij voorstellen ja, maar persoonlijk ben ik verzot op de buzz black licorice van pinkspot, maar ja smaken verschillen lees ik in een ander topic dan weer. :grins

Leuk topic dit!

Wij hebben net een bak vol 'iew-laat-maar-zitten' liquids weggelazerd. Er is zo veel chemisch smakende troep, brrr.

Daarom proeven wij ook alles, voordat we het op voorraad nemen. En dan nog: het reflecteert wat wij lekker (genoeg) vinden, daar hoeft niet iedereen het mee eens te zijn natuurlijk...

Het meest bizarre vind ik de meningen over Easy Rider van de American Stars serie. Ik vind deze echt ge-wel-dig (misschien wel lekkerder dan de toch al überlekkere Deadly Sin van Goodlife), anderen vinden er totaal niets aan...

Kortom: over smaak valt echt niet te twisten.

Maar het maakt wel een leuk topic!

:bloem

jakkiebah alle onderstaanden ...... :zoef

Baristar

Star Phat

Indo tea

Brandy nut Bridge

Kretek red

peanutbuttercup

grasshopper

Onderste 2 laat ik nu even staan met de dop eraf want die zijn nog twijfel gevallen

Baristar

Star Phat

Indo tea

Brandy nut Bridge

Kretek red

peanutbuttercup

grasshopper

Onderste 2 laat ik nu even staan met de dop eraf want die zijn nog twijfel gevallen

Verstandig, na een week zijn ze al beter en na anderhalve week nog beter, dus ik wacht tot 2 weken en dan probeer ik ze weer.

Heb nu zelfs bijna de chemische lucht van mn strawberry cheesecake af :wink

Grappig om jouw tekst te lezen. Ik ben verslaafd aan chocolade (absoluut niet aan koffie, yak) en niet aan drop. Maar om te dampen ben ik wel van de drop :-)

Baristar

Star Phat

Indo tea

Brandy nut Bridge

Kretek red

peanutbuttercup

grasshopper

Verstandig, na een week zijn ze al beter en na anderhalve week nog beter, dus ik wacht tot 2 weken en dan probeer ik ze weer.

Je hebt het over de American Stars he? Als ik deze straks nou binnen krijg, moet ik ze dan ook laten staan eerst of hangt dat van de productiedatum af die erop staat?

Ik verwacht er eigenlijk heel veel van dus zou een giga tegenvaller wezen als ik ervan moet kotsen, terwijl ze misschien na 2 weken heel lekker zijn!

Baristar

Star Phat

Indo tea

Brandy nut Bridge

Kretek red

peanutbuttercup

grasshopper

Je hebt het over de American Stars he? Als ik deze straks nou binnen krijg, moet ik ze dan ook laten staan eerst of hangt dat van de productiedatum af die erop staat?

Ik verwacht er eigenlijk heel veel van dus zou een giga tegenvaller wezen als ik ervan moet kotsen, terwijl ze misschien na 2 weken heel lekker zijn!

Ja die bedoel ik, er zijn er ook genoeg die ze gelijk lekker vinden, ik vond ze chemisch smaken, de blueberry cheese cake was na een week steepen al lekker, de anderen duren wat langer. Is dus ook weer smaak gebonden. Om te proberen gewoon een beetje in je tankje doen en dan even kijken hoe je het vind, vind je het lekker , tankje bijvullen , vind je het niet lekker even laten steepen  :wink

Filter sigaret van ik meen Dampen.nl ... Net of je een asbak aan het schoonlikken bent. Doe mij maar tabak met een vleugje honing, vanille, kruidnagel of amandel ;)

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Leuk topic dit!

Wij hebben net een bak vol 'iew-laat-maar-zitten' liquids weggelazerd. Er is zo veel chemisch smakende troep, brrr

Zonde, je had het ook in een enveloppe mogen steken :p

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Leuk topic dit!

Wij hebben net een bak vol 'iew-laat-maar-zitten' liquids weggelazerd. Er is zo veel chemisch smakende troep, brrr.

Daarom proeven wij ook alles, voordat we het op voorraad nemen. En dan nog: het reflecteert wat wij lekker (genoeg) vinden, daar hoeft niet iedereen het mee eens te zijn natuurlijk...

Het meest bizarre vind ik de meningen over Easy Rider van de American Stars serie. Ik vind deze echt ge-wel-dig (misschien wel lekkerder dan de toch al überlekkere Deadly Sin van Goodlife), anderen vinden er totaal niets aan...

Kortom: over smaak valt echt niet te twisten.

Maar het maakt wel een leuk topic!

Niet weggooien !!!

Geef het aan de dampbank van Remco hier op het forum....degene die f slecht zitten zijn er zooo blij mee  :bloem

hm... best goed idee voor een volgende keer.

Maar ik voel me ook wel tikkie nie-goe als ik echt vieze liquids inlever...

1 person likes this

hm... best goed idee voor een volgende keer.

Maar ik voel me ook wel tikkie nie-goe als ik echt vieze liquids inlever...

Maar smaken verschillen, zo ben ik fan van jullie espresso en mijn man vind dat niks.

Dan heb ik nog een schoonvader die echt alles lust wat ik hem geef  :grins

Sluit ik me bij aan.....ik vind de Am.Stars rijp vd vuilnisbak....anderen vinden 'm heerlijk blijkt....

Lieve mensen, Doneer de Jakhs! aan Remco....het topic vind je bij de liquid afdeling  :bloem :bloem :bloem

Capella: (s)Zweet Tangerine

en

Hangsen / Dunhill Menthol - het ultieme recept voor zeepsop om goed bellen te blazen.

... ik vind de Am.Stars rijp vd vuilnisbak....anderen vinden 'm heerlijk blijkt....

Sterker nog, ik vind Easy Rider nog lekkerder dan Deadly Sin...

Heel, heel, heeeel erg vies die Cappucino van Zwoofs! Bah! Gatver! Jakkie!

... na een maand nog eens geprobeerd

Bah! Gatver! Jakkie!

... gemengd met iets

Bah! Gatver! Jakkie!

... gemengd met wat anders

Bah! Gatver! Jakkie!

Ook heel, heel, heeeel vies die Espresso van Flavourtec. Bah! Gatver! Jakkie!

Deed me denken aan vroeger op kantoor, zo'n bodempje in zo'n grote kan dat al drie uur staan doorkoken en tot overmaat van ramp ook nog de suiker vergeten.

... na een week nog eens geprobeerd

Bah! Gatver! Jakkie!

... bij Zwoofs een flesje Chocolade besteld en er doorheen gekiept. Mmmmm mocca.... kijk, daar houd ik van!

Heel, heel, heeeel erg vies die Cappucino van Zwoofs! Bah! Gatver! Jakkie!

... na een maand nog eens geprobeerd

Bah! Gatver! Jakkie!

... gemengd met iets

Bah! Gatver! Jakkie!

... gemengd met wat anders

Bah! Gatver! Jakkie!

Ook heel, heel, heeeel vies die Espresso van Flavourtec. Bah! Gatver! Jakkie!

Deed me denken aan vroeger op kantoor, zo'n bodempje in zo'n grote kan dat al drie uur staan doorkoken en tot overmaat van ramp ook nog de suiker vergeten.

... na een week nog eens geprobeerd

Bah! Gatver! Jakkie!

... bij Zwoofs een flesje Chocolade besteld en er doorheen gekiept. Mmmmm mocca.... kijk, daar houd ik van!

:lol

Heb je even...... maar ik zal me nog inhouden hoor.

Ha ha... Ik dacht precies hetzelfde.

- bijna alle RY4 -achtige liquids

- bijna alles van Zwoofs die ik heb geprobeerd

- Blue Ridge van Mountain Oak Vapors

Meloen, niet te pruimen! Deed ik laatst een suggestie voor een nieuwe naam voor een meloenliquid, en je raad nooit wat ik won :grins