dpzz

Forumlid
  • Topic Teller

    99
  • Geregistreerd

  • Laatst online

Forum Reputatie

31 Neutral

About dpzz

  • Rank
    Newbie
  • Verjaardag

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Zeeland
  • Interests
    Muziek!

Recent Profile Visitors

115 profile views
  1. heb geen smartphone maar zal er eentje maken, ik heb het gewoon met alufolie tape geplakt :) je weet wel een ''duck tape'' look al like.... hey ik zie net dat je uit de buurt komt!... ik kom uit zierikzee.
  2. Heeft hier iemand een Cleito 120 icm een driptip adapter of 510 driptip? Ik kom er niet helemaal uit. Ik heb een 510 driptip maar deze past dus niet.... PS: ook even een draadje geplaatst @ aspire forum. Niemand heeft hier blijkbaar nog niets over gemeld want mijn request/vraag is door gestuurd naar de develop department... Had wel verwacht dat mensen een lange driptip wilden icm een cleito 120 voor koelere vape... ik heb nu zelf maar wat geknutseld. Dus mijn gebogen driptip past eindelijk! :D
  3. Alleen de laatste zin staat mij tegen. Je kan een damper wel gebruiken zonder nicotine houdende vloeistof...
  4. Nog even een update: Gearbest heeft geen return service voor de opgestuurde pakketen, deze worden dus inderdaad vernietigd wanneer je niet akkoord gaat met de customs tax. Ze hebben mij aangeboden indien er extra kosten komen (omdat de order opgedeeld is boven de 22 euro) deze te vergoeden. Al met al hartstikke netjes van ze om het zo op te lossen! De vraag is alleen nog of ik dan cash krijg of GB points....
  5. Zoals beloofd een update! Arjan zijn antwoord op mijn vraag/verzoek; Ik wacht nog eventjes een aantal dagen af kijken of het verschil nog verder oploopt. Zo niet dan hou ik deze wel. Moet volgens mij anders toch weer verzendkosten betalen. Kan ik misschien beter wachten tot ik weer een paar nieuwe setjes nodig heb. Heb wel ergens gelezen dat je daarmee de batterij levensduur er iets mee verlengt. Kan helaas geen bron geven. Google het anders even.
  6. Het is juist goed als het openbaar kan. Waarom? omdat er dan misschien schot in de zaak komt. Vandaag heb ik hetzelfde gedaan op Facebook. Een webshop liet mij al 2 weken in de kou en toen ik het op FB had gezet was het binnen een half uurtje geregeld. Ben zelfs terug gebeld! Dus zo kan het ook :) Alles om een goede naam te houden en omdat er ook ''bekende'' op reageerden dat het niet zo fier was van hun. Maar aangezien de dampshop dicht was.... de eigenaar is nog wel online geweest. Hij had mij sinds 28 december op zijn minst wel even wat kunnen laten weten... maarja zal we leen goede reden hebben. Nog ff w8 pizza!
  7. @romana thanks! dit heb ik helemaal niet gezien... dan zal ik nog ffkes geduld moeten hebben. Hopelijk komt er vrijdag/zaterdag iets binnen :) @Ozzy
  8. Gaan met die ba-naan! Gaan met die ba-naan!
  9. nee hoor, staat hier goed ik weet niet waarom jij denkt dat het hier verkeerd staat? probeer contact te krijgen met de verkoper...
  10. voor dampen.nl boekhouding is op orde hoor moet je de factuur zien?
  11. Hallo, Mijn vriendin en ik hebben u meerder malen proberen te bereiken met de vraag hoe het met de bestelling zit. Ook had ik nog een andere vraag gesteld wat betreft een liquid. Graag hoor ik wanneer mijn order verstuurt wordt.
  12. De pakketjes zijn van normaal formaat zo op de foto te zien en ze staan nu een kleine week op pre-advised. Laat het dan maar snel binnenkomen dan kan ik dit ''hoofdstuk'' afsluiten. Verder volg ik niet helmaal hoe ze te werk gaan. Ik maak 1 order, ze splitten zelf de pakketjes op ongeveer 27 euro per pakket. Zijn nu dus 2 pakketen. Dat terwijl de totale bestelling meer kost dan 2x 27 euro. Ze ''sjoemelen''' dan ook met de invoice(s), nouja misschien is het wel in de klant haar voordeel. :D Tevens kan je niet direct achterhalen wat je nu hebt besteld als je naar de invoice kijkt, dat is waarschijnlijk ook in je voordeel mocht het gecontroleerd worden. Thanks voor alle comments so far!
  13. @TheRich Ik dacht dat ik mijn bestelling nog kon annuleren mocht ik me bedenken. Jij noemt het westerse gemakzucht ik noem het afzien van een koop. En ik koop geen huis of boek een vakantie, nee het is gewoon een order bij een webshop/warenhuis. Ze hebben ook ideal als betaalmiddel en dat is wat mij betreft een ''westers'' betalingsmiddel dus ik ga er dan ook vanuit dat dit wel allemaal kan. En ja ik had beter van te voren contact kunnen opnemen wat betreft de levertermijn voor de order. @Cyber_Huub Ja het is niet anders he, maar vroeg me toch af of mensen hier ervaring mee hebben en of zij die dan willen delen. Zou toch graag van de koop af zien. Maar ik heb mijn ''verlies'' al wel genomen dat is wel nu wel duidelijk. En wat kan ik er nog meer over zeggen? behalve dat het te proberen was om van de koop af te zien, lukt dat niet nouja dan niet so be it!
  14. Oke bedankt voor het advies, dat wordt dan maar wat te koop zetten hierzo denk ik. Ja dat is dan duur les geld. Misschien is het nog een mogelijkheid om het terug te sturen naar GB met de reden dat ik niet tevreden ben over de producten? Kost mij wel weer verzendkosten... Iemand ervaring met het terug sturen naar GB? je mag ook een pb sturen. :)
  15. Ik heb Arjan van nkon een mailtje gestuurd. Ik hou jullie hier op de hoogte. Bedankt to dusver allemaal!