Pees

Smerigste liquid?

495 posts in this topic

Omdat dit topic nog niet bestond.. welke aangekochte smaken vind je echt helemaal niet niets??

Post dus hier je een-keer-en-niet-meer- liquids.. en vertel wat je niet beviel.

(Wellicht kan je een andere damper blij maken met jouw toch-niet-lekker liquid en maak je iemand heel bij ermee!

Eventueel kun je ruilen via 1 op 1!!  Graag dat contact via PM en niet in dit topic)

Ik zal aftrappen met :

Zwoofs Shag

Zwoofs Palm Tabacco

Zwoofs Dark Love

Alle uit het Zwoofs proefpakket maar na 1 vulling niet voor herhaling vatbaar... te sterk, teveel nasmaak en/of te zwaar aanwezig.)

Edit FBT/Karin: Zo'n draadje was er al, ik voeg beide samen.

Edited by Karin Spaink
Dubbel

Hoi Starter72. Tja,wat mij betreft kun je best zo'n topic aanmaken,maar..is 't niet zo dat smaken gewoon verschillen?

Op deze manier lijkt 't,alsof de Zwoofs-liquids niet goed zijn,terwijl 't enkel je smaak misschien niet was? Denk dat iedereen wel 'ns een keer iets koopt dat 'm minder bevalt,

maar ja..dan is 't nog geen miskoop denk ik...(en via Te Ruil of Verkoop kun je altijd nog van zo'n flesje afkomen...of de dampbank?

Groet,

RichTrip.

2 people like this

Ik wil je niet ontmoedigen, maar het onderwerp is zinloos, daar smaken persoonlijk zijn.
Jij bent nieuw in de dampwereld en nog op zoek.
En bij alles wat men je hier adviseert, kan jij over je nek gaan.
Na meer dan 200 smaken geproefd te hebben, ben ik al lang niet fanatiek meer op zoek.
Als je mazzel hebt, loop je tegen een goedkope lekkere liquid.
En met pech heb je een vreselijk dure, die niet te pruimen is.
Natuurlijk zijn er smaken die bij heel veel mensen populair zijn, maar dan nog blijft het persoonlijk.

3 people like this

Daarnaast is er (ergens??) wel eens een vrij lang topic over dit onderwerp geweest op dit forum.
Was wel grappig, omdat er dingen stonden als : de ene vond een smaak zo vies dat ie letterlijk moest kotsen, terwijl de andere hem de lekkerste vond die er bestond.

2 people like this

Ik vind kunstmatige tabak niks. Al die die fabrikanten beweren dat hun tabak e-liquid naar tabak smaakt. Het smaakt naar hoestsiroop.

1 hour ago, Starter72 said:

te sterk, teveel nasmaak en/of te zwaar aanwezig.)

Ja Starter72:da's 't lastige aan een beginnend-Damper zijn..Heb ik ook nog steeds hoor:je schaft een liquid aan,omdat bijv. de omschrijving je héérlijk in de oren klinkt,en uiteindelijk krijg je de smaak niet weg,of is gewoon te sterk.Natuurlijk kun je 't dan 'verdunnen' met basis-liquid,of mengen met een ander smaakje,maar feit blijft dat 't erg frustrerend is.

Zelf heb ik,vanuit m'n 'rokers-gedachte' ,verwacht dat ik binnen een week of twee m'n ideale liquid zou vinden,en dan zou ik enkel die nog nodig hebben om de hele dag te kunnen dampen..dat viel ff tegen. Nu,ruim drie maand verder,hoop ik nog steeds dat ik de liquid van m'n leven tegenkom-en ondertussen geniet ik gewoon van de smaakjes die voorbij komen.. Dus hou vol,en geniet van de reis;)

2 people like this

Uuuhh...zo'n stuk of 50 minimaal....

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk

Sorrie...ik kon het niet laten. Het is en blijft een zoektocht ook omdat je smaak zo nu en dan kan veranderen. Ik denk dat het zinvoller is om bij het draadje 'wat damp je op dit moment' te kijken om te zien wat mensen lekker vinden. Misschien haal je daar iets uit. Het is ook niet alleen de smaak de pg en vg verhoudingen doen er ook toe. Het is iets heel persoonlijks. Jammer maar waar. En dan loop je ook nog de kans dat als je je adv hebt gevonden dat hij nergens meer is te krijgen en begin je weer opnieuw met je zoektocht...ik wil je natuurlijk niet ontmoedigen maar het is wat het is en tijdens je zoektocht damp je lekker verder en heb je geen tijd om aan een peuk te denken 😊

2 people like this

Hier wat leesvoer:

Waar? @JoshyluaB?

Gewoon even op "Smerigste liquid?" in de post van Joshua klikken, kom je er vanzelf.

Op de eerste plaats; mijn eigen brouwsel. Te goor voor woorden.

Op de tweede plaats, Suicide Bunny. Door bijna iedereen bejubeld als een zeer lekkere liquid. Go figure.

Ome Mies.

Edited by Ome Mies

Heb het andere topic doorgelezen en het is best opvallend dat bepaalde smaken bij meerdere naar voren komen als smerig.

Opvallend is dat smaken als Zwoofs Dark Love een echte  hate-it-or-love-it smaakje is. Ook zo´n topic vind de ene zinloos en de andere juist weer leuk.

De info die je eruit kan halen (ook uit het top-3 topic) vind ik in ieder geval erg bruikbaar bij de keuze van een bestelling liquids.

On 16 januari 2016 at 15:01, Starter72 said:

Omdat dit topic nog niet bestond.. welke aangekochte smaken vind je echt helemaal niet niets??

Post dus hier je een-keer-en-niet-meer- liquids.. en vertel wat je niet beviel.

(Wellicht kan je een andere damper blij maken met jouw toch-niet-lekker liquid en maak je iemand heel bij ermee!

Eventueel kun je ruilen via 1 op 1!!  Graag dat contact via PM en niet in dit topic)

Ik zal aftrappen met :

Zwoofs Shag

Zwoofs Palm Tabacco

Zwoofs Dark Love

Alle uit het Zwoofs proefpakket maar na 1 vulling niet voor herhaling vatbaar... te sterk, teveel nasmaak en/of te zwaar aanwezig.)

Ik vind het wel een grappig topic, te meer omdat de drie smaken die de topicstarter noemt ik ook niet te pruimen vind.

Maar er bestaan mensen die die Dark Love lekker vinden?

Heel apart :)

10 minutes ago, Groenedamper said:

Ik vind het wel een grappig topic, te meer omdat de drie smaken die de topicstarter noemt ik ook niet te pruimen vind.

Maar er bestaan mensen die die Dark Love lekker vinden?

Heel apart :)

Ja zékers...ik was er zo eentje :grins Dark Love heeft mij van het roken af geholpen. Helaas heb ik een soort permanente smaakblok voor die smaak ontwikkeld, anders zou ik hem nu nog steeds dampen. Maar na 3 hijsen proef ik hem inmiddels niet meer :sip 

1 person likes this

2 minutes ago, Muru said:

Ja zékers...ik was er zo eentje :grins Dark Love heeft mij van het roken af geholpen. Helaas heb ik een soort permanente smaakblok voor die smaak ontwikkeld, anders zou ik hem nu nog steeds dampen. Maar na 3 hijsen proef ik hem inmiddels niet meer :sip 

Respect :)

Ik wil de Dark Love (geopend minus drie druppels) met liefde aan je doneren :ja

Thnx! Maar helaas... ik proef hem na drie hijsjes echt niet meer. Er zijn heus meer liefhebbers :ja 

1 person likes this

Normaal zal ik niet zo gauw iets negatiefs posten of niet op deze manier, maar gadverdamme, Avatar Redback krijg ik echt geen smaak uit.
Hij is bitter en de rode vruchten smaak die het zou moeten hebben (die wel in de geur te herkennen is) krijg ik er niet uit.

Vooral het bittere scherpe vind ik echt maf, want ik heb 'm in verschillende tanks en dripppers geprobeerd op allerlij Ωs en wattages, maar blegh.
Ik snap niet hoe ze dit op de markt hebben kunnen brengen. 

Van de week de Suicide Bunny Madrina binnen gekregen.

GADVERDAMME WAT SMERIG !!!

lijkt wel een chemische perzik smaak. Omdat ik de nicotine nodig had vandaag 3,5ml weggedampt maar niet met plezier overigens.

De duurste 8,99 voor 10mil liquid die ik tot nu toe heb gekocht maar ook de smerigste. (op no-name marlboro liquid van de markt na dan).

Goh,en daar ben ik zo benieuwd naar:(

(schijnt zelfs de favoriet van de Maakster (Pip) te zijn..)

2 hours ago, Testastretta said:

Van de week de Suicide Bunny Madrina binnen gekregen.

GADVERDAMME WAT SMERIG !!!

lijkt wel een chemische perzik smaak. Omdat ik de nicotine nodig had vandaag 3,5ml weggedampt maar niet met plezier overigens.

De duurste 8,99 voor 10mil liquid die ik tot nu toe heb gekocht maar ook de smerigste. (op no-name marlboro liquid van de markt na dan).

Grappig. Ik proef er toch echt meloen in en absoluut geen perzik. Heel bijzonder vind ik hem niet, maar hij is alles behalve smerig voor mij.

P.S. Ook ik ben zo iemand die met plezier Dark Love dampte. Inmiddels heb ik andere smaken ontdekt die me meer bekoren, maar ik vind het zeer zeker niet vies.

Alchemy Wild Bramble, ik ben nog nooit iets vergelijkbaars met dit tegengekomen. Hij kostte ook gewoon 8 euro. Pure chemische smaak op de eerste poging, ging bijna over mijn nek geen fruit niks te ontdekken, paar maanden laten staan erna.

Vorige week nog maar eens een poging gewaagd en het was er alleen maar erger op geworden, deze gaat gewoon lekker de gootsteen in.

Liqua mild kretek..dit heeft mij dan ook echt geraakt en het dampen beïnvloed op nefatieve manier, omdat ik na deze te hebben geproeft geen enkele milde sapje meer kan dampen vanwege ik elke keer terug moet denken aan deze vieze smaak..mild is voor mij sinds toen allen een mild kretek geworden..jammer dat ik er kennis mee moest maken, shit happens 

ooit echte kretik gerookt (normale sigaretten)? ik vond die al ranzig namelijk.

Kreeg je wel zoete lippen van, dat dan weer wel :)

Edited by Elizium