Pees

Smerigste liquid?

495 posts in this topic

Vies: elke tabak smaak van Millers Silver line.

(schijnt weer wel 100% Nederlands te zijn)

Gold Line vind ik dan weer wel lekker meestal.

Ging mij niet over de kwaliteit, maar meer over de hygiene. Smaak en de kwaliteit van de grondstoffen is inderdaad weer heel wat anders.

Toch blijf ik het merkwaardig vinden dat bij beide getoonde filmpjes wél in een cleanroom gewerkt zou worden maar je vervolgens wel nergens handschoenen ziet, wat bij cleanrooms toch meestal wel standaard is aangezien er veel 'rotzooi' onder de vingernagels naar binnen komt !? (In het eerste (propaganda)filmpje wel een mooie uitleg hoe clean wel allemaal niet, maar nergens zie je dat er handen worden gewassen...)

Vies tot smerig (maar wederom geheel persoonlijk): Alles van Miller, en daarnaast menthol smaakjes.

Toch blijf ik het merkwaardig vinden dat bij beide getoonde filmpjes wél in een cleanroom gewerkt zou worden maar je vervolgens wel nergens handschoenen ziet, wat bij cleanrooms toch meestal wel standaard is aangezien er veel 'rotzooi' onder de vingernagels naar binnen komt !? (In het eerste (propaganda)filmpje wel een mooie uitleg hoe clean wel allemaal niet, maar nergens zie je dat er handen worden gewassen...)

Eet je wel eens bij de mac?

Nope, net zo smerig als sommige liquids... ;-) (En ook dat is weer persoonlijk)

Maar goed, volgens mij beschikken die ook niet over cleanrooms.

Nope, net zo smerig als sommige liquids... ;-) (En ook dat is weer persoonlijk)

Maar goed, volgens mij beschikken die ook niet over cleanrooms.

Nee, maar dat stop je wel direct in je mond, liquid niet eens.... Ik zeg het alleen maar omdat er elke keer maar weer wordt beweerd dat als het uit het westen komt alles op orde is en alles uit china per definitie niet. Dat is gewoon onzin. Net zoals bio keurmerken, kies bewust logo's en dat soort volksverlakkerij. Ik damp regelmatig Dekang usa mix/cherry 4:1 en de kwaliteit is heel consistent. Beweringen dat het rotzooi is zijn gewoon uit een soort misplaatst vooroordeel over china. Niet dat er niks mis is daar maar dat is hier ook en ook in de USA.....
1 person likes this

Ho, ho, ho.... Ik zeg nergens dat de 'China liquid' niet goed zou zijn, sterker nog, mijn favo fabrieks liquid komt van Dekang af ! Daarnaast zijn er nog wel wat liquids uit het 'verre oosten' dat ik heel goed te pruimen vind.

Ik reageerde puur op beide filmpjes waarin over cleanrooms wordt gesproken maar men vervolgens wel zonder handschoenen naar binnen gaat en bewerkingen uitvoert (had dus net zo goed uit de US en A kunnen zijn....) ;-)

Caribbean Rum Sauce van Millers. Bah!

Caribbean Rum Sauce van Millers. Bah!

…die vind ik dan weer erg lekker :-)

…die vind ik dan weer erg lekker :-)

Smaken verschillen :-)

Flavourart Cam blend.

Toiletverfrisser met asbak smaak, afschuwlijk vies.

Ik kon gelijk mijn coil vervangen en mijn Nautilus demonteren en grondig reinigen.

Ham... ik weet niet meer van welk merk, iemand had het destijds bij zich op de kralingsebosmeeting. Bier en Pizza zijn ook niet te hachelen...

En vreemd genoeg was Desert Ship van @37 mijn allday vape toen ik nog met iClear 16's zat te rommelen, in een dripper of RTA ga ik zowat over m'n nek. Bah!

Ok dit draadje heeft nu 13 maanden gelopen en ik wilde wel eens weten of er conclusies uit te trekken vielen.

Dus heb ik in Excel een spreadsheetje gemaakt en ben ik data gaan inkloppen. (had niks anders te doen !)

Natuurlijk, smaak ervaringen verschillen sterk van elkaar. Wat de een helemaal super vindt, wordt door een ander omschreven als goor.

In de telling heb ik opmerkingen als : "ik vind alles van Dekang en Zwoofs bagger", weggelaten.

In totaal zijn er 191 merken en smaakervaringen benoemd. Hiervan werden 153 merken en smaakervaringen slechts door één persoon als "smerig" ervaren. Deze zal ik hier ook niet tonen.

De overige 38 merken en smaakervaringen werd door meerdere personen als "smerig" ervaren.

De top 3 van "smerigste" smaakervaring bestaat uit :    Nr. 1     Easy Vapes     Brandy Nut Bridge       16 keer genoemd

Nr. 2     Zwoofs            Dark Love                    14 keer genoemd

Nr. 3     Zwoofs            Cappucino                    13 keer genoemd

Wat je verder met deze data moet ? Ik weet het niet.......wilde het gewoon voor de fun effe weten   :gek

Easy Vapes Brandy Nut Bridge 16

Zwoofs Dark Love 14

Zwoofs Cappucino 13

Dekang DK-Tab 6

American Stars Strawberry Cheesecake 4

Easy Vapes Indo Tea 4

Easy Vapes Star Path 4

Halo Twisted Java 4

Liqua Tiramisu 4

American Stars Blueberry Cheesecake 3

Flavour Art Cowboy 3

Halo Midnight  Apple 3

Inawera USA Red (mix) 3

Virgin Vapor Best Damn Tabacco 3

Zwoofs Tabak Mix 3

? Kretek Black 2

? South Star 2

American Stars Peanut Butter Cup 2

Bluemist Vaping Crab Juice 2

Dekang Black to 2

Dekang Bubblegum 2

Easy Vapes Orange Split 2

Feellife Zoethout 2

Flavourtec Espresso 2

Flavourtec All Stars Grasshopper 2

Halo Cafe Mocha 2

Halo Voodoo 2

Halo Captain Jack 2

Halo Tiky Juice 2

Inawera Little Space Drop 2

Liqua Cuban Cigar 2

Mount Baker 555 2

Myshish Kameel 2

Pinkspot Pinkspot 2

Zwoofs Kretek Red 2

Zwoofs Desert 2

Zwoofs Drop 2

Zwoofs RY4 2

2 people like this

Ok dit draadje heeft nu 13 maanden gelopen en ik wilde wel eens weten of er conclusies uit te trekken vielen.

Dus heb ik in Excel een spreadsheetje gemaakt en ben ik data gaan inkloppen. (had niks anders te doen !)

Natuurlijk, smaak ervaringen verschillen sterk van elkaar. Wat de een helemaal super vindt, wordt door een ander omschreven als goor.

In de telling heb ik opmerkingen als : "ik vind alles van Dekang en Zwoofs bagger", weggelaten.

In totaal zijn er 191 merken en smaakervaringen benoemd. Hiervan werden 153 merken en smaakervaringen slechts door één persoon als "smerig" ervaren. Deze zal ik hier ook niet tonen.

De overige 38 merken en smaakervaringen werd door meerdere personen als "smerig" ervaren.

De top 3 van "smerigste" smaakervaring bestaat uit :    Nr. 1     Easy Vapes     Brandy Nut Bridge       16 keer genoemd

Nr. 2     Zwoofs            Dark Love                    14 keer genoemd

Nr. 3     Zwoofs            Cappucino                    13 keer genoemd

Wat je verder met deze data moet ? Ik weet het niet.......wilde het gewoon voor de fun effe weten   :gek

Mijn (voorzichtige) concllusie is dat er veel mensen bij Zwoofs bestellen. Terecht: goede service (maar blijkbaar vieze liquids).

Leuk topic! Ik had er eentje van Millers Gold line, Orange Brandy Bastard en die vond ik heel vies, althans in mijn E-go. Nu damp ik uit een ander pijpje en het zou zomaar kunnen zijn dat het sapje dan wel weer lekker is. Sapje heb ik helaas weggegeven. Zo heb ik een mixje van supersmoker koffie/rookwinkel koffie en die smaakte in mijn ego lekker, maar in de ipow weer minder. Dus de hardware doet er kennelijk ook wat toe.

En had een peersmaak, dat was echt goor. En ik vind alle tabakssmaken vies, maar dat had ik met a'tjes ook. Fijne zondag allemaal!

Hahaha, wie weet hoe lekker dat is :-)

ik heb een keer een cappucino sample gekregen van een vriend.

dat was echt smerig gelijk terug gegeven

dubbel zie ik net

Tiramisu van @37...

Mijn (voorzichtige) concllusie is dat er veel mensen bij Zwoofs bestellen. Terecht: goede service (maar blijkbaar vieze liquids).

Nou nee. Ze verkopen *ook* smerige liquids en tonen zich zo als een shop met een breed assortiment :)

1 person likes this

Even iets aan de stand doen. Wat mij betreft is Cappucino (inderdaad, van Zwoofs) zo ongeveer het smerigste wat ik geproefd heb. En het erge is, je blijft het dagenlang proeven ook nog. Overigens heb ik wel meer bij Zwoofs besteld en ik vind het een prima winkel. Dat dan weer wel.

Tiramisu van Liqua, en de allerergste, Voodoo van Halo.

Wil je van dampen af, het is beslist de remedie  :grins

Voodoo is mijn absolute favourite, zo zie je maar. Smaken verschillen. Maar ik begrijp in het algemeen dat Halo dus niet altijd lekker is, daar was ik erg benieuwd naar. Is er een Shop in de buurt (Amersfoort-Utrecht) waar je Halo kunt proeven, dat lijkt me erg fijn. 

:lol  :lol  :lol

Wie durft???

Een maat van me besteld deze binnenkort. Zal je m'n bevindingen posten.. Pfart. =)

2 people like this

Disclaimer: De gustibus non est disputandum

Al bijna 2 jaar stond bij mij de Mary Jane van Easy Liquids (=NIET EasyVapes!!) onaantastbaar op de begerenswaardige eerste plek van  de lijst "meest ranzige liquids die ik ooit geproefd had".

Alsof je een complete rozemarijnstruik in de fik steekt en in één keer inhaleert.

Maar nee...sinds kort is die van de eerste plek gestoten door de Cake Boss van Good Life Vapor. Bah. Wat is die vies zeg.

De zegetocht van Cake Boss was echter van korte duur, en ook de Cake Boss moet z'n plek afstaan ; en wel aan de collega-smaak van Good Life Vapor, 925.

Zelfde muffige 'chocolade' smaak, maar dan met ranzige tabak ofzo. Bah. Bah bah bah.

Zelfs 20 minuten na 'n hijs proef ik een smerige smaak in m'n mond.