Jump to content

Smerigste liquid?


Guest Pees

Recommended Posts

Guest Ricster

Grasshopper was ik ook geen fan van :-(

Smerigste liquid is voor mij toch wel de usa menthol van millers

Ik ben een fan van mint / menthol smaken icm met Tabak smaakjes maar deze ?? nee dankje gewoon goor

Link to comment
Share on other sites

Tegen beter weten in, want de geur stond mij al tegen, heb ik High Voltage in mijn justfog gedaan.  :smell Die vind ik zelfs nog smeriger dan de Zwoofs cappuccino! Een misselijkmakende combinatie van hubba bubba kers met sportlife extra strong. Ik gooi zelden mijn tankje leeg na slechts een paar hijsjes, maar dit ging vanuit het tankje rechtstreeks de gootsteen in.

Priegel, ik hoop dat jij hem wel lekker vindt :wink

Link to comment
Share on other sites

Tegen beter weten in, want de geur stond mij al tegen, heb ik High Voltage in mijn justfog gedaan.  :smell Die vind ik zelfs nog smeriger dan de Zwoofs cappuccino! Een misselijkmakende combinatie van hubba bubba kers met sportlife extra strong. Ik gooi zelden mijn tankje leeg na slechts een paar hijsjes, maar dit ging vanuit het tankje rechtstreeks de gootsteen in.

Priegel, ik hoop dat jij hem wel lekker vindt :wink

als het goed is krijg ik ook een eppy daarvan 

lijkt mij juist een lekkere liquid  :kwijl

Link to comment
Share on other sites

Tegen beter weten in, want de geur stond mij al tegen, heb ik High Voltage in mijn justfog gedaan.  :smell Die vind ik zelfs nog smeriger dan de Zwoofs cappuccino! Een misselijkmakende combinatie van hubba bubba kers met sportlife extra strong. Ik gooi zelden mijn tankje leeg na slechts een paar hijsjes, maar dit ging vanuit het tankje rechtstreeks de gootsteen in.

Priegel, ik hoop dat jij hem wel lekker vindt :wink

als het goed is krijg ik ook een eppy daarvan 

lijkt mij juist een lekkere liquid  :kwijl

Ik verwacht ook niet anders van iemand die graag Haribo biggetjes dampt  :wink

Link to comment
Share on other sites

Tegen beter weten in, want de geur stond mij al tegen, heb ik High Voltage in mijn justfog gedaan.  :smell Die vind ik zelfs nog smeriger dan de Zwoofs cappuccino! Een misselijkmakende combinatie van hubba bubba kers met sportlife extra strong. Ik gooi zelden mijn tankje leeg na slechts een paar hijsjes, maar dit ging vanuit het tankje rechtstreeks de gootsteen in.

Priegel, ik hoop dat jij hem wel lekker vindt :wink

Zie je maar weer hoe smaken kunnen verschillen, want ik vind de High Voltage van -T-Juice al maaaaaaaaaaanden SUPER. Deze gaat altijd mee als ik van huis ga en er maar eentje mee kan :-)

Link to comment
Share on other sites

Brandy Nut Bridge (EasyVapes)

Echt niet te harden ik moest gewoon bijna overgeven! :shock

Zo ieder zijn smaak . BNN is naast copsa black mijn adv

Link to comment
Share on other sites

Brandy Nut Bridge (EasyVapes)

Echt niet te harden ik moest gewoon bijna overgeven! :shock

De eerste keer dat ik die dampte werd ik ook bij vlagen misselijk. Heb toen het flesje voor een tijd in de kast gezet. Een tijd later weer eens gepakt en in een andere clearomizer gedaan. Nu is het een adv voor me  :wink

Link to comment
Share on other sites

Guest XMNVaper

Net de Zeus Juice Banana Milkshake binnen gekregen. Maar echt lekker is die niet.

Ik dacht lekker bananen smaak, maar menthol heeft de overhand. En menthol en banaan is nou niet echt een lekkere combinatie. Bleh.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest notwist

Werkelijk alle nep tabak smaken,  van dekang tot halo. Heb een doos vol met die rommel voor de liefhebber. Misschien dat ze nu beter smaken na zo'n tijd in de kelder ☺

Link to comment
Share on other sites

Ik ben ervan afgestapt om nog andere, dan mijn geliefkoosde twee liquids te kopen.

De beschrijvingen van alle aangeboden liquids komen nog niet van ver overeen met de aangekondigde smaken.

Ik heb er al zoveel geproefd en zoveel ontgoochelingen dat de maat vol is...

De @37 liquids waren een van de minst lekkere, om het beleefd te zeggen.

Link to comment
Share on other sites

Guest notwist

Nee, ik ben enorm fan van tabak liquids. Sterker nog, ik damp niets anders (nu puros / puros Dark ). Maar wat ik wel smerig vind zijn de nep tabak smaken.

Link to comment
Share on other sites

Guest Brew151

Eigenlijk is alles vies wanneer je niet weet wat er in zit.

Amerikaanse merken worden streng gecontroleerd en ook de Europese zijn over het algemeen prima.

Die smaken zijn simpelweg een kwestie van smaak.

Kom je bij de Chinezen zoals Dekang of allerlei andere huismerken dan heb je een grote kans dat het wat smeriger wordt.

Ik koop ze vooral niet omdat niet of nauwelijks gecontroleerd wat ze erin stoppen. Net als bij sigaretten.

Dus afblijven.

Gelukkig smaken ze doorgaans ook slecht.

Link to comment
Share on other sites

Guest notwist

Over smaak valt niet te twisten, maar het staat buiten kijf dat een echte Naturally Extracted Tobacco gewoon lichtjaren afstaat van alle goedkope nep tabak smaken. Ik daag iedereen uit voor een smaaktest :-)

Link to comment
Share on other sites

Een nieuwe toevoeging aan deze lijst: De Energy Cola van Collins's is behoorlijk smerig! Alhoewel de smaak wel behoorlijk overeenkomst met de smaak zoals ik me die voorstel bij het drankje (ook niet lekker dus, dol op cola, maar red bull...bah).

Ik vind de Collins's liquids over het algemeen te sterk qua smaak, alleen bij de mint vind ik dat lekker....

Link to comment
Share on other sites

Guest Diertje

Eigenlijk is alles vies wanneer je niet weet wat er in zit.

Amerikaanse merken worden streng gecontroleerd en ook de Europese zijn over het algemeen prima.

Die smaken zijn simpelweg een kwestie van smaak.

Kom je bij de Chinezen zoals Dekang of allerlei andere huismerken dan heb je een grote kans dat het wat smeriger wordt.

Ik koop ze vooral niet omdat niet of nauwelijks gecontroleerd wat ze erin stoppen. Net als bij sigaretten.

Dus afblijven.

Gelukkig smaken ze doorgaans ook slecht.

Wat een onzin toch maar weer (ja dit is het tweede draadje waar ik deze bewering tegenkom)

Amerikaanse en Europese liquid worden helemaal niet beter gecontroleerd dan Chinese liquid!

Het wordt allemaal slecht gecontroleerd en je zal uiteindelijk nooit 100% weten wat erin zit.

Er zijn wel onderzoeken gedaan naar liquid en de damp ervan en daarbij is gebleken dat zelfs de slechtste liquid, die onderzocht is, nog altijd substantieel minder ongezond is dan tabaksrook.

Als de Chinese kwaliteit zo slecht zou zijn dan waren ze ook niet de (her)uitvinders, ontwikkelaars en de grootste handelaars in e-sig spullen ter wereld de laatste 10 jaar.

De bewering dat de Chinezen slechte kwaliteit zouden leveren is een ongefundeerde kreet van iemand die niet weet waar die het over heeft.

Link to comment
Share on other sites

Guest notwist

Ik heb 6 maanden in China gewoond en daarna 4 jaar elke maand twee weken. Veel geld verdienen is de belangrijkste drijfveer en wie kan het ze kwalijk nemen?

Hardware fabrikanten van grotere merken hebben meer oog voor kwaliteit, maar dat is een lifecycle model. Liquid makers hebben vooral oog voor het zo goedkoop mogelijk maken van duizenden flesjes tegelijk. Men innoveert en investeert dan ook voornamelijk in de productie infrastructuur. De smaak van de liquids is absoluut niet het belangrijkste, noch smaak innovatie, de prijs wel.

En dat is gewoon marktwerking.

Link to comment
Share on other sites

Guest notwist

De kwaliteit van Chineze liquids bestaat uit twee componenten: de grondstoffen en de smaak. De grondstoffen zijn meestal superbulk en van de laagst mogelijke kwaliteit om de eindliquid te maken. Certificatie bestaat op grondstoffen maar corruptie is enorm.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...