Jump to content

Smerigste liquid?


Guest Pees

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
Guest dirk1971
Hoe kan iemand dark love vies vinden!?

Ik vind alles met amandel vies ruiken, zweetsokkengeur. Hazelnoot vind ik dan weer heerlijk!
Wat hebben we toch vreemde smaakbeleving met zn allen (maar vooral die die dark love vies vinden)

Ik heb hazelnoot kant en klaar van Capella. Het is niet mijn smaak. Flesje van 30 ml. Misschien kunnen we ruilen voor wat anders.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Chili, van Oplus. Heeft alleen de enorm zoete smaak van pepers, zonder enige hitte of fijne bijsmaken. Zeker geen aanrader.


Overigens geen idee of dit merk nog ergens in NL verkocht word, de icecream die ze hadden was erg lekker! Mocht iemand hier nog info over hebben, laat het weten! :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Tony J. Kritikos

ik heb ooit DURIAN King juice gehad, GVD, wat smerig was dat spul, kruising tussen  kots en knoflook, Yakkes.

ook van de reeks 1765 uit Philippines en ook Outlaw juice , ook uit Philippines , m'n tank , na 2 wasbeurten, stink nog van. 

nooit meer cheap juices,.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Tony J. Kritikos said:

ik heb ooit DURIAN King juice gehad, GVD, wat smerig was dat spul, kruising tussen  kots en knoflook, Yakkes.

 

Durian is dan ook een van de meest bizarre smaken ter wereld....

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Karin Spaink said:

 

Durian is dan ook een van de meest bizarre smaken ter wereld....

 

En het is niet voor niets dat in de meeste Aziätische hotels jij deze vrucht niet mee naar binnen mag nemen.  ;-)

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Net als met Franse en Italiaanse kaas: niet ruiken, je moet proeven!

En dan is durian, net als kaas, heel goed te eten.

Ik heb het echter nog nooit gedampt.....

Edited by Teunis
Link to comment
Share on other sites

Guest Dampstarter

Mijn vrouw komt uit thailand de koopt kilo's van dat spul hele huis ruikt dagen naar durian, Zij vind het heerlijk als ik dat in een tankje gooi  ben ik op zeker mijn damper kwijt! en ze dampt niet eens.:shock maar het lijkt mij niks brrrrrrr

Link to comment
Share on other sites

De swedish tobacco van diamond staat me nog helder voor de geest maar miss maple van american stars en de davidoff van gearbest zitten er niet erg ver vanaf inmiddels...

Miss maple was gewoon ronduit ranzig...  misselijkmakend zoet..  al vrij snel weggemikt.

De davidoff van gearbest schrok al af qua kleur ( bruin )  en lucht van de liquid...   de dampervaring was gewoon een domper...  helemaal niets van een tabak achtige te bekennen...  de smaak van eucalyptusdrop trekt alweer in m'n mond als ik er aan denk...  yuck... 

 

 

Edited by SCi
Link to comment
Share on other sites

On 19-10-2016 at 20:10, Patje1992 said:


En ook een van de ranzigste geuren van fruit

Ik vind het best meevallen . Ruikt wel erg sterk maar er zijn veel kazen die veel viezer ruiken .

Voor de mensen die het niet kennen , ik zou het omschrijven als een erg zoete brandstofgeur ( wel iets fruitiger ) . De smaak is erg zacht en zoet , beetje als de kaas tussen de vruchten , bekijk het zo .

Ik weet niet of ik het zou dampen .

 

Link to comment
Share on other sites

Custard van Alfaliquids met stip op nummer 1, daarna Nutty buddy cookie, Miss Maple, strawberry nogwattes van American Stars, Poseidon van Rocket Fuel Vapes, en dan eigenlijk verder de hele lijn van Millers, op de drop na.

Zit nu nog steeds opgescheept met bijna een halve fles (oorspronkelijk 180 ml) Rocket Man die bij aankomst al eigenlijk iets te ver gesteeped was. Heb vanmiddag een flesje (zelfde merk) binnen gekregen die ook al te ver gesteeped is, en alleen nog maar naar een zweemzoete chemische zoetigheid smaakt. De bedoelde smaak is in mijlen niet te bekennen :(


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Guest Pietpapier

Baloony Loony - Pink fury 
Honey Hornet - Flavourtec
Three strikes out - Millers
Nutty buddy cookie - Flavourtec

 

Gadverdamme -> Snel naar DIY

Wel geweldig:

Red Light - Dvtch
Tom Pouce - Dvtch

Money - Illuminati Vape

Thai Boba - Boba

Alle soorten van Doghunts


 

Link to comment
Share on other sites

Twisted - Chefs Vapour (Zou de smaak moeten hebben van de welbekende Twister-ijsjes: Room, aardbei en limoen. Miste echter het koele 'ijs' element, nu was ik naar mijn idee voornamelijk warme limoen aan 't vapen.. getver!)

 

Miss Maple - American stars ( Flavourtec) 

 

Speculaas - Flavour Monks (DIY) - (Ik kan er niet echt speculaas in ontdekken. Beetje 'vettig' aroma/juice. Inmiddels heb ik hem met wat cream en vanille aangelengd, misschien vind ik 'm dan wel lekker. De tijd zal 't leren.)

 

Vanille - Dekang 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...