Pees

Smerigste liquid?

495 posts in this topic

Ik heb dat met El Kamino van Good Life. Blerk. Snap de attractie niet....

Ook een keer gehad dat ik door de verpakking heen al zo'n smerige lucht rook van een flesje, dat ik het niet eens open durfde te maken. Volgens mij was dat Maple Frech Toast van Virgin Vapor.

Ook zeer teleurgesteld geweest in diverse liquids van Mr Good Vape waar ik hoge verwachtingen van had: Dabble Dooyah, Sundae Fundae en Moon Sugar. Bah. Smaakten naar pis.

Ik heb dat met El Kamino van Good Life. Blerk. Snap de attractie niet....

Ook een keer gehad dat ik door de verpakking heen al zo'n smerige lucht rook van een flesje, dat ik het niet eens open durfde te maken. Volgens mij was dat Maple Frech Toast van Virgin Vapor.

Ook zeer teleurgesteld geweest in diverse liquids van Mr Good Vape waar ik hoge verwachtingen van had: Dabble Dooyah, Sundae Fundae en Moon Sugar. Bah. Smaakten naar pis.

:lol

. Bah. Smaakten naar pis.

nooit geprobeerd hoe dat smaakt

Toch mooi hoe smaken verschillen.

El kamino (GLV) is al maanden mijn ADV. Er komen hier potten van 100ml binnen.

Zelf vind ik tot nu toe Zeus niet te pruimen, dezelfde nare nasmaak aan alle smaken die ik daarvan gehad heb met als absoluut dieptepunt Zeusjuice!

Mijn nieuwe smerigste liquid:

Pinkspot Fire & Ice, gatverdegatverdegatver..... wat een zooi.

Menthol met kaneel, pffff, hoe kom je erop.

Candy floss van dekang, hij zou moeten smaken naar suikerspin maar het enige wat ik proef zijn chemicaliën die niet eens in de buurt komen van de zoete roze rakker.

Ik vind niet gauw iets vies. Ooit heb ik een citroensmaakje gehad dat naar afwasmiddel smaakte, bah. Maar de watermeloen van Rookwinkel.nl is echt direkt de vuilnisbak ingegaan. Ik had deze besteld omdat deze de meest positieve reviews had. Getver...deze smaakt alsof je net gekotst hebt. Het ergste is dat de 'smaak' ook nog eens urenlang blijft hangen.

Ik vind niet gauw iets vies. Ooit heb ik een citroensmaakje gehad dat naar afwasmiddel smaakte, bah. Maar de watermeloen van Rookwinkel.nl is echt direkt de vuilnisbak ingegaan. Ik had deze besteld omdat deze de meest positieve reviews had. Getver...deze smaakt alsof je net gekotst hebt. Het ergste is dat de 'smaak' ook nog eens urenlang blijft hangen.

watermeloen als liquid is zeker ranzig. Ik heb een tijd geleden een keer een clearo overgenomen van iemand die watermeloen had gedampt ermee, ik heb dat ding geprobeerd schoon te maken maar ik heb hem uiteindelijk in de kliko gegooid.

Pinkspot van pinkspot, wel diy gemengd maar het smaakt naar precies naar hoe een vers schoongemaakte benzinepomp toilet ruikt, rare zin, maar toch de associatie die ik ervan krijg.

Hangssen RY4, damn alsof je poep en drop vaped! Maarja dat is mijn mening, ik ken mensen die het lekker vinden.

1 person likes this

Ooit heb ik een citroensmaakje gehad dat naar afwasmiddel smaakte, bah.

Dekang Lemon had ik die ervaring zelf mee. Afwasmiddel is voor de vaat, niet voor dampen.

Hangssen RY4, damn alsof je poep en drop vaped! Maarja dat is mijn mening, ik ken mensen die het lekker vinden.

Ik ook. Damn, dat ben ik zelf ;).

1 person likes this

Oh, deze nog vergeten.

Flavourart: Dark Vapure

Zou op zware shag moeten lijken...

De smerigste smaak die ik ooit heb geproeft is 555, bestelt bij Mister Vape. Het moet Tabak met Noten voorstellen maar smaakte alleen naar brand was echt goor :-0

Disclaimer: De gustibus non est disputandum

Al bijna 2 jaar stond bij mij de Mary Jane van Easy Liquids (=NIET EasyVapes!!) onaantastbaar op de begerenswaardige eerste plek van de lijst "meest ranzige liquids die ik ooit geproefd had".

Alsof je een complete rozemarijnstruik in de fik steekt en in één keer inhaleert.

Maar nee...sinds kort is die van de eerste plek gestoten door de Cake Boss van Good Life Vapor. Bah. Wat is die vies zeg.

De zegetocht van Cake Boss was echter van korte duur, en ook de Cake Boss moet z'n plek afstaan ; en wel aan de collega-smaak van Good Life Vapor, 925.

Zelfde muffige 'chocolade' smaak, maar dan met ranzige tabak ofzo. Bah. Bah bah bah.

Zelfs 20 minuten na 'n hijs proef ik een smerige smaak in m'n mond.

Heb je nog meer 925 dan? Want ik vind dat toch wel erg lekker :ja

De Zwoofs cappuccino staat bij mij nog steeds met stip op #1, gevolgd door RF Old Toby. Nu is daar een derde bijgekomen: CollinsS mcDave....doet me denken aan gorgonzola, yukkk. Na een paar hijsjes zwakt dat wel weer af, maar dit hoef ik echt niet meer.

De smerigste smaak die ik ooit heb geproeft is 555, bestelt bij Mister Vape. Het moet Tabak met Noten voorstellen maar smaakte alleen naar brand was echt goor :-0

Same here, gatverdamme wat was deze vies hahaha idd echt een brandsmaak!

Trouwens ook de  Beat blend van Rookwinkel is niet te pruimen, net of je een asbak in je mond hebt :shock

of ik lust alles,of ik heb geen smaak,maar eg alles van hangsen vind ik heerlijk.

heb natuurlijk wel mijn favorieten,maar daar gaat dit draadje niet over.

wat een mazzel heb ik gehad zeg,nix om weg te mieteren

Weet niet meer welke smaak precies, maar iets 'fruitigs' (of zou het toch moeten zijn) van Heather's heavenly vapes

Banaan van FlavourArt. Ik dacht laat ik eens wild doen. Brrrrrr.

Eigen DIY browsel: Koffie-flavour  met Eggnog-flavour

Ruikt en smaakt net alsof je de damp van afgestoken vuurwerk inademt.

1 person likes this

Ook een liquid in de serie Patoej!

Tobacco van rookwinkel.nl heeft serieus een bijsmaak van vuilnislucht.

Ik kreeg hen gratis bij mijn bestelling, en daar was dus een goede reden voor. Iew!

1 person likes this

Ook een liquid in de serie Patoej!

Tobacco van rookwinkel.nl heeft serieus een bijsmaak van vuilnislucht.

Ik kreeg hen gratis bij mijn bestelling, en daar was dus een goede reden voor. Iew!

Deze ken ik :-)

Wonderbaarlijk hoe je smaak verandert: dit was mijn eerste liquid die ik probeerde en in het begin vond ik hem prima te dampen. Dat veranderde langzaam en na een week begon ik hem steeds viezer te vinden. Uiteindelijk heb ik het laatste halve flesje weggekieperd.

1 person likes this

Deze ken ik :-)

Wonderbaarlijk hoe je smaak verandert: dit was mijn eerste liquid die ik probeerde en in het begin vond ik hem prima te dampen. Dat veranderde langzaam en na een week begon ik hem steeds viezer te vinden. Uiteindelijk heb ik het laatste halve flesje weggekieperd.

Haha, proefde jij ook dat onmiskenbare parfum de garbage?

Yep :-)

Maar het is niet de vieste smaak die ik ooit heb gehad: dat blijft toch de Turkish Tobacco van de Millers Silver Line…